Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Viagra en Kamagra, en de meeste andere middelen, is dezelfde werkzame stof (sildenafil), maar dit zou je moeten kunnen checken als je wat wil bestellen bij de produktinformatie. Het doet niks met je beleving/hersenen maar zorgt voor verwijding van je bloedvaten. MDMA/XTC zorgt juist voor vernauwing wat ook de reden is dat het gereedschap wellicht wat softer blijft. Ook zorgt de serotonine release van XTC voor een moeilijker orgasme maar daar doe je weinig aan. Het is lastig eenduidig advies te vinden op t web maar omdat beide middelen elkaar qua effect tegenwerken is het advies voorzichtig te zijn i.v.m. mogelijk zwaar belasten van je hart en vaten. Daarom wordt gesuggereerd een lage dosering Viagra/Kamagra/Sildenafil te nemen bijv. 25mg. Ik zelf doe max. 50. Veel pillen zijn 100mg, dat is sowieso wat overdreven, bij 50 merk ik sowieso effect, 25 lijkt me wat weinig. Ik zou de viagra tegelijk of een uur na de XTC nemen omdat het ca. half uur duurt voor het gaat werken en dan ca. 4 uur effect heeft, dan overlapt het netjes. Alternatief zijn middelen die vrij verkrijgbaar zijn die bevatten vaak L-Arginine, kan je echter niet vertellen of dit ook/net zo goed werkt, maar t is wat minder risico. P.s. heb wel eens king active gebruikt, is allemaal natuurlijke ingrediënten zoals ginseng. Ik had t idee dat het wel wat deed maar Viagra heeft het meest duidelijke effect. Om risico's te beperken kun je ook eerst de meer natuurlijke middelen proberen wellicht."
"On the side: MDMA en XTC is precies hetzelfde. Als er verschillen in zaten was het door vervuiling, dat het geen zuivere MDMA was, maar in principe heb je het over dezelfde stof. Meer dan 200mg is wel een hele hoge dosis. Bijdoseren gedurende de avond/nacht heeft ook niet zoveel zin. Niet combineren met (veel) alcohol, je kan uitdrogen, let er ook goed op dat je niet oververhit raakt dan fry je je hersens op x. Je moet eigenlijk ook minimaal 2 à 3 maanden pauze nemen tussen gebruik anders kun je je serotonine systeem permanent beschadigen en dan is XTC/MDMA lang niet meer zo leuk (verliest z'n "magic"). Als je er hallucinaties bij hebt zou ik er in principe wel van genieten, als een soort bonus maar neem dus niet teveel en niet te vaak, pls...."
"Mrloverdj zei: Hey, ik ben niet zo belezen als de leden hierboven me, maar uit ervaring.. neem een halve kamagra. Je kan altijd later nog hoger. Ik zou het een half uur erna doen, geen uur. Ga je ook sex hebben of ben je alleen? T kan nogal schelen in advies wat je wil. Er zit een verschil tussen alleen&porno of een nachtenlange datesetting. Klik om te vergroten... Niet meer dan 50mg Kamagra/Viagra half uur na XTC/MDMA lijkt me i.d.d. prima advies. Belezen genoeg hoor"
"Bekend alternatief voor XTC is Borax combo (5-MAPB/2-FMA/5-Meo-Mipt), dit bedacht waarschijnlijk als legaal alternatief of misschien wat minder neurotoxisch (dat is maar heel erg de vraag....). Anyway, 't punt: de dosering van de psychedelica in deze combi (5-Meo-Mipt) is heel laag, veel lager dan wat normaal gesproken een werkzame hoeveelheid is. In combinatie met de serotonine release van 5-MAPB wordt kennelijk de receptor binding/blokkade door de 5-Meo- Mipt (dat is ongeveer dezelfde werking als ook andere psychedelica zoals LSD hebben) versterkt, of vice versa. Ik kan uit ervaring vertellen dat dit verrassend goed werkt. In combo met elkaar (XTC/LSD bijvoorbeeld) heb je dus kennelijk minder nodig om toch een sterk effect te verkrijgen, dus er is zeker verband tussen de werking, een sterke wisselwerking. Echter, psychedelica roepen wat tolerantie op als je ze vlak na elkaar gebruikt, maar die tolerantie zou na ca. een week weer op 0 moeten zijn teruggezakt. Ik kan me dus ook heel goed voorstellen dat vlak na het gebruik van psychedelica, het effect van MDMA ook wat minder is. Maar dus: als het minimaal een week geleden is geweest dat je LSD of iets vergelijkbaars hebt gebruikt, zou 't geen effect meer moeten hebben eigenlijk. En 't gekke: als je LSD neemt met de piek tegelijk of na de XTC piek versterkt het elkaar en krijg je een heel nieuwe ervaring (hippy flip heet dit geloof ik), maar als je binnen een paar dagen na gebruik van LSD, XTC neemt is het juist heel waarschijnlijk dat de effecten van de XTC minder zijn."
"Fyrckant zei: Maar hoe zit het dan met de candyflip? Dat lijkt toch aardig te werken? Of is dat omdat dat vrijwel tegelijkertijd is? Klik om te vergroten... Waarschijnlijk wel ja. In flips zorg je meestal dat de piek van het middel dat je naast XTC gebruikt, net na de piek van de XTC zelf ligt. Je lift dan nog mee op het effect van XTC (de overdaad aan serotonine in je hersens bijvoorbeeld ijlt nog lang na, denk aan de afterglow daags na XTC) en krijgt een mooie combi, goed getimed 1+1=3. Zit er teveel tijd tussen dan weegt de opgebouwde tijdelijke tolerantie zwaarder."
"Zoals al eerder vermeldt: even (min. 2-3 maanden) geen x doen. Je kan naast speed of coke ook GHB proberen. Wel voorzichtig doseren. Toegegeven, is geen energieke dans-drug, je voelt je wel lekker soort van dronken en schijnt ook geil te zijn (als je dat wil...). Ook met GHB rustig an goeie pauze tussen gebruik, is namelijk behoorlijk verslavend...."
"Eik zei: Goede vraag. Ik weet ook niet exact hoe dat zit. Ik heb twee keer een candyflip gedaan. Beide keren door eerst de LSD te nemen en dan na 3-4 uur, aan het einde van de lsd piek de mdma erbij. De eerste keer had ik denk ik 150ug lsd met 80ug mdma gebruikt. Ik vond toen de M net wat te overheersend en teveel weghalen van de LSD trip. De tweede keer had ik iets meer LSD (schat 180ug) en iets minder M (55mg). Die tweede keer vond ik geslaagder omdat de LSD trip grotendeels in tact bleef maar een heel liefdevol mdma-randje kreeg. Ik zou zelf niet zo snel eerst de MDMA nemen omdat je dan tijdens je LSD trip de come-down van de M ervaart en dat kan je mogelijk wat meer negatieve gevoelens geven. Als je wat meer tijd hebt zou ik er zelf overigens zelf voor kiezen om gewoon een dag LSD te doen en een andere dag MDMA. Dan kun je volop genieten van al het moois dat elk middel op zichzelf te bieden heeft. Klik om te vergroten... Goede nuance. LSD werkt een stuk langer dan MDMA/XTC dus dan is de flip in andere volgorde waarschijnlijk beter. Flip je XTC met ketamine (kittyflip) dan doe je de ketamine later. Maar in elk geval geen langere tijd tussen de 2 stofjes, je zoekt een "sweet spot" waarbij e.e.a. soepel in elkaar overgaat en liefst versterkt. Anyway, eerst allebei apart proberen (met flinke tijd ertussen) is altijd een goed idee als t de eerste x is."
"Martinus zei: Ik vind het allemaal een beetje ingewikkeld zo. Ik dacht dat 3mmc en 6apb allebij seroslurpers waren en dus zit ik hier braaf de weken te tellen.... Terecht. Ook 3-MMC werkt waarschijnlijk sterk op de sero en dat is de crux Klik om te vergroten... Flualhamdulillam zei: Nee, want alhoewel de kans groot is dat bij incidenteel gebruik je hersen helemaal herstellen, bij misbruik geldt dit niet! Omdat je beschadigde hersencellen nóg veel vaker intens belast terwijl ze nog niet herstelt zijn, kan je permanente schade aanrichten. Ook heb ik ooit uitgelegd gekregen dat als je XTC gebruikt voordat je serotonine voorraad helemaal gevuld is, je langzamerhand van nature steeds wat minder serotonine gaat aanmaken. Met het mechanisme hierachter ben ik echter niet bekend. Klik om te vergroten... Dat is waarschijnlijk, en daarmee de reden dat XTC z'n "magic" verliest bij overmatig gebruik. Dus aan de ene kant neurotoxiciteit, aan de andere kant lange termijn aantasting van je serotoninebalans. Dit zijn 2 verschillende dingen. Dan kan 't ook nog eens je hart aantasten bij overmatig gebruik (cardiotoxisch). Als je gaat zoeken vindt je best wel wat negatieve lange-termijn effecten van XTC/MDMA (jammer genoeg...). Het ligt voor de hand dat benzofurans zoal 5-(m)apb en 6-apb misschien minder neuroroxisch zijn (lijkt o.b.v. onderzoeken) maar de klap op je serotoninesysteem is er niet minder om. De 3 maanden pauze is vooral om die laatste reden. De neurotoxiciteit is echter een acuut effect bij gebruik en wordt versterkt door bijv. uitdroging en oververhitting. Dit is waarschijnlijk een beetje tegen te gaan door supplementen zoals anti-oxidanten, vt. B, magnesium etc. (helpt ook een beetje tegen 't "kaakschaatsen"). Anyway, rustig an dus...."
"Alleen (wiet) of (liefst) met m'n vriendin MDMA of RC's i.c.m. wiet. Geen uppers, meer entactogenen/serotoninebommetjes maar wel trippy. Lekker opgaan in 't moment. Ik gebruik niet op feestjes/sociale setting, ben van mezelf als open genoeg moet niet teveel worden in gezelschap"
"Hey Donnie, ik ben geen therapeut of expert (weet inmiddels wel wat over verschillende soorten drugs en hun effecten soms ook langere termijn) maar wat ik wel weet is dat er bij misbruik en verslaving vaak andere dingen aan de hand zijn dan de drugs zelf. Het is meer een gevolg/uitlaaklep dan een oorzaak. Dit heb ik overigens ook van (ervarings)deskundigen op dit gebied begrepen. Je geeft zelf ook aan last te hebben van angsten en depressieve gevoelens. Dat kan deels ook veroorzaakt of versterkt zijn door te veel en te vaak drugsgebruik, maar ik twijfel er niet aan dat bij jou ook het omgekeerde het geval is. Misschien heb je dit al lang gedaan maar anders zou ik je adviseren om, naast hulp bij afkicken, ook andere hulp te zoeken, bijv. met een psycholoog proberen bloot te leggen wat de diepere oorzaak is van je anxiety en depressieve klachten. Een veelvoorkomende oorzaak is bijvoorbeeld (jeugd)trauma en als je de kans ziet om dingen bij de bron aan te pakken gaat dat ongetwijfeld ook helpen met managen van eventueel middel misbruiken gevoeligheid voor verslaving in algemene zin. Dat kan een lange en moeizame weg zijn maar volgens mij is het altijd de moeite waard om te investeren in een betere versie van jezelf. Suc6 in elk geval."