Weet iemand wat de gevolgen zijn van in het bezit zijn van 4 gram pep(amfetamine) heb er een rechtzaak van binnenkort en wil weten wat ik kan verwachten?
#2
Ik schat 300 euro Boete (opiumwet) + voorwaardelijk
ik ken mensen die zijn gepakt met 10 gr opzak die krijgen ook 300 euro
maar dat je daarvoor alleen moet voor komen vind ik vaag
#3
Re: Vraagje?
Dat weet ik niet precies, maar misschien dat je aan deze link iets hebt.
#4
Ook gratisadviseurs.nl mocht je die niet kennen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.