#1
Man 21 185cm 80kilo
Veel ervaring met wiet/hasj, mdma/xtc, coke, speed, 4fma, 2cb, 3mmc en 3cmc, LSD nu 3x gedaan
Aankomende vrijdag ga ik naar Sara Landry in de AFAS. Redelijk hoog tempo hardtechno/reversebass/industrial wat daar gedraaid gaat worden. Ik zit een beetje te denken wat verstandig is om te doen qua gebruik. Ik ga namelijk 2 weken daarna naar RotterdamRave. 31jan saralandry en 15feb rotterdam rave. Het staat vast dat ik 15februari aan de XTC ga. Pillen heb ik zelf gebracht naar testservice en zijn 150mg sterk.
Ik zit te denken wat t handigst is qua 31januari te gebruiken. Sowieso drinken mijn maten en ik altijd in met enkele biertjes. We zijn r van 00:00 tot 07:00. Sommige gaan direct bij binnenkomst wat slikken/snuiven op t welbekende wc-hokje. Ik wacht meestal nog even een halfuurtje á uurtje, om de sfeer even te proeven. Daarna ga ik toch zelf ook wat gebruiken. Laat ik vooropstellen dat ik al weet wat vele gelijk willen zeggen als ze lezen dat ik 15 februari aan de xtc ga en dan 31 januari ook wat wil gebruiken. Ik weet het dat het allesbehalve goed is. Extra neurotoxisch is om in 2 weken tijd dit te doen. Alvast bedankt maar ik ben me enorm bewust van de risico's. Toch zou ik graag los daarvan advies krijgen. Na die paar biertjes indrinken (meestal stuk of 5-6) ben ik fijn aangeschoten maar niet heel dronken. Ik ga hierna ook over op de water of fris. Nu zit ik in dilemma wat ik zal gebruiken en eventueel combineren.;
1 Ik ben aan de ene kant heel benieuwd naar een lage dosis lsd met daarna aan de 3-cmc. Dit vanwege het wel is eerder geprobeerd te hebben + mijn interessante 125mic trip van vorige week (check m'n tripreport: "1p-lsd 125mic een vredige noch onvredige trip). Heb wel is 50 gedaan en dat was iets te heftig dus nu 25mic of 30ofzo? Wat denken jullie?
2 Ook heb ik 2cb liggen getest op 7mg. Dit eventueel en dan daarna in de staart van de piek aan de 3cmc? Dit 10mg nemen denk ik dat t wel prima is.
3 Ik heb ook 3-fa liggen. Nog nooit gebruikt maar wel benieuwd. Hoe ervaren jullie de effecten en de tijdsduur ervan? Snuiven of slikken en welke dosering? Kan je bijnemen? Recreatief voor te beuken op een technofeest of te saai en echt alleen functioneel?
4 Anders wordt het 3-cmc alleen nadat ik gestopt ben met het bier. Dan ben ik nog benieuwd naar of mensen 3-cmc geslikt hebben en hoe ze dit ervaren qua effecten? En hoe ervaren jullie dit ten opzichte van snuiven? Welke dosering raden jullie aan bij slikken?
Veel vragen en een lang verhaal maar hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden zodat ik duidelijkheid heb![:wink:]()
Veel ervaring met wiet/hasj, mdma/xtc, coke, speed, 4fma, 2cb, 3mmc en 3cmc, LSD nu 3x gedaan
Aankomende vrijdag ga ik naar Sara Landry in de AFAS. Redelijk hoog tempo hardtechno/reversebass/industrial wat daar gedraaid gaat worden. Ik zit een beetje te denken wat verstandig is om te doen qua gebruik. Ik ga namelijk 2 weken daarna naar RotterdamRave. 31jan saralandry en 15feb rotterdam rave. Het staat vast dat ik 15februari aan de XTC ga. Pillen heb ik zelf gebracht naar testservice en zijn 150mg sterk.
Ik zit te denken wat t handigst is qua 31januari te gebruiken. Sowieso drinken mijn maten en ik altijd in met enkele biertjes. We zijn r van 00:00 tot 07:00. Sommige gaan direct bij binnenkomst wat slikken/snuiven op t welbekende wc-hokje. Ik wacht meestal nog even een halfuurtje á uurtje, om de sfeer even te proeven. Daarna ga ik toch zelf ook wat gebruiken. Laat ik vooropstellen dat ik al weet wat vele gelijk willen zeggen als ze lezen dat ik 15 februari aan de xtc ga en dan 31 januari ook wat wil gebruiken. Ik weet het dat het allesbehalve goed is. Extra neurotoxisch is om in 2 weken tijd dit te doen. Alvast bedankt maar ik ben me enorm bewust van de risico's. Toch zou ik graag los daarvan advies krijgen. Na die paar biertjes indrinken (meestal stuk of 5-6) ben ik fijn aangeschoten maar niet heel dronken. Ik ga hierna ook over op de water of fris. Nu zit ik in dilemma wat ik zal gebruiken en eventueel combineren.;
1 Ik ben aan de ene kant heel benieuwd naar een lage dosis lsd met daarna aan de 3-cmc. Dit vanwege het wel is eerder geprobeerd te hebben + mijn interessante 125mic trip van vorige week (check m'n tripreport: "1p-lsd 125mic een vredige noch onvredige trip). Heb wel is 50 gedaan en dat was iets te heftig dus nu 25mic of 30ofzo? Wat denken jullie?
2 Ook heb ik 2cb liggen getest op 7mg. Dit eventueel en dan daarna in de staart van de piek aan de 3cmc? Dit 10mg nemen denk ik dat t wel prima is.
3 Ik heb ook 3-fa liggen. Nog nooit gebruikt maar wel benieuwd. Hoe ervaren jullie de effecten en de tijdsduur ervan? Snuiven of slikken en welke dosering? Kan je bijnemen? Recreatief voor te beuken op een technofeest of te saai en echt alleen functioneel?
4 Anders wordt het 3-cmc alleen nadat ik gestopt ben met het bier. Dan ben ik nog benieuwd naar of mensen 3-cmc geslikt hebben en hoe ze dit ervaren qua effecten? En hoe ervaren jullie dit ten opzichte van snuiven? Welke dosering raden jullie aan bij slikken?
Veel vragen en een lang verhaal maar hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden zodat ik duidelijkheid heb