Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laatst geprobeerd op een psytrance-feestje. Was erg lijp. Veel energie en erg sociaal. Dansen als een malle. Vooral een drug die heel "lichamelijk" voelt (het blijft een amfetamine). Niet zo intens als MDMA maarrr je hebt dan ook geen last van een emo-dip naderhand én de inslag en de uitwerking is veel geleidelijker vergeleken met het reeds bekende snoepgoed. Zeker voor herhaling vatbaar!"
"Beter doe je alles safe en houdt je 3 maanden ‘verwerkings’-tijd tussen trips. Ook al heb je misschien niet heeeel hard getript, je hersenen en je onderbewuste hebben tijd nodig om een trip te integreren. Met een goede (lange) spanningsboog en opbouw naar een volgende trip weet je tevens zeker dat je goed met psychedelische drugs bezig bent aangezien je niets impulsief onderneemt maar juist goed hebt gepland - tevens heb je genoeg mentale voorbereidingstijd."
"Moes-4 zei: (..) Of hoe zie je aan iemand of diegene LSD op heeft?? Klik om te vergroten... Niet"
"The Holy Mountain, Session 9, Inland Empire. Documentaires van de BBC zijn ook zeer vet op acid; denk aan Planet Earth et cetera."
"Aan de OP (ik moet eerlijk zeggen dat ik geen van de comments op je post heb gelezen); Je verhaal vond ik erg herkenbaar. Ik heb na een geweldige eerste keer paddo's met vrienden (één gedroogde portie) enige weken later eenzelfde hoeveelheid shrooms gedosed en heb vervolgens een egodeath meegemaakt. Voor een aantal uren zat mijn geest, die ik niet kende, gevangen in een hel, overgeleverd aan de duisternis. Het was een ervaring die ik mijn ergste vijand niet zou toewensen. In een poging mijn angsten voor 't kwaad in me te overwinnen heb ik daarna nog enige keren licht op paddo's getript, maar telkens moest ik een uitermate uitputtende geestelijke strijd vechten om niet "bad" te gaan. Na vervolgens een lange poos geen psychedelica tot me te hebben genomen kwam er binnen mijn vriendenkring LSD voorhanden. Acid was een openbaring waarvoor ik dankbaar ben. Het is naar mijn mening en ervaring absoluut niet met shrooms of welke drug dan ook te vergelijken. Het is een dermate bevrijdende verruiming van je bewustzijn die zelfs een helende werking hebben. Desondanks moet wel in acht worden genomen dat de LSD slechts een tool is om je begrip van jezelf en de wereld te vergroten. Lees je goed in, omring je met kennis en liefde, en plaats die waarden in de formule van je acid-trip. Het zal een life-changing experience voor je zijn, eentje waarvoor je de rest van je leven dankbaar zult zijn. Neuro"
"LSD is geen party-drug. Alhoewel het begin van een trip ongelovelijk grappig en lijp kan zijn, zul je, naarmate de trip vordert, ongetwijfeld enkele serieuze zaken, ontwikkelen of gedachten uit je leven onder ogen moeten zien, en zal er een periode binnen de trip volgen die je, mits je je in een relaxte en ontspannen omgeving bevindt, niet zonder een verlies van focus of geestelijke aandachtigheid naar deze zaken toe zal doorkomen - zoals wanneer je bijvoorbeeld op een random feestje bent met talloze dronken klapmagoalen. De na-trip daarentegen kan weer supercool en feestelijk (in de zin van party woooooot) zijn, vooral wanneer je erbij gaat smoken Ik spreek natuurlijk naar aanleiding van mijn persoonlijke ervaringen, en daarom is mijn mening, en uberhaupt elke persoonlijke mening uitermate subjectief en super-biased, maar the bottomline is dat ik denk dat in dit stukje wel een zekere mate van waarheid schuilt aangezien ik deze hypothese meerdere malen bevestigd heb zien worden in andere trip-reports, hetzij van vrienden of random psychonauten. Anyway, have fun & happy trails =) LSD is een fucking leipe psychedelische drug ^^ waar je uitermate veel van kunt leren als de benodigde bereidheid, welwillendheid en inspanning in voldoende mate aanwezig is. Bij onverantwoord gebruik, daarentegen, kan het the unprepared compleet waanzinnig en gestoord maken, dus neem het niet te licht op, zo'n acid trip."
"Ken het. Superleipe muziek, voor 't eerst écht naar geluisterd toen een vriend van me 't opzette tijdens een date met Allice.. echt zeer vet!"
"Harde shit, man."
"Prachtig report, goed geschreven. Op sommige vlakken ook zeer herkenbaar. Cheers!"
"Mooi verhaal, maar waarom plan je het ffs zo dat je de volgende dag weer moet werken man! :P Volgende keer gewoon een paar dagen chillen voordat je weer maatschappelijke dingetjes gaat doen"