Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, bijna geen werking?

DMT, bijna geen werking?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb me nog nooit verdiept in extracties, kost het veel tijd om er zelf een te doen?
Klik om te vergroten...
Nee, doorzoek de afvalbak maar eens.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee trippers,

dit weekend een grote teleurstelling gehad!

4 porties dmt gehaald bij een vriend van me,
leek niet zo veel. Nou blijkt voor een trip niet veel nodig te zijn, maar goed.

Geheel voorbereid om voor de eerste keer in me leven DMT te roken,
smeren we een joint vol met DMT.

daarna wat tabak en wiet erbij, roken maar!

Effect: het geluid is iets scherper, en kleuren zijn misschien een tintje feller.

daarna nog een vaporizer pijpje gepakt (speciaal voor hasj olie en dmt). ook paar brokjes dmt erin, laten verdampen erin, rook inhaleren, lang inhouden (ca. 30 seconden), en uitademen.

beetje zwaar, afstandelijk gevoel. Voor de rest niets!

Hoe is dit mogelijk!?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nibiru zei:
Hee trippers,

dit weekend een grote teleurstelling gehad!

4 porties dmt gehaald bij een vriend van me,
leek niet zo veel. Nou blijkt voor een trip niet veel nodig te zijn, maar goed.

Geheel voorbereid om voor de eerste keer in me leven DMT te roken,
smeren we een joint vol met DMT.

daarna wat tabak en wiet erbij, roken maar!

Effect: het geluid is iets scherper, en kleuren zijn misschien een tintje feller.

daarna nog een vaporizer pijpje gepakt (speciaal voor hasj olie en dmt). ook paar brokjes dmt erin, laten verdampen erin, rook inhaleren, lang inhouden (ca. 30 seconden), en uitademen.

beetje zwaar, afstandelijk gevoel. Voor de rest niets!

Hoe is dit mogelijk!?
Klik om te vergroten...

Uhm.. toevallig enige vorm van MAO remmer gebruikt alvorens aan de DMT te beginnen?
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je DMT wilt roken heb je geen MAO-remmer nodig.

Ik heb er zelf helaas nog geen ervaring mee, maar wat je verkeerd doet is denk ik de DMT in een joint doen. DMT rook je op een heel andere manier! Beetje zonde van de DMT om het gewoon in een joint te doen samen met wiet en tabak.
Er is een heel topic gewijd aan het roken van DMT, zoek maar even op dit forum. :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je laatst paddo's of LSD hebt gebruikt is het logisch dat de dmt niet echt werkt, het heeft namelijk kruistollerantie.

In een vloeitje is niks, evenals een vepourizer. Het beste kan je een puurpijpje gebruiken met een laagje as dan de dmt en dan nog een laagje as en dan de vlam erop en héél langzaam inhaleren, krijg je makkelijk veel binnen in een korte tijdsperiode.

En hoeveel heb je genomen? Het kan best zijn dat je te weinig had.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beter lees je je de volgende keer even in voordat je kostbare DMT verneukt :beer:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo kostbaar is het nou ook weer niet als je verstand van zaken hebt. Kan je een taart bakken?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb me nog nooit verdiept in extracties, kost het veel tijd om er zelf een te doen?

edit: Stond dat onderste deel (over het pijpje voor DMT en hasjolie) eerst ook al in de OP of is dat later toegevoegd? Volgens mij heb ik dat bij mijn eerste reactie gemist. Sorry als dat zo is! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."