Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Soms is less is more. al die middelen door elkaar kunnen gaan tegenwerken, ."
"Beetje speedachtig maar dan slechter en smeriger. Met gebrek aan wat anders nam ik het wel eens om een plafonddienst te skippen."
"Ik gebruikte bijna alles en ook met hele specifieke redenen en doelen. bijv. amfetaminen"
"Zeehond zei: Hier hoef je echt geen nieuw topic voor aan te maken… Klik om te vergroten... ik wil mijn verzameling n ervaring just delen en ik denk niet dat ik daar een nieuw onderwerp voor nodig heb."
"Ik probeer al heel lang te delen, maar het heeft me bergen moeten vezetten, om eindelijk in te kunnen loggen"
"ik ben wat in de war. I word steeds gevtaagd me avatar te veranderen en de gebeurt teveel tegelijk vandaag de opstartproblemen"
"Ex-GebruikerVanUppers zei: Beste leden, Zoals je uit mijn naam en profiel foto kunnen zien ben ik gestopt. Waar ik aan zit te denken is om aan groepen deeltenemen van mensen die ook gestopt zijn die bij elkaar komen om hun verhalen of ervaringen te delen. Soort AA meeting maar dan voor drugs. Je begrijpt me wel. Zijn er mensen hier die ervaring hiermee hebben? Zo ja, heb je er wat aan gehad? Klik om te vergroten... Ja iknhad me aangesloten bijneen groep en in eerste instantie is iedereen behulpzaam en begripvol. Maar ik wer al snel naar van de continu herhaalde startspreek, het vertellen dat je veslaafd bent en hoe je heet en de eindspreek. Altijd iedere sessie. vervolgens na een tijdje, merk je dat ze daar bijn allemaal behulpzaam en enrhousiast zijn, omdat het een soort cult achtige methode is n.m.m. en merkte ik dat de meeste vooral wilde vertellen en niet luisteren, en alleenbals het uitkwam kon je op ze rekenen, waarna ik merktebdatbiedereenbdaar zit voor zichzelf en net zolang mooi mee doen tot het ze niet meer uitkwam. Niet dat je er niks aan hebt , het is wel degelijk een handvat zeker in het begin en je kan veel leren. Maar doenje ding en sluit het af wanneer je zover bent. Dan kan je verder met andere dingen in het leven die misschien veel meer brengen. Blijf je alsmaar gaanndan blijf je ook alsmaar bezig met het leven wat je achter je wil laten. En als het een keer njet lekker gaat kan je altijd nog terug, want welkom ben je altijd."
"XMR zei: Beste luitjes van DF, Gisteren ben ik iets te lang doorgegaan met het compulsieve herdoseren van 4f-mph. Ben er achter gekomen dat wanneer je dit middel plugt/booft er een redelijke sterke rush opkomt die best verslavend is. Het werkt ook gigantisch snel (binnen 10 minuten zit je al in die rush). Spoiler: Mogelijke verklaring voor de sterke rush Ik bedenk nu dat het mogelijk ook kan komen door het sintsjanskruid dat ik neem en het methyleenblauw dat ik die dag weer eens genomen had. Deze combinaties zijn NIET veilig en worden ook afgeraden op psychonautwiki ivm de mao remmende werking van deze middelen. Ik had nog wat bromazolam liggen (geen flauw idee wanneer ik voor het laatst een benzo heb gebruikt, zou best 6 maanden tot een jaar kunnen zijn. Ik ging er dus vanuit dat het wel zou werken zoals de laatste keer dat ik het nam na een festival waarop ik speed op had (wilde gewoon slapen en anders had ik gegarandeerd plafonddienst). Toen werd ik van een halve pellet (3mg pellets waren dat, als ik mij niet vergis) al heel snel na inname enorm dronken en moest ik mij naar bed haasten voordat ik KO zou gaan (was al een paar keer half in slaap gevallen zonder dat ik het doorhad). Ik ging er dus vanuit dat een halve pellet bromazolam (deze keer de 2.5mg varianten uit pelletstrip) ruim voldoende zou zijn voor een middel als 4f-mph. Ik nam dus die halve pellet in en ik merkte wel dat het benzo dronken gevoel op begon te komen. Mentaal bleef ik echter gewoon compleet scherp (kon ook delusion of sobriety zijn uiteraard), vermoeidheid en zin om te slapen bleef ook afwezig. Ik voelde mij enkel wat minder opgefokt en spichtig van de 4f-mph die vast nog volop in mijn lichaam zat. Na ongeveer 2 tot 3 uur had ik dus beloten om de tweede helft van de pellet dan ook maar te nemen met hoop om nog iets van slaap te kunnen pakken (was denk ik rond 4-half 5 snachts toen ik die tweede helft nam). Het enigste wat dit deed was mij mentaal en lichamelijk wat relaxter maken met een lichtelijk vrolijk gevoel. Ook was de tekst op mijn scherm wat vager leesbaar, wat ik later pas door had (dat was eigenlijk het enigste in combinatie met het opstaan uit bed en naar de wc lopen wat mij deed beseffen dat ik toch wel zeker onder invloed was. De reden waarom ik het middel genomen had was om te slapen, niet om de dag erna dubbel vaag te worden (zowel van het slaaptekort als de lange werkingsduur van de bromazolam). Heeft iemand enig idee waarom de werking ineens zo anders was dan die paar maanden geleden dat ik het gebruikte? Of ben ik gewoon te lang doorgegaan met gebruiken en heb ik de kracht van 4f-mph onderschat? Ook had ik gelezen dat sint janskruid mogelijk de werking van benzo's kon verminderen omdat ze sneller afgebroken worden in de lever. Hier heb ik ervaringen van gelezen en dit schijnt nogal per persoon te verschillen: meerdere mensen geven aan geen verschil te merken, maar op officielere websites noemen ze deze interactie wel. Mocht het aan het sint janskruid liggen, dan verzwakt het de effecten wel echt enorm. Van die hele pellet nu merk ik nog minder dan die halve destijds. Hoop dat iemand hier wat zinnigs over kan zeggen. Die benzo's verdwijnen gewoon de prullenbak in als ze niet de reden van aanschaf kunnen vervullen, ik heb geen zin om dat duivelse spul in huis te hebben als ik er niet een profijt van heb. Ps: Als iemand aanraders heeft voor benzo's die betrouwbaarder zijn om sneller in te slapen na upper gebruik, dan hoor ik ook graag. Het is slechts voor zeer incidenteel gebruik, ik ben op de hoogte van de benzo afkick horror! Ik hoor het graag van jullie! Vriendelijke, licht benzo vage, groet, XMR Klik om te vergroten..."
"Mijn vriendin verstopte altijd een paar zakjes pyrazolam, ik vond er pas 1 een jaar later ofzo. Die zijn best sterk vind ik, maar de 6 in het zakje, die deden me niets meer."
"Mushrooms"