Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsF-phenibut en wiet - onverwacht heftige naweeën

F-phenibut en wiet - onverwacht heftige naweeën

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrijdagavond rond 19.30 400mg f-phenibut van betrouwbare vendor, afgewogen (poeder). Anderhalf uur later ca. 50mg bijgenomen. Later op de avond sativa gerookt (Dutch Dragon). Avond was verder top. Iets meer wausheid en euforie dan enkel wiet of enkel Phenibut. Rond 2u gaan slapen, dat ging prima. Rond 14u wakker, overkomt me nooit, zo lang slapen. Nu komt t: níet het uitgeruste gevoel dat zo vaak wordt beschreven na (f-)phenibut, maar nog steeds "dronken", duizelig, misselijk en slaperig. Ook af en toe schokjes/prikkels door m'n lichaam, vooral vingers. Hield de hele dag aan, ook overgeven. Later op de dag nog 2 uur geslapen, hielp maar iets. Nu, na nog eens ca. 7 uur slaap, nog steeds vermoeid, beetje vaag en hoofdpijn. F-phenibut had gisteren al uitgewerkt moeten zijn. Terwijl ik dit schrijf weer aanval duizeligheid, nu lijkt t op lage bloeddruk of bloedsuiker (sinds gisteren niet zo veel meer gegeten). Anyway, ik ben geschrokken van de onverwacht heftige naweeën. Als iemand dit herkent hoor ik 't graag.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nickje zei:
Vrijdagavond rond 19.30 400mg f-phenibut van betrouwbare vendor, afgewogen (poeder). Anderhalf uur later ca. 50mg bijgenomen. Later op de avond sativa gerookt (Dutch Dragon). Avond was verder top. Iets meer wausheid en euforie dan enkel wiet of enkel Phenibut. Rond 2u gaan slapen, dat ging prima. Rond 14u wakker, overkomt me nooit, zo lang slapen. Nu komt t: níet het uitgeruste gevoel dat zo vaak wordt beschreven na (f-)phenibut, maar nog steeds "dronken", duizelig, misselijk en slaperig. Ook af en toe schokjes/prikkels door m'n lichaam, vooral vingers. Hield de hele dag aan, ook overgeven. Later op de dag nog 2 uur geslapen, hielp maar iets. Nu, na nog eens ca. 7 uur slaap, nog steeds vermoeid, beetje vaag en hoofdpijn. F-phenibut had gisteren al uitgewerkt moeten zijn. Terwijl ik dit schrijf weer aanval duizeligheid, nu lijkt t op lage bloeddruk of bloedsuiker (sinds gisteren niet zo veel meer gegeten). Anyway, ik ben geschrokken van de onverwacht heftige naweeën. Als iemand dit herkent hoor ik 't graag.
Klik om te vergroten...
Ah joh, komt wel goed met jou. Phenibut is an sich al een Russisch experiment. Hang er nog even een F-atoom aan en je hebt de Tsar Bomba ingeslikt. Je overleeft het wel. Geef het gewoon wat tijd!
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken die Phenibut niet maar de gewone Phenibut kan echt wel langer doorwerken dan 24 uur. Duf ben je er van en best wel lang.
Je had niet veel genomen of dat spul is sterker.
Beter koop je de gewone bekende Phenibut.
Het kost niet veel.
Nu weet je niet wat je hebt.
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inmiddels nog eens getest (daredevil dat ik ben....) met wat lagere dosis F-Phenibut (300mg) en iets minder fanatiek blowen. Weer een leuke avond, dit keer geen lange en heftige after-effects. Ik zal de eerste x te heftig gedoseerd hebben....
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is F-phenibut inderdaad? Miss versterkte de wiet de concentratie in je bloed maar phenibut werkt sws natuurlijk idd heel lang door.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
20231FDD-AE2D-422C-AD2A-F8502CA30C9C.png

hier krijg ik geen warme tintelingen in mijn broekje van hoor, vind het maar een obscure verbinding.
Hardcore_frk zei:
Hang er nog even een F-atoom aan en je hebt de Tsar Bomba ingeslikt.
Klik om te vergroten...
Dat is raar, het is echt niet zo dat met een fluor eraan het gelijk veranderd in een potente bom.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 28205

hier krijg ik geen warme tintelingen in mijn broekje van hoor, vind het maar een obscure verbinding.

Dat is raar, het is echt niet zo dat met een fluor eraan het gelijk veranderd in een potente bom.
Klik om te vergroten...
Dé potentste bom!
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inmiddels gaat 't een stuk beter! Sinds gisteravond weer "normaal". Verschil tussen F-phenibut en gewone Phenibut is: veel potenter (zelfde effect level op veel lagere dosis), veel snellere come up en kortere werkingsduur. Verder in effect vrijwel identiek (GHB-achtig, een soort nuchter dronken en met wat euforie), maar door genoemde eigenschappen in principe iets handiger voor recreatief gebruik. Waarschijnlijk gevalletje onbewust onder invloed en daardoor overbodige en overdreven redose. Blijft heel raar dat het zo ontzettend lang duurde en ik had een soort brainzaps maar dan in m'n handen, en af en toe een "twitch" hier en daar...
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
P.s. net als gewone Phenibut te vinden bij de online groenteboer dus niet de bekende RC vendors (gek genoeg...) maar meer de nootropics en workout hoek. Moest wel goed zoeken, maar leverancier is betrouwbaar durf ik te stellen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."