Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geef mij maar wat psychedelic rock, stoner rock(metal) en wat reggae [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RyL2vAUVOM0&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RyL2vAUVOM0&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vxVlN-LzIks&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vxVlN-LzIks&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nwSA0Tckwbk&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nwSA0Tckwbk&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zj9IAvv32wE&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zj9IAvv32wE&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zfErMuivqn0&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zfErMuivqn0&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Persoonlijk vind ik de meeste muziek die voor mijn post .. gepost is, urm.. tamelijk slecht In die rap-gangster muziek zit vind ik persoonlijk niets van diepgang, meestal zijn de teksten echt ongelooflijk lame en het is al helemaal geen muziek om onder invloed van wiet naar te luisteren"
"Kent iemand de band Love? Hebben een heerlijk liedje genaamd " A house is not a motel " De versie die op youtube etc te vinden is, is wel veel minder goed dan het origineel. Dat vind ik echt stonermuziek!"
"Ben zelf ook al in Kroatië geweest en ook controle van id's etc gehad maar zelf ook nergens mensen zien gefouilleerd worden of dergelijke. Pas wel op met ( ik denk) Slovenië, daar waren ze toch relatief ambetant aan het doen, bij ons toch.. Ik zou het persoonlijk wagen. Zoveel plaats om het weg te steken en de kans dat ze je helemaal gaan doorzoeken is tamelijk klein denk ik"
"wij hadden ook een Belgische nummerplaat en in Kroatië niets van problemen gehad, Slovenië eigenlijk ook niet echt maar daar kan je wel een oppervlakkige controle verwachten( pas op voor je snelheid als je juist Slovenië binnenrijdt, ze hebben ons geflitst) -> Doe je gewoon als een mongool voor die hun niet verstaat en ze laten je gaan zonder boete ( lukte bij ons ) Ik was al een tijdje in het bezit van een schitterende site waar gebruikers in steden over de hele wereld een verslag maakten over het gebruik, het beleid, plaatsen waar je kan zoeken naar wiet, de prijzen etc. Oja weet hem weer : http://www.webehigh.com Ik wens je een ongelooflijk leuke vakantie in Kroatië"
"Re: alcohol dampen snuiven RosettA_StoneD zei: Jezus fucking Christus, is interpunctie in België nog niet uitgevonden? Ik ga dit niet eens proberen te lezen.. Klik om te vergroten... Is dat niet wat veralgemening dat je hier doet. Komt niet echt vriendelijk over"
"Een cocosnoot milkshake"
"Re: Zonder fitler Een pincet is je beste vriend in dit geval { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } ( zelf als het helemaal donker is ! )"
"Een vriend van mij heeft in de zomer van 2008 een reis naar Peru gemaakt voor een maand. waarvan 2 weken een ayahuasca kuur in de jungle rond Iquitos. Wel weet ik niet waarvan hij het adres heeft maar als ik hem nog eens zie zal ik het vragen"
"Pink Floyd: High Hopes"