Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag allen, Ik ben een lange tijd afwezig geweest hier, ben vorig jaar succesvol van de ghb afgekomen na dat een behoorlijk lange tijd 24/7 gebruikt te hebben. Lichamelijk verslaafd met alle nadelige effecten die je daarbij kunt bedenken. Nu heb ik dat dus achter mij gelaten gelukkig, wel gebruik ik met enige regelmaat coke die getest is op 72% zonder verdere actieve stoffen. Ik gebruik coke altijd met alcohol, als ik deze coke gebruik heb krijg ik na een paar flinke lijnen toch een soort van speedy gevoel, redelijk knarse tanden, niet kunnen eten en ik moet dan altijd die nacht/ochtend doorgaan totdat alles op is. Heb ook met andere geteste coke nooit dit speedy gevoel gehad, meer het relaxte “lekker chillen” gevoel. Wellicht kennen mensen dit? Of weet iemand waaraan dit kan liggen?( De alcohol misschien) Alvast bedankt."
"Ja dat klopt daar was ik van op de hoogte, Ik weet dat dat het gevoel versterkt maar dit voelt toch anders, alsof het een andere soort coke is of zo."
"Wat ik begrepen had was het gemixed met mannitol, dacht zelf dat dat geen effect op de coke had maar ik kan het ook verkeerd hebben. Het is voor de rest goede coke en zou dus ook met het land van herkomst te maken kunnen hebben zoals @Ganggang💯 zei."
"76% hier, echt lekkere al zeg ik het zelf. Rush is super wel ghb en alcohol inclusief, sweet!"
"Die leek mij ook wel wat ja, die ga ik zo halen! Bedankt. Heb al 8 ibuprofen 400 op en 4 paracetamol. Niks lijkt echt te helpen, hopen dat die wel gaan helpen. Kiespijn is het ergste wat er is, daar kom je pas weer achter zodra je het weer hebt😆"
"Ik weet er alles van😫"
"jij zou dus eerst coke en dan m doen."
"Ik denk dat mijn voorkeur toch uit gaat naar eerst avondje spacen, lekker slapen en dan de volgende dag flink wat bier en coke om de nacht door te trekken, zodat je er voor de aankomende maanden weer even klaar mee bent omdat de kater zo hard aankomt, eigenlijk best raar dat je weet dat die kater gaat komen maar toch begin je er weer aan."
"De Dunne zei: Dit topic is nog een reden voor mij geen 3mmc aan te schaffen… Klik om te vergroten... Tijdje niet online geweest maar ik zie je eerst dit schrijven, en nu heb het 2 keer in 2 weken gedaan. Toch wel hypocriet met je altijd goed bedoelde adviezen."
"CuriousExplorer zei: Wat is daar hypocriet aan? ze wou het nooit doen, heeft het eenmaal geprobeerd en was niet overtuigd en heeft het nog een kans gegeven. Vriendelijk ben je wel Klik om te vergroten... Omdat ze altijd verteld dat je er 2-3 maanden tussen moet laten, het nooit ging aanschaffen enz. Of zeg dat allemaal gewoon niet of ga anderen mensen niet vertellen hoe zij deze middelen moeten gebruiken. Is echt helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor de dunne. Valt me gewoon op."