Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Formers, Ik ben vrij nieuw met MDMA en ik had een vraagje, kan je ook MDMA micro doseren? Net als bij LSD of Paddos? Bijv. 0,5 gram per kg lichaams gewicht (ik wil me alleen blij voelen en niet het effect van LSD of Paddos krijgen). Ik zou het graag een keertje alleen willen nemen zonder het echte goede effect. moet ik meer nemen voor dat er uberhaupt iets gebeurd of is dit mogelijk? Zoja heeft iemand hier evaring mee? Mvg Nielss"
"Psychedelibee zei: Ik raad je echt ten zeerste af om ook maar iets van drugs te gebruiken als dat de reden is. Drugs gebruiken om je problemen te vergeten is vragen om problemen, dat soort gebruik leidt snel tot een verslaving. Daarbij kan het je labiele toestand alleen maar erger maken. Op de korte termijn lijkt het misschien een oplossing, maar de lange termijn heb je al je huidige problemen nog steeds plus een verslaving erbij. Bovendien is Salvia zoals Fool al aangaf extreem heftig en dat doe je niet even voor de fun. Als je problemen ervaart kun je echt het beste professionele hulp zoeken bij een psycholoog ipv zelf wat gaan gebruiken om alle ellende maar even te vergeten. Klik om te vergroten... fool zei: In dat geval lijkt het me een heel goed idee om een afspraak te maken met je huiarts, er is vaak een betere uitweg dan dat je op dit soort momenten ziet. Klik om te vergroten... Ik vindt t aardig dat jullie mij dit advies geven maar ik gebruik liever drugs dan dat ik in een kist lig omdat ik het niet meer kon hendelen. Ik ga ook niet hulp zoeken. Ik wil alleen weten welke smartshops in de buurt van Rotterdam minderjarige mensen toestaan. Gr Niels"
"ZERO- zei: Toen ik 15 was zat ik in exact dezelfde situatie als jou. En wat ben ik blij dat ik toendertijd geen mogelijkheid had om aan drugs te komen, want ik ben er vrij zeker van dat ik dan niet meer had geleefd. Ik wou dat iemand toen doorhad wat er aan de hand was, want uiteindelijk liep ik pas op mijn 19e tegen mezelf aan en toen waren mijn problemen nog tien keer zo erg. Ik zou in ieder geval geen harddrugs of hallucinerende middelen gaan gebruiken. De kans is groot dat je je naderhand rot voelt, maar ook dat het echt helemaal verkeerd valt en je suïcidale gedachten erger worden. Met vervolgens het risico dat je jezelf van alles aandoet omdat je onder invloed bent en weinig controle hebt over jezelf. Van de spullen uit de smartshop zou ik dus sowieso wegblijven. Ook met alcohol moet je oppassen trouwens, ik zwaaide vroeger vaak in 1 klap om van vrolijk naar heel erg depressief als ik dronken was en dat is echt geen pretje voor jezelf en je omgeving. Dat je iets zoekt wat verlichting geeft is begrijpelijk. Ik denk dat het geen kwaad kan om eens een keer te blowen, we hebben allemaal onze eigen manieren om met stress om te gaan, maar het is niet de bedoeling dat je het gaat gebruiken als zelfmedicatie en dus verslaafd wordt. Dat is ook geen oplossing voor je problemen en je raakt alleen maar verder van huis. Uiteindelijk is de beste optie altijd nog om hulp te zoeken, hoe moeilijk dat ook is. Is er iemand die weet waar je mee zit of iemand met wie je hierover zou kunnen praten? Vrienden, ouders, mentor, leerkracht, kennis, opa, tante? Klik om te vergroten... SmartieAndMe zei: De kans dat het misgaat is heel erg groot, als je wilt gaan gebruiken om je problemen te verlichten. Je lost er namelijk geen problemen mee op, maar je stelt ze uit. Meestal komen er dan in de tussentijd nog meer problemen bij waardoor de meeste mensen in die in jouw situatie aan drugs beginnen uiteindelijk verslaafd raken. Je kunt uiteindelijk heel moeilijk meer stoppen dan, want zodra je weer stopt komt alles naar boven. Dat zal waarschijnlijk zo intens zijn dat je het niet kunt verdragen. Waarschijnlijk denk je dat ik overdrijf en dat het jou niet zal overkomen, maar er zijn helaas vertel je een bekend verhaal. Ik hoop van harte dat je alle adviezen hierboven aanneemt en hulp gaat zoeken. Je hebt het echt nodig zo te horen. Het is niet iets waar je je voor hoeft te schamen. Drugs moet je alleen gebruiken voor de lol en voor de leuke effecten, nooit om problemen weg te stoppen! Daarnaast kun je het beter niet onder je 18e gebruiken omdat het gemakkelijk invloed op de rest van je leven kan krijgen als je hersenen nog niet volgroeid zijn. Klik om te vergroten... Ik heb het net een paar vrienden verteld en nu ik jullie reacties gelezen heb, heb ik besloten het toch maar niet tedoen. Bedankt dat jullie me deze reacties gaven anders had ik waarschijnlijk drugs als mijn oplossing gezien. Toch voel ik me nog "naar" en ik ben ik op internet het "Sint janskruid" tegen gekomen. Is het oke als ik dit kruid neem op mn 15e? En waar is dit tekoop als ik het wil roken (Kruidvat, Apotheek, smartshop)? ik kan alleen tabletten vinden. Nogmaals bedankt voor de reacties!!! Gr Niels"
"ZERO- zei: Goed om te horen! Fijn dat je het je vrienden vertelt hebt. Het is echt niet leuk om over te praten (vind ik), maar hoop dat het anderzijds ook een opgelucht gevoel geeft dat in ieder geval iemand ervan af weet. Ik heb afgelopen maanden Sint Janskruid gebruikt tot een paar weken terug! Ik heb capsules gehad van een combinatie met Rhodiola Rosea en Griffonia Simplicifolia, beide ook ter verbetering van je stemming. Scheen een goede combi te zijn, ben er zelf ook positief over. Het duurt wel lang voordat het echt effect heeft, zo'n 2-4 weken. Daarnaast ben ik ook nog naar een psycholoog geweest. Ben nu wel overgestapt op enkel Rhodiola Rosea omdat ik me al een tijdje weer wat beter voel en ik van het Sint Janskruid dan soms erg hyper werd, het werd op gegeven moment te veel van het goede. Pilletjes kunnen goed helpen, maar het belangrijkste is dat je je 'foute gedachten' leert herkennen en veranderen. Als je elke keer negatief over jezelf blijft denken, los je op de lange termijn niks op. Dan blijf je in dezelfde valkuilen terecht komen. Zo heb ik zelf bijvoorbeeld de neiging om, als er iets negatiefs gebeurt waar ik niks aan kan doen, mezelf de schuld te geven. Dat soort dingen moeten ook echt wel veranderen, wil je je echt beter gaan voelen. Daarnaast is Sint Janskruid wel behoorlijk heftig; je mag het echt niet combineren met andere MAO-remmers, de anticonceptiepil werkt er niet bij, je moet oppassen met alcohol, etc. Dus lees je eerst wel even in voordat je iets neemt. Helemaal het beste is om het met de huisarts te overleggen, dan weet je zeker dat het goed komt. Die kan je ook meteen een doorverwijzing geven naar een psycholoog als je dat wil. De combinatie van gesprekken + Sint Janskruid werkt een stuk beter dan alleen die pilletjes. Ik zou in ieder geval een afspraak met de huisarts maken om erover te praten hoe je dit aan kunt pakken, die kan je er zeker verder bij helpen. Klik om te vergroten... Psychedelibee zei: Goed dat je er met vrienden over gepraat hebt! Ergens over praten met mensen die je vertrouwd kan al enorm helpen. Toch wil ik je nogmaals op het hart drukken dat je echt medische hulp moet zoeken. Zulke klachten hoef je je echt niet voor te schamen, het kan iedereen over komen. Hoe eerder je het serieus gaat aanpakken hoe sneller je je ook weer beter kunt gaan voelen en hoe kleiner de impact op je leven. Maak eens een afspraak bij de huisarts, ze hebben sowieso geheimhoudingsplicht als je niet direct wilt dat je ouders en anderen het weten. Succes met alles en blijf goede moed houden Klik om te vergroten... Nogmaals bedankt voor alle reacties!!! Ik heb toch maar hulp gezocht bij een arts en die heeft me naar een een of andere "spoed psycholoog" gestuurd. Toch ga ik de sint-janskruid, Rhodiola Rosea en Griffonia Simplicifolia proberen. Kan ik de Rhodiola Rosea en Griffonia Simplicifolia ook bij de Tuinen krijgen? Of moet ik dit ergens anders vandaan halen? Zonder jullie had ik nu misschien aan de drugs gezeten. Gr Niels"
"Beste DFers, Iemand zei dat "Sint janskruid" rookbaar is. Is dit echt zo en waar kan ik dit kopen? Gewoon bij de kruidvat? Gr Niels"
"Beste mensen, Ik heb pas van snuiftabak gehoord en ik vraag me af of je dit ook thuis met normale (peuken) tabak kan maken. Gr Niels"
"Beste DFers, Ik vindt het erg leuk om stoned tezijn (ik zal vast niet de enige zijn ) maar ik weet soms niet goed wat ik moet gaan doen. Normaal luister ik muziek of kijk ik een film maar dat is het dan ook wel. Weten jullie iets beters/anders wat ook leuk is? Gr Niels."
"Als je THC cristallen in je poep terugvindt"
"Fool zei: Nielss zei: Als je THC cristallen in je poep terugvindt Klik om te vergroten... Ik vind het eerder zorgelijk dat je je poep doorzoekt dan dat je zoveel blowt dat die kristallen terug te vinden zijn. :P Klik om te vergroten... Of dat je gaat kijken of je nog high kan worden van die THC cristallen"
"Hallo iedereen! Ten eerste wil ik zeggen dat dit mijn eerste forum post ooit is dus als ik iets fout doe willen jullie me dan verbeteren? ik denk dat er al een topic hierover is geweest maar ik kon het niet vinden, kunnen jullie een link ofz sturen als dit zo is? Duss, ik ben Minderjarig (15 jaar oud maar meeste schatten mij 17 door mijn lengte, ik ben al 2 meter ö) en ik wil graag salvia en kratom uitproberen. Mijn vraag is: kan ik dit kopen als ik minderjarig ben? Zoja waar zitten goede smartshops? (Ik woon bij Rotterdam) Gr Niels"