Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik had laatst orange maar ook wel lichtblauw en donkerblauw"
"Ik heb zelf voor zo ver als ik weet nergens geen last van niet geestelijk,niet lichamelijk,maar toch ben ik wel beetje bang om DMT te nemen heb gehoordt als je aanleg hebt voor psychische aandoening wat ik niet weet wat ik heb maar zo maar eens iets kunnen hebben.Misschien is deze DMT wel helemaal niet goed voor mij ik heb dit ook maar gehoord je moet niet alles geloven wat je hoord maar der zal vast wel een kern van waarheid in zitten dus hoe weet je van jezelf dat je niet een vage psychische aandoening hebt ? ik voel me goed soms beetje down maar dat komt daar mijn financieel situatie dus jah om dat te weten moet ik cker eerst langs de psychiater?"
"GHB is de eenigste drug die je wakker maken als je weer moet hebben heb het nog nooit gehad en hoef het ook niet"
"Ik schat 300 euro Boete (opiumwet) + voorwaardelijk ik ken mensen die zijn gepakt met 10 gr opzak die krijgen ook 300 euro maar dat je daarvoor alleen moet voor komen vind ik vaag"
"Als ik een wat groter huis had was je welcome herken bepaalde dingen uit je verhaal bij een vriendin van mij met klein meisje en papa verslaafd aan de speed gelukkig is ze al bij hem weg ,aar staat er nu wel alleen voor heb der geholpen met der huisje schilderen minste wat ik kon doen en de vaders die kan het niks schelen nou eerlijk waar dan ben je in mijn ogen ook niks waarde wel je pik der in willen steken maar hard weglopen voor de gevolgen #geenwoordenvoor"
"ff mezelf introduceren ben 27 blow al vanaf me 16de echter gebruik in net zins een jr (ben nu bijna 2 af en toe Xtc,mdma kristalen,Pep puur af en toe ik ben hier nog vrij onbekend in Laatst voor het eerstPure snuif 2cb 15-20mg(niet gewogen ) nasaal genomen geweldige ervaring alleen voelde het na paar min al was eerst bang dat ik teveel had genomen had hier wel het 1 en ander over gelezen de geringste verschill in mg kan gig verschil hebben in heftigheid en duur maar dit viel mee Gelukkig,hou graag zelf altijd de touwtjes in hadden,in het begin helemaal opgefokt het gevoel dat je in opperste staat van paraatheid,heel gespannen,op het puntje van je stoel zitten gevoel,later zakt dit gelukkig af qua visualisaties helemaal te gek zeer bijzondere ervaring leuke trip van een uur of 6-8 uur en dan voel je je nog vaag ik voelde me afwezig maar tegelijkertijd let je op meerdere dingen later een uur of 3-4 had ik echt steeds een EUH momentje wou wat doen euh dit is wel vaag maar stoorde de mij er niet aan bepaalde dingen worden wat moeilijker maar toch lukt het wel alles schude hevig maar als ik mijn glas wou pakken dan pakte ik mijn glas wel in 1x goed vond ik wel een mindfuck Tippie voor jointje kon ik niet draaien knipte steeds scheef (nietgek) pas na het 11de tippe vond ik hem geschikt laat ik nu toevallig spuiten en slikken datzelfde weekend XD over 2ci nu ben ik hier ook benieuwd naar alleen nu vroeg ik me af heeft dit dezelfde body load want dit vind ik echt het enigste nadeel van deze drug voel me gewoon niet chill,niet lekker je plekje kunnen vinden zo nu wel goed verwoord lijkt mij echter viel het mij op dat de presentatrice zich gewoon chill voelde en niet zo opgefokt soms ff misselijk dan moest ze ff diep ademen en was het weer weg heb wel gemerkt van de 2cb trip dat je het zelf wel wat kan sturen tot op ckere hoogte !!ik heb wel geleerd dat je altijd Chill moet blijven want stress dat heb je niks aan gelukkig waren er 2 personen bij die dit al vaker hadden gedaan dus die hebben ook veel invloed gehad op mijn state of mind heb wel eenx 2 a 3 me zelf even me ademhaling moeten reguleren dus nu ga ik binnenkort en dat is niet as weekend maar over een maand of 2 een x 2ci doen want ik vind dat je je lichaam weer ff bij moet kunnen komen.het gebruikt vast iets (zoals XTC zerotonine(ofzo iets) gebruikt) en ik vind dat zulke dingen geen gewoonte moeten worden hoe leuk het ook is! dus om een lang verhaal kort te maken wie kan mijn vertellen is 2ci ook zo zwaar opgefokt in het begin zoals ik een paar x hierboven heb beschreven of kan dit giga verschillen per persoon iig dat dit het is wat kan ik er aan doen om dat kwijt te zijn(jointje roken werk beetje) want de 2 waar ik het mee deed die hadden dat opgefokte gevoel niet maar die hebben ook vaker gebruikt dat kan ook mee tellen ik wist niet wat ik kon verwachten jah 2cb pilletjes(3 op een avond met min 2 uur tussen elke pil) maar dat is lang niet zo intense als pure snuif wat ik had was 84% puur dit was het zo wel een x d8 ik zo :P thx voor het lezen en w8 jullie antwoordt af en voorzichtige gebruiker van al dit leuks en er valt nog genoeg te ondekken"
"Hey Peeps mijn matie is 21 totale onbekende in ons drugs rijk nu wil hij binnenkort op defqon ze eerst x Xtc slikken ik heb hem dit afgeraden en gezegd de eerste x zou ik chill thuis of bij vrienden doen de 2x xtc op defqon allah dan weet je iig wat je kan verwachten graag jullie mening hier over Bedankt!"
"Xtc is hem net niet maar van Pep/Speed wordt ik allemachtig geil ga zeker nog een x sexen met beste hoeveelheid speed op XD"
"Floeper zei: Zaterdag in totaal 390 mg gehad, verspreid over de dag; geen enkel duidelijk merkbaar effect. Klik om te vergroten... xtc kan je niet elk weekend nemen dit kan wel maar heeft geen zin en lijkt me niet echt gezond xtc gebruikt een stofje die je lichaam aanmaakt correct me if im wrong zerotonine zie onderaan! er wordt aangeraden niet meer dan 2x per jr xtc te nemen dus om de 6 maand je kan wel dit weekend bijvoorbeeld 3 poppen en het weekend er na nog een x dan zal je het weekend daar weer na 10 kunnen opeten en amper wat voelen en sommige mensen maken de fout te snel de volgende te nemen ik ben hier echter altijd voorzichtig mee geweest maar eens 7 opeten op de 3de en werdt amper tot niet lijp en dan kan je er nog wel 3 eten maar als je common sence gebruikt wacht je gewoon weer een paar maandjes MDMA stimuleert extra afgifte van met name serotonine in de hersenen. Ook de reserves van serotonine worden aangesproken door MDMA. Daarnaast blokkeert het tijdelijke de heropname van serotonine terug naar de zenuwuiteinden. Dit heeft als gevolg dat de serotoninespiegel tijdelijk wordt verhoogd in de hersenen en dat de reserves van serotonine worden uitgeput. Serotonine zorgt o.a. voor het blije gevoel en voor de temperatuurshuishouding in je lichaam. XTC heeft ook effect op de balans van noradrenaline, wat voor de stimulerende werking zorgt en in mindere mate heeft XTC effect op dopamine wat o.a. voor een geluksgevoel zorgt."