Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies over wat te gebruiken + eventueel combineren

Advies over wat te gebruiken + eventueel combineren

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Man 21 185cm 80kilo
Veel ervaring met wiet/hasj, mdma/xtc, coke, speed, 4fma, 2cb, 3mmc en 3cmc, LSD nu 3x gedaan

Aankomende vrijdag ga ik naar Sara Landry in de AFAS. Redelijk hoog tempo hardtechno/reversebass/industrial wat daar gedraaid gaat worden. Ik zit een beetje te denken wat verstandig is om te doen qua gebruik. Ik ga namelijk 2 weken daarna naar RotterdamRave. 31jan saralandry en 15feb rotterdam rave. Het staat vast dat ik 15februari aan de XTC ga. Pillen heb ik zelf gebracht naar testservice en zijn 150mg sterk.

Ik zit te denken wat t handigst is qua 31januari te gebruiken. Sowieso drinken mijn maten en ik altijd in met enkele biertjes. We zijn r van 00:00 tot 07:00. Sommige gaan direct bij binnenkomst wat slikken/snuiven op t welbekende wc-hokje. Ik wacht meestal nog even een halfuurtje á uurtje, om de sfeer even te proeven. Daarna ga ik toch zelf ook wat gebruiken. Laat ik vooropstellen dat ik al weet wat vele gelijk willen zeggen als ze lezen dat ik 15 februari aan de xtc ga en dan 31 januari ook wat wil gebruiken. Ik weet het dat het allesbehalve goed is. Extra neurotoxisch is om in 2 weken tijd dit te doen. Alvast bedankt maar ik ben me enorm bewust van de risico's. Toch zou ik graag los daarvan advies krijgen. Na die paar biertjes indrinken (meestal stuk of 5-6) ben ik fijn aangeschoten maar niet heel dronken. Ik ga hierna ook over op de water of fris. Nu zit ik in dilemma wat ik zal gebruiken en eventueel combineren.;
1 Ik ben aan de ene kant heel benieuwd naar een lage dosis lsd met daarna aan de 3-cmc. Dit vanwege het wel is eerder geprobeerd te hebben + mijn interessante 125mic trip van vorige week (check m'n tripreport: "1p-lsd 125mic een vredige noch onvredige trip). Heb wel is 50 gedaan en dat was iets te heftig dus nu 25mic of 30ofzo? Wat denken jullie?

2 Ook heb ik 2cb liggen getest op 7mg. Dit eventueel en dan daarna in de staart van de piek aan de 3cmc? Dit 10mg nemen denk ik dat t wel prima is.

3 Ik heb ook 3-fa liggen. Nog nooit gebruikt maar wel benieuwd. Hoe ervaren jullie de effecten en de tijdsduur ervan? Snuiven of slikken en welke dosering? Kan je bijnemen? Recreatief voor te beuken op een technofeest of te saai en echt alleen functioneel?

4 Anders wordt het 3-cmc alleen nadat ik gestopt ben met het bier. Dan ben ik nog benieuwd naar of mensen 3-cmc geslikt hebben en hoe ze dit ervaren qua effecten? En hoe ervaren jullie dit ten opzichte van snuiven? Welke dosering raden jullie aan bij slikken?

Veel vragen en een lang verhaal maar hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden zodat ik duidelijkheid heb :wink:
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
dutchiedutch zei:
Man 21 185cm 80kilo
Veel ervaring met wiet/hasj, mdma/xtc, coke, speed, 4fma, 2cb, 3mmc en 3cmc, LSD nu 3x gedaan

Aankomende vrijdag ga ik naar Sara Landry in de AFAS. Redelijk hoog tempo hardtechno/reversebass/industrial wat daar gedraaid gaat worden. Ik zit een beetje te denken wat verstandig is om te doen qua gebruik. Ik ga namelijk 2 weken daarna naar RotterdamRave. 31jan saralandry en 15feb rotterdam rave. Het staat vast dat ik 15februari aan de XTC ga. Pillen heb ik zelf gebracht naar testservice en zijn 150mg sterk.

Ik zit te denken wat t handigst is qua 31januari te gebruiken. Sowieso drinken mijn maten en ik altijd in met enkele biertjes. We zijn r van 00:00 tot 07:00. Sommige gaan direct bij binnenkomst wat slikken/snuiven op t welbekende wc-hokje. Ik wacht meestal nog even een halfuurtje á uurtje, om de sfeer even te proeven. Daarna ga ik toch zelf ook wat gebruiken. Laat ik vooropstellen dat ik al weet wat vele gelijk willen zeggen als ze lezen dat ik 15 februari aan de xtc ga en dan 31 januari ook wat wil gebruiken. Ik weet het dat het allesbehalve goed is. Extra neurotoxisch is om in 2 weken tijd dit te doen. Alvast bedankt maar ik ben me enorm bewust van de risico's. Toch zou ik graag los daarvan advies krijgen. Na die paar biertjes indrinken (meestal stuk of 5-6) ben ik fijn aangeschoten maar niet heel dronken. Ik ga hierna ook over op de water of fris. Nu zit ik in dilemma wat ik zal gebruiken en eventueel combineren.;
1 Ik ben aan de ene kant heel benieuwd naar een lage dosis lsd met daarna aan de 3-cmc. Dit vanwege het wel is eerder geprobeerd te hebben + mijn interessante 125mic trip van vorige week (check m'n tripreport: "1p-lsd 125mic een vredige noch onvredige trip). Heb wel is 50 gedaan en dat was iets te heftig dus nu 25mic of 30ofzo? Wat denken jullie?

2 Ook heb ik 2cb liggen getest op 7mg. Dit eventueel en dan daarna in de staart van de piek aan de 3cmc? Dit 10mg nemen denk ik dat t wel prima is.

3 Ik heb ook 3-fa liggen. Nog nooit gebruikt maar wel benieuwd. Hoe ervaren jullie de effecten en de tijdsduur ervan? Snuiven of slikken en welke dosering? Kan je bijnemen? Recreatief voor te beuken op een technofeest of te saai en echt alleen functioneel?

4 Anders wordt het 3-cmc alleen nadat ik gestopt ben met het bier. Dan ben ik nog benieuwd naar of mensen 3-cmc geslikt hebben en hoe ze dit ervaren qua effecten? En hoe ervaren jullie dit ten opzichte van snuiven? Welke dosering raden jullie aan bij slikken?

Veel vragen en een lang verhaal maar hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden zodat ik duidelijkheid heb :wink:
Klik om te vergroten...
Het eerder geprobeerd te hebben van de lsd bedoel ik mee dat ik wel eens 50mic had gedaan en paar uur daarna xtc. 50mic was iets te heftig voor deze prikkels van al die mensen maar een kwart blotter van 25mic zou wellicht wel heel lekker vallen. Wat denken jullie? Ook in combinatie met daarna 3-cmc?
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom niet de 3-CMC overslaan en alleen 2C-B gebruiken?
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
G.Amer zei:
Waarom niet de 3-CMC overslaan en alleen 2C-B gebruiken?
Klik om te vergroten...
Te weinig tijd dat het altijd bij me duurt. Met max 6 uur is dat altijd wel klaar. Waarvan dan 1-2 uur de piek met de meeste energie zou zitten. Ik ga het sowieso niet redden met alleen 2cb. Ik heb dat wel is eerder gedaan en dan liep ik halverwege t feest met mn ziel onder mn armen. Ik ken mezelf en weet dat ik daarna ga inkakken
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je die 3-FA ook laten testen? Je zou toch niet willen dat een pil waarvan je eigenlijk nog niet 100% weet wat en hoeveel er in zit je avond verpest.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#6
dutchiedutch zei:
Te weinig tijd dat het altijd bij me duurt. Met max 6 uur is dat altijd wel klaar. Waarvan dan 1-2 uur de piek met de meeste energie zou zitten. Ik ga het sowieso niet redden met alleen 2cb. Ik heb dat wel is eerder gedaan en dan liep ik halverwege t feest met mn ziel onder mn armen. Ik ken mezelf en weet dat ik daarna ga inkakken
Klik om te vergroten...
Je kunt 2cb gewoon herdoseren, er bouwt geen directe tolerantie op
N
NicotriprennerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soms is less is more.

al die middelen door elkaar kunnen gaan tegenwerken, .
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
VJ_LSD72 zei:
Heb je die 3-FA ook laten testen? Je zou toch niet willen dat een pil waarvan je eigenlijk nog niet 100% weet wat en hoeveel er in zit je avond verpest.
Klik om te vergroten...
Het is wel al iets van 2.5 jaar oud. Ik weet niet of t sowieso nog goed is? Ik kan het beter eerst ff laten testen wat de sterkte is. Maar los daarvan. Hoe ervaar jij 3-fa qua effecten?
N
NicotriprennerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beetje speedachtig maar dan slechter en smeriger.
Met gebrek aan wat anders nam ik het wel eens om een plafonddienst te skippen.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#10
dutchiedutch zei:
Het is wel al iets van 2.5 jaar oud. Ik weet niet of t sowieso nog goed is? Ik kan het beter eerst ff laten testen wat de sterkte is. Maar los daarvan. Hoe ervaar jij 3-fa qua effecten?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee, nooit gekocht of gebruikt. Geen liefhebber van amfetamines. Ik ken alleen 2-FA en 4-FMA van de combo-pillen welke soms verkocht worden als "Borax" pillen. Daar zit of zou een lage dosering van deze 2 stoffen kunnen zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."