Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mitch11227 zei: ik ben idd al paar keer afgekickt door middel van phenibut stuk of 5 keer. ik probeer het nog een keer met hogere dosis. bouw hem af tot 2m dan nog keer de phenibut proberen. maar wil geen phenibut verslaving erbij. Klik om te vergroten... Hoeveel Pheni gebruik je dan?"
"Spyro zei: Ik krijg vaak spierpijn in mijn benen tijdens gebruik. Hoe komt dat? Klik om te vergroten... Heb je het toevallig in je bovenbeen?… Ik laatste tijd ook zodra ik G neem, als ik het masseer zakt het wel weg na een tijdje. Maar die pijn is hels!"
"Ik pis na het stoppen van g ook de eerste of tweede dag me helemaal Leeg, om t half uur/uur helemaal leeg pissen. Hoop dat het de overige stoffen van de ghb dan maar zijn"
"Ben verslaafd aan ghb, als ik het nu een paar dagen 24/7 gebruik merk ik al zware afkick verschijnselen, 3 dagen sws down voelen en niet of weinig slapen ‘s nachts. Is zulk kut spul!, maar tegelijketijd ook zo lekker!, maar meestal als je niet verslaafd heb is de max 2 weken 24/7 aan de ghb!."
"Gipsysoul zei: Probeer er aub mee te stoppen (iig minderen), ik snap heel goed dat het moeilijk is. Been there done that. Je bent meer waard dan dat spul, geloof me! Klik om te vergroten... Ja maar wat is de juiste dosis wat je (verantwoord) kan nemen dan?"
"Spyro zei: Stop ermee nu het nog kan! Ben nu ook een break aan het houden. Hopen dat het straks weer zo lekker voelt als in het begin! Klik om te vergroten... Hoelang ben je van plan te stoppen?, mij werd bij jellinek geadviseerd 3 maansen"
"Gipsysoul zei: 1, 2, 3,4 ML maakt niet uit. Er komt een dag, dat je niet meer “zonder” kan. Ik vind het een sluipmoordenaar en je bent meer waard. GHB dagen lang nemen, is niet verantwoord. Klik om te vergroten... Ja!, gvd! Zat er weer 12 dagen aan 24/7 Gister aaf mn laatste gtje op tegelijk met 2gr Phenibut, voel me nu nog wel oke gelukkig"
"Chr0nic zei: Ik heb sinds kort phenibut in me collectie... Hier neem ik 2x per week 2,5g van in de ochtend vroeg. Het effect is erg subtiel en best relaxed maar niet heel erg op de voorgrond/aanwezig. Prima te gebruiken dus als nootropic tijdens me werk voor die extra moodlift. Het werkt de hele dag door tot in de avond laat soms nog zelfs. Op deze dagen en dag erna is de behoefte aan GHB compleet verdwenen weg... gebruik dus nu 2x per week Phenibut en daarnaast is mijn GHB met zeker 80% verminderd! Klik om te vergroten... Gebruik je weleens g en phenibut samen?"
"Iffness zei: Mijn ervaringen met deze drug: - je raakt steeds sneller verslaafd. Eerst kan je rustig een week 24/7 nemen. Als je dan stopt, heb je milde afkickverschijnselen (anxiety & hoge hartslag). Heb je dit een paar keer gedaan, worden afkickverschijnselen heftiger en beginnen eerder. Op het laatst kon ik nog maar zo'n 3 keer achter elkaar nemen, nam ik een vierde keer, had ik bij comedown dezelfde effecten die ik eerst na pas een week had. - je neemt makkelijk te veel. Hierdoor val je soms als een blok in slaap, waar je ook bent: tijdens sex, op je werk, in de tram (al deze dingen zijn mij overkomen). Eén van de laatste dingen, die je tijdens een wip wilt horen, is "je snurkt?!!!!!". - je neemt onder invloed van ghb, beslissingen die je nuchter nooit genomen zou hebben (beetje zelfde als met alcohol). Als ik nuchter ben, weet ik dat ik die vierde keer achter elkaar niet moet nemen, maar onder invloed, 'vergeet' ik dat. Onder invloed bestel je ook rustig nóg een halve liter... - zelfs als opschrijft wanneer je een dosis neemt, heb je gedachten als "heb ik nou net een dosis genomen en ben ik die vergeten op te schrijven? Of moet ik hem nog nemen?". - ook al kan je er nu wél mee omgaan. Als er iets gebeurt: je verliest een relatie of er overlijdt een bekende, is het o zo makkelijk om dat negatieve gevoel te bestrijden met ghb. 3ml en je voelt je weer ok. 3 uur erna voel je je alleen nog slechter dan voor je het nam, dus wat doe je...? Ik kan niet omgaan met deze drug. Anderen wellicht wel... Klik om te vergroten... Klopt idd allemaal wat je zegt helaas... Op een gegeven moment gaat het je ook zo tegenzitten!, is klote spul maar aan de andere kant zo lekker"
"Helpt lorazepam ook als je afkicks verschijnselen krijgt om wat rustiger te worden of val je dan gelijk in slaap?"