Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gewoon laten testen en zorgen dat je genoeg neemt. Stel dat in die paarse sterren maar 80 mg zuivere MDMA zat neem er dan eens 2. Het kan ook zijn dat er MDEA in zat. De ervaringen die ik met MDEA heb gehad lijken een beetje op wat jij hier verteld, wel lekker, zin om te dansen en dergelijke maar niet het echte love gevoel."
"RobTrip zei: Lavalamp zei: Testen dude Klik om te vergroten... Zal ik doen. Ik twijfel of 9 weken pauze genoeg is. Laatste keer was dus niet heel heftig, dus dan is 9 weken genoeg? Wil namelijk niet dat het love gevoel er met nieuwe pillen niet is, terwijl dat er nu ook al niet is. Klik om te vergroten... Na een maand moet de tolerantie wel zo'n beetje weg zijn denk ik. Gewoon laten testen en zorgen dat je goede mdma tabletten hebt dan is 9 weken zeker genoeg"
"Trippen en vakanties zijn geweldige combinaties! 2C-B is ook echt heldenspul ik had het zelf alleen niet graag in combinatie met paddo's gedaan. aangezien paddo's me vaak wat mellow maakt en 2C-B me onrustig maakt :P"
"Gestopt met lezen, wat een belachelijk slecht Nederlands, ik kan het voor geen meter volgen :P En dat heeft niks met de woordkeuze te maken waar je jezelf voor excuseert, noch met de spelling zij het dat je dyslectisch bent. De hele zinsbouw klopt voor geen kant en ik word er echt niet veel wijzer van.. Jammer want ik was erg benieuwd naar een trip-report van 1000ug"
"Fishhead0707 zei: Noarx zei: Gestopt met lezen, wat een belachelijk slecht Nederlands, ik kan het voor geen meter volgen :P En dat heeft niks met de woordkeuze te maken waar je jezelf voor excuseert, noch met de spelling zij het dat je dyslectisch bent. De hele zinsbouw klopt voor geen kant en ik word er echt niet veel wijzer van.. Jammer want ik was erg benieuwd naar een trip-report van 1000ug Klik om te vergroten... Ik deel deze mening zeker niet met je. Ik kon toch duidelijk een trip report hier uithalen hoor. Klik om te vergroten... Ik heb het nog maals geprobeerd en ditmaal uitgelezen. Ik blijf echter bij mn mening dat het lastig te lezen was maar daar excuseert de schrijver van het tripreport zich dan ook voor. Ik heb het in ieder geval in grote lijnen kunnen volgens wat opgeschreven is. anyways, hele vage en gave ervaring lijkt me zo! Damn zou er niet aan moeten denken om zo lang van de kaart te zijn! Goed van je dat je een andere weg ingeslagen bent met je leven! Heel veel respect voor je. Ik geloof zeker in de helende werking van drugs, wanner het niet misbruikt wordt maar gebruikt om als het waren even je bovenkamer te defragmenteren. Dit tripreport bewijst dat"
"Ik hoor veel goede verhalen over dexamfetamine! Ritalin vind ik vervelend dat je die vlagen hebt. Ik word er ook altijd zo gigantisch lui/moe van. Dan ben ik op het werk en wil ik continu even een minuutje of 5 mn ogen dichtdoen en dat kan dan niet. Maarja, het werkt goed wat betreft concentratie en ik loop niet te jongleren met tomaten ofzo :P Ik heb ook niet dat mn hoofd volledig rustig is wat betreft gedachtenstromen. Ze gaan alleen minder van de hak op de tak. En meestal voordat ik mn 2e dosis in neem heb ik echt zo'n momentje van filosofische genialiteit en rust in mn hoofd :P Dat is altijd wel relaxed hahah"
"Hashja zei: Gisteren op 2c-I. We lagen op de grond en waren Dream Theater te luisteren. Kameraad had pupillen als schoteltjes, waarop ik na een tijdje staren zei: "Is het gay als ik zeg dat ik in je ogen verdwaal?" Vervolgens erg hard moeten lachen.. Klik om te vergroten... Hahaha geweldig! Dream theater is trouwens wel lekkere muziek al luister ik het alleen als mn pa het op heeft staan. Misschien een goed idee om eens te luisteren tijdens het trippen"
"Bedenk me er net 1 oiv alcohol... Was zo lam dat ik er zelf niks meer van weet maar het kwam neer op "sorry dat ik je uitscheld maar die aliens zetten apparaten op je hoofd, vooral die groene met grote ogen zijn irritant. Die blauwen zijn wel relaxt want die luisteren naar chill muziek" Alleen dan nogal gebrekkig getypt want was op MSN :P Ik dacht dat ze zat te lullen maar ik heb dr gesprek geschiedenis gezien en ben sindsdien minder gaan drinken :P nog een mooie van een vriend van met met MDMA op: Hij zit met zn vinger in de asbak te roeren... Ik "wat doe je?" hij haalt zn vinger uit de asbak kijkt naar de asbak, kijkt mij aan stopt zn vinger er weer terug in en kijkt weer naar de televisie. Ik "hahaha waarom roer je in de asbak" hij "Huhh..." haalt zn vinger eruit.. kijkt nog eens goed.. kijkt mij weer aan "Oooooh ik dacht dat het mn muis was maar dat is natuurlijk gewoon de tv" Hahaha echt keihard gelachen toen :P"
"14 coke. Was echter niet zo veel, wel vaker coke gedaan maar was telkens maar een paar puntjes ofzo. De eerste keer dat ik echt gebruikte waren speed pillen toen was ik 17 volgens mij"
"Klinkt gewoon als het afkicken van wiet gebruik. Lijkt me sterk dat er zo veel voor je veranderd is na 1 keer deze combinatie gebruikt te hebben. Ik heb zelf deze combinatie meerdere malen gebruikt en vele mensen met mij en nog nooit dergelijke klachten gehoord erover. Het kan wel een paar dagen een down gevoel geven omdat je als het ware je serotonine voorraden hebt uitgeput (correct me if i'm wrong). Na maximaal een week zou je echter weer de oude moeten zijn. Alles wijst in mijn ogen op het afkicken van het blowen. Je koppelt dit aan een keer xtc samen met speed en door deze verdenking let je er continu op waardoor het erger lijkt dan het is. Als je een bepaalde mindstate hebt en vervolgens gaat drinken en al denkt dat het anders gaat zijn, natuurlijk gaat het dan anders zijn!"