#1
Vrijdagavond rond 19.30 400mg f-phenibut van betrouwbare vendor, afgewogen (poeder). Anderhalf uur later ca. 50mg bijgenomen. Later op de avond sativa gerookt (Dutch Dragon). Avond was verder top. Iets meer wausheid en euforie dan enkel wiet of enkel Phenibut. Rond 2u gaan slapen, dat ging prima. Rond 14u wakker, overkomt me nooit, zo lang slapen. Nu komt t: níet het uitgeruste gevoel dat zo vaak wordt beschreven na (f-)phenibut, maar nog steeds "dronken", duizelig, misselijk en slaperig. Ook af en toe schokjes/prikkels door m'n lichaam, vooral vingers. Hield de hele dag aan, ook overgeven. Later op de dag nog 2 uur geslapen, hielp maar iets. Nu, na nog eens ca. 7 uur slaap, nog steeds vermoeid, beetje vaag en hoofdpijn. F-phenibut had gisteren al uitgewerkt moeten zijn. Terwijl ik dit schrijf weer aanval duizeligheid, nu lijkt t op lage bloeddruk of bloedsuiker (sinds gisteren niet zo veel meer gegeten). Anyway, ik ben geschrokken van de onverwacht heftige naweeën. Als iemand dit herkent hoor ik 't graag.
