Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Achter de wii met mario kart Zo verslavend met mdma"
"Hey DF, Het is vrijdag weer koninginnedag, een mooie gelegenheid voor wat x. 6 weken geleden heb ik nog een halve flux genome ( 4fmp tussen fr 75 en 100mg ) wat iets minder op je seronotine werkt maar wel merkbaar was. Nu is het al een tijd gelede dat ik echte X heb genomen ( mephedrone, methylone, 4fmp wel ) en ik wou er is een tijdje op doorgaan, nu krijg ik 4 pillen waarvan ik nog niet weet hoeveel er in zit ( wel laten testen door een goeie vriend dus ik zal de exact hoeveelheid nog weten ) waarmee ik eigenlijk wel de heledag door wil gaan. Maar hoeveel mg is over een dag tussen de 10 en 16 uur ergens nou echt het maximale, ik ben 2 meter en weeg 85 kilo. Ik snap dat dit niet precies te zeggen valt, maar toch iets in de juiste richting zou wel handig zijn want ik dus echt geen idee heb, ook snap ik dat er dus volgens de risico thread al bij 3 pillen van 70mg op iemand van 70kg hersenschade aan zou kunnen getoont worden maar risico's nemen wij allemaal met deze dingen wat zou een gangbaar maximum zijn waarvan je hoogstwarscheinlijk niks van zult merken ( tenminste na een weekje nietmeer ). Er zijn zeker ook genoeg mensen die ver boven de hoeveelheid die ik krijg hebben gebruikt in zo een korte tijd en er verder niksmeer van merkten toch is het handig een beetje aan de veiligere kant te gaan zitten."
"Zelf zou ik het niet willen verbergen, gewoon lekker los gaan, maar als het belangrijk voor jou is dan kan ik dat respecteren. Als jeje pupillen graag wilt verbergen probeer gewoon wat kleur lenzen, maar niet gewoon een oogkleur maar zulke die duidelijk voor de lol zijn, zoals die hele witte met heineken erop, dan word daar niet meer achter gezocht denk ik."
"Klinkt heel bekend ik had dit ook is, maar ik ben iemand die zich echt overal zorgen over kan maken, zo iemand die paranoia word van een jointje, dus in mijn achterhoofd wist ik ook wel dat er niks aan de hand was. Wat ik zo eng vind aan uppers is gewoon wat je ermee beschadigd, je kunt het wel in heel veilige lijnen doen maar als je iets beschadigd heeft dat eerder effect op je gelukszaligheid, en ookal heb ik maar een paar keer in heel lange periodes uit elkaar uppers gebruikt kon ik mij nog lang mee bezighouden of ik nou depri was of niet, en achteraf bleek het enigste wat mij depri maakte de gedachte te zijn dat ik zo depri zou zijn, wat mij dus weer depri maakte en die gedachte oproepte en zo raak je in een vicieuze cirkel, gewoon een mindfuck. En als je naar afwijkingen gaat zoeken zul je ze ook vinden, je hartklopping zal raar voelen, je ademhaling zal niet kloppen, en elke onregelmatigheid op je lichaam is kanker, puur paranoide."
"Als je meer x neemt gaat je hart dan ook steeds harder of is het gewoon zo dat hij door x een bepaald harder ritme aan gaat nemen en daar bij blijft hoeveel je ook op heb? Niet dat ik van plan ben heel hard te gaan, maar bij een normale dosis voel ik sooms lichte steekjes in het gebied van mijn hart aan het begin, dit heb ik ook soms zonder onder invloed te zijn maar dan is het eerder de spier rond mijn longen die ik op een of andere manier is verrekt heb, maar als ik nou toch ooit is in de situatie kom waar ik mischien harder wil gaan en het toch echt steekjes aan mijn hart zijn, is het handig om te weten of meer x ook harderre hartkloppingen verzorgt."
"Hoi DF lui, Ik heb nu dus wat pilletjes en wat ghb in handen gekregen, alleen 5ml om is te proberen. De x bevat zo een 100mg mdma. Nu vertelde mijn vriend die het voor regelde dat ik het wel zamen kan proberen, ik ben ervaren met xtc maar heb nog nooit ghb gedaan en weet ook niet al teveel op het gebied van ghb. Ik ga het samen met iemand doen die allebij nog niet heeft gedaan, mdma en ghb, wel ervaren op het gebied van drugs. Het werd mij dus verteld dat ik een pilletje kan nemen en als deze inkickt dus de GHB delen met die ander, 2,5 ml GHB dus ongeveer erbij. Maar voordat ik iets ga mengen waarvan ik niet zoveel weet zou ik toch graag wat van de kenners onder jullie wilen horen, gewoon of hier nog wat risicos zijn die ik over het hoofd zie, of er nog heel belangrijke dingen zijn die ik moet weten op het gebied van GHB. Naast deze wat belangrijkere feiten vroeg ik me ook af hoelang zo een combo kan duren, hoorde iets van 2,5 uur. Ben benieuwd wat jullie te zeggen hebben"
"Ik hou dus netjes 6 tot 8, het liefst 8, weken tussen mijn gebruik, maar nu had ik er 1tje geprobeerd uit mijn stash 2 weken geleden en kreeg helemaal geen mdma effect ( is nu bij het testlab ), ik ben best zeker dat ze ok zijn want mijn beste maat heeft er goeie ervaring mee. Dus op naar mijn vraag, stel ik krijg goed resultaat van het testlab, betekent dat dat er toch serotonine verbrand is intussen ik geen effect voelde? dat ik toch die weken nog maar moet afwachten, of is het veilige om te zeggen dat als ik geen mdma gevoel heb dat ik ook niet die recover tijd nodig heb?"
"Ik spreek niet uit ervaring omdat ik er netjes 2 maanden tussen houd, ik denk niet dat je al teveel negatieve gevolgen zult merken ( naast grotere crashes, hogere tolerantie ) totdat het te laat is en je gevolgen voor de rest van je leven hebt opgelopen. Veel is er niet bekend over deze gevolgen, maar groot of klein ze zijn er wel, ( denk dat het veilige te zeggen is dat je geheugen er wel onder gaat lijden ) en ookal denk ik wel elke dag aan mdma en is het mischien 1 van de grootste topics in mijn gedachtegang, ook heb ik moeite om hele 2 maanden te wachten, maar schadelijk is het tot zekere maten wel dus danmaar even wachten."
"Eerste keer xtc, toen ik nog niet wist wat de effecten zijn alleen dat ik het leuk zou vinden, had ik dit nummer gehoord, niet wetend dat ik onder invloed zoveel meer van muziek kan houden dacht ik dat dit het geniaalste nummer ooit gemaakt was. Volgende dag was het wel weer beetje average :P maar elke keer dat ik ernaar luister denk ik aan die goeie tijden http://www.youtube.com/watch?v=rSzpOUwiLkc [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rSzpOUwiLkc[/youtube]"
"Hey DF, Ik heb dus opgemerkt dat ik een wat hogere hartslag heb dan dat ik mij prettig bij voel, ik zit nog wel een stukje onder 100 in rust maar leuk is anders, ik denk verder niet dat het een andere oorzaak heeft dan gewoon mijn aanleg / conditie dus intussen ik daaraan werk en ga stoppen met roken vermeid ik natuurlijk ook dingen zoals x speed etc, niet dat dat zovaak voorkomt. Maar wat ik mij nu dus afvroeg welke drugs nogmeer eigenlijk een invloed of zelfs aanslag op je hart doen, hierbij had ik vooral alcohol en wiet in gedachten, maar truffels paddos lsd ketamine zijn ook dingen die mijn pad mischien nog is kruisen. Graag je antwoord ook een beetje onderbouwen, dus niet "Alcohol is slecht." maar ook watvoor aanslag het doet ( versnelt het de kloppingen? )."