Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thxs, En nee in ben niet zo'n benzo fanaat, dus 10, tot mx 15 mg. per dag moet volstaan? (afbouw methadone, nu van 0,5 mg/ daags naar 0 maar wel vervangen door 1fles witte wijn/daags). Dus om die beide zaken tot een goed eind te brengen moet 15mg./dag/ 1week volstaan? Zonder er een verslavong bij te hebben natuurlijk? Maar op 1 week? Thanks!!"
"Dag allemaal, enorm lang geleden dat ik hier nog inlogde of las, per toeval vandaag wel. Ik heb mijn twee kinderen gekregen (ze zijn nu 19 en 15) terwijl ik op een onderhouds dosis methadon stond (30 mg). het advies van mijn arts destijds (kan veranderd zijn natuurlijk) was net NIET... ab so luut niet afbouwen of CT stoppen.... Mijn twee jongens zijn geboren met een normaal geboorte gewicht (ik at wel goed etc.) en hebben eigenlijk geen speciale "behandeling" nodig gehad bij geboorte. Volgens mijn arts toen was het eerder slecht om te gaan afbouwen en onstabiel te zijn tijdens de zwangerschap; (dit kan waarschijnlijk ook wel afhangen van de dosis dat de moeder neemt??) Wel dit verhaal ligt dus al lang achter mij en ik heb nu twee knapen die bijna twee koppen groter zijn dan ikzelf; ene unief, ander voorbereiding hotel management... niet dat het ideaal is, natuurlijk niet... maar ik bedoel, het kan! succes iag!"
"Omdat ik nu toch weer es hier ben... wat mij toen werd verteld... doordat de "afkick" zo intens is is het beter om op een (lage) dosis te blijven...."
"@Jmths Mee eens, maar niet met een babietje in de buik....."
"@ Eendje, Hoi daar lieverd! Beetje out of topic maar, ik wil toch vragen aan jou, als connaiseur.... Heeft het echt zin dat ik van 2mg M. (waar ik niet van af raak!!) overstap op temgisic? Maakt dat een echt verschil? Hier in België blijven ze beweren dat 2 mg. m. hetzelfde is als een aantal paracetamols! Ik weet ondertussen dat het niet zo is! Gaat het echt makkelijker met Temgesic! Dan ga ik naar Eindhoven ofzo en laat ik me het daar voorschrijven! Op 2mg. methadon voel ik me "redelijk" stabiel. Maar ik raak niet verder! Weet best dat je niet houd van "serieuze" vragen, maar toch, vanwege jou experience??? (allez, om je een plezier tedoen!) Greets, N."
"Kan alleen maar de eend gelijk geven! Blijf weg van de methadone! Ik ben, zonder temgesic want ik was nu toch al eenmaal zover, afgebouwd tot nu net een week nul. Niet echt een leuke ervaring moet ik zeggen! Greetz"
"Mama, Ik weet niet of je nog mee leest? Je hebt dan toch blijkbaar dit forum gekozen om help te zoeken.. Ik heb zelf 2 zoontjes en tot zover (ze zijn dan ook maar 8 en 3) gaat alles goed!! Goed in de zin dat ze veel, maar dan ook echt VEEEL, aandacht vragen.Ik (wij), doen dan ook ons best om de nodige input te geven. Nu wil ik natuurlijk niet zeggen dat jij (jullie?) dat niet gedaan hebben!!!!!!!! Maar als het dan toch mis loopt,,, Proberen te praten?? En anders aan je andere zoon denken?? En mischien echt wel "streng" zijn met de andere??? Alle steun en liefs, N"
"Jongens, jongens, Stel je voor je moeder!!!"
"Inderdaad!!!! Liefs"
"Petro (trouwen fantastische avatar!), Diazepam noemen we toch ook valium? E n wat zijn realiseerbare doses? Greets,N."