Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3FA - No need for speed !

3FA - No need for speed !

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi rapport!

Aan 2-MMC ben ik niet begonnen.

Ja. Mijn ervaring met 3-FA is ook dat het veel subtieler is dan NEP.

Voel me veel meer mezelf met 3-FA.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Probeer het en neem anders wat extra mee, dan kun je eventueel nog wat bijnemen als je het te mild vindt.
50mg totaal is echt niet veel namelijk.
Klik om te vergroten...


T= - 1,5​
Geplande aankomst​
t= 0​
inname 50 mg 3-FA (dubbele start dosis dus)
t= +15 mn​
Aankomst in een steenkoude ruimte met ongeveer 40/45 aanwezigen. Heerlijk relaxte sfeer, vrij rustige techno (stijl en volume, toch meteen oordopjes gedaan). Ik hou een extra laag kleding aan, en weet dat ik ook dan steeds in beweging moet blijven.
Ik word binnen het eerste uur voorgesteld aan ongeveer tien mensen. Ergens begint de 3-FA te werken, wel erg subtiel.
T= + 1:30​
De muziek valt een paar keer voor enkele minuten uit. Dan merk ik dat mijn benen toch niet stil kunnen blijven - de 50 mg 3-FA zet duidelijk aan tot motoriek, terwijl ik verder nauwelijks het gevoel heb onder invloed te zijn.​
T= +2:15​
Nog steeds koud en hoewel paar mensen* erbij nog lang niet druk. Langzaam wordt de muziek wat luider en het verstaan in een gesprek een stuk lastiger**.
Ik besef dat ik de reserve voorraad niet voor niets meegenomen heb. Extra 3-FA vond ik niet aanlokkelijk.
Toevoeging van een booty van 100 mg 2-MMC plus 30 mg keta. Heel rustig aan want ik mag vanaf midden volgende middag werken.

* welke naam hoort bij welk gezicht/uiterlijk: helaas heb ik geen fotografisch geheugen. Meer antigrafisch ....
** Note to self: waarom gebruik ik nog steeds Alpine Partyplug Pro “one size fits all” oordopjes? Zo enorm tijd voor customized met een echt goed filter.​
T= +3Het begint wat voller te worden: nu dik 60 mens. En vooral wat minder koud. Ik besluit de een-na-laatste laag uit te doen (1 toplaag blijft over, wel lange broek, geen shorts dit keer). Snel krijg ik het compliment dat het er zo beter, passender, uitziet.
T = +4Tijd voor een tweede booty: 120 mg 2-MMC plus 30 mg keta
T = + 5:30De ruimte is prettig gevuld nu (dik 100), maar nog niet op full capacity. Tijd om te gaan maar ik wil nog niet weg, maar kan ook niet mega lang blijven: "I love my job !".
Derde booty: 120 mg 2-MMC plus 30 mg keta. Dat komt snel & stevig op. Ik denk al snel: “a bridge to far !”
T= +6:30Echt nog leuker geworden, muziek nu fijn lekker stevig (maar niet “te”).
Met hartepijn, ben ik verstandig.
T= +7:30Thuis in bed, een Zolpidem 10 mg lijkt verstandig, hoe zeer ook tegen mijn principes. Mijn verstand gevolgd en ook echt geslapen.
T= +15Aan het werk, ging prima en leuk.
T= +26:00Vanuit werk (incl. nazit met twee gave flessen voor 3 pp) terug naar huis.
Na vijf uur slapen behoorlijk fit nog en -naar achteraf bleek- voldoende fit voor nog iets leuks op de middag/avond.
N
NicotriprennerLid
01-01-2024, 00:00
#3
leesndit niet als verhemeling a.u.b. de ervaring maar het verschil tussen beide was alleen niet te meten.

Oneens.
Na enkele weken een nachtje 3fa , heb iknde week weer pep gehad sinds jaren , niet wat nou overal is en matig , maar zoals vroeger.

ik merkte dat ik direct na iname eenngevoel van rust over me kreeg, voorbhet eerst sinds jaren een leeg hoofd.
Nadeel was die zo zuiver was dat denk ik 2 x heb bij gepakt. avond en dag erna. Ik ben zo stom om ook nog zegels etc te nemen maar....
vannacht pas voor het eerst geslapen sinds woensdag met misschien een tukkie hier en daar ertussen.
Blij toe want vandaag begon me behandeling om 10:00
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is eerder een combinatie report.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druggers zei:
Dit is eerder een combinatie report.
Klik om te vergroten...
Klopt, combineren is efficiënt toch ?
Als het gaat om rapporteren dan, niet om aanzetten tot multi-use.

Maar toch: tot en met + 2:15 ging het om slechts 1 substantie.
(tenzij die vieze Fanta ook meetelt)

In die zin telt het dan wel mee als rapportje over Fanta (whatever). Voor mij was het effect van 3-FA op die dag tamelijk mild (vriendelijk uitgedrukt).

Ik heb 1 gram speed liggen. Weet dat het gewassen moet worden. 1 gr is te weinig voor die procedure.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."