Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snooky zei: Ben bang dat we geen closure krijgen op dit verhaal… was toch wel benieuwd hoe dit zou afgelopen. Zou verplicht moeten worden ons hier op de hoogte te houden! Don’t leave us hanging. 😠Dit is net als een film kijken en dat vlak voor de ontknoping het beeld op zwart gaat. Unacceptable… Klik om te vergroten... Nou echt he😅"
"Maatje van me heeft gisteren helaas de gevolgen hiervan ervaren. Man (45) overlijdt na botsing tegen boom, bijrijder (35) zwaargewond Een 45-jarige man uit Zwijndrecht is zaterdagavond overleden na een ernstig ongeluk in Hoogeloon. De bijrijder, een 35-jarige Rotterdammer, raakte zwaargewond. De twee kwamen van Dominator af, waar hen eerder op de dag de toegang tot dit hardcorefestival in Eersel was geweigerd. www.omroepbrabant.nl Bestuurder (een DJ) was bezopen en wilde niet luisteren. Maatje toch bij hem in de auto gestapt. Bestuurder de macht over het stuur verloren (en als ik de auto zie reed hij waarschijnlijk ook wel te hard). Maatje is er gelukkig redelijk goed vanaf gekomen (zwaargewond is overdreven). Maar die bestuurder is wel overleden gisteravond in het ziekenhuis. Maar dat had mijn maatje dus ook kunnen zijn."
"_966__ zei: Dit is wel echt heftig man tering Klik om te vergroten... Ja zeg dat wel. En die bestuurder was al te bezopen om Dominator binnen te komen, daarom waren ze geweigerd. En dan stapt maatje nog bij hem in de auto met dit als gevolg."
"Neo-Shulginist zei: Sowieso verwacht ik dat rc-handelaren alvast bezig zijn een netwerk van bv's, stichtingen, trusts, enzovoorts uit te rollen waarmee ze gemakkelijk hun bedrijfsactiviteiten en opbrengsten kunnen verplaatsen naar het buitenland. Dat Nederland een verbod invoert, maar ze een dag later hetzelfde trucje doen vanuit Spanje en/of Polen bijvoorbeeld. Klik om te vergroten... Ik kreeg net een mail van een vendor die gaat veranderen in een online head/ smartshop. O-PCE is een dissociatieve en gaat niet geband worden toch? Ik lees toch wel in alle mails van vendors 1 juni of 1 juli als datum. 1 juni lijkt me wel erg snel, maar die 1 juli zou misschien best mogelijk zijn. Want eerder klopten de data ook wel met wat ze zeiden."
"Maar O-PCE wordt niet verboden toch? Omdat het een dissociatief is en die groeo wordt niet verboden toch?"
"Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Mensen ervaring met Ground Zero specifiek?"
"ljuv zei: Haha nee maar ik hoor of lees dat nergens benoemd worden volgens mij! Da bedoelde ik meer Klik om te vergroten... Staat in het verslag bij dat linkje wat erna gepost is."
"Neo-Shulginist zei: Ik moet bij deze toelichting wel even lachen om de woordkeuze '(..) zonder dat deze een illegale toepassing kennen.' Het punt met alle research chemicals was toch dat die juist niet illegaal zijn? :') Klik om te vergroten... Nee de RC's zijn niet illegaal, maar het menselijk gebruik ervan wel 🙈 En dat is mijn aspartaam natuurlijk niet zo."
"ljuv zei: Eeeeeeuw snap de verwarring al. Dit gaat dus om zo’n toevoeging op het originele wetsvoorstel. Het zit dus in principe het proces van de EK niet in de weg, tenzij ze dat op 9 juli of in de plenaire behandeling beslissen (best goeie kans). De WIJZIGING op het wetsvoorstel krijgt weer een geheel eigen besluitvormingsprocedure en die begint bij de Tweede Kamer. Deze wijziging was al bekend bij de laatste bespreking in de Eersre Kamercommissie en verandert dus ook voorlopig niets aan het proces. Klik om te vergroten... Lekker ingewikkeld allemaal weer zo🙈 Dus de besluitvorming over het verbod op RC's is toch gewoon 9 juli en dan de besluitvorming over die twee stoffen die uitgezonderd moeten worden in die wijziging is dan in september?"
"Loveuppers24 zei: Wat heb je precies gebruikt als ik mag vragen? Ik heb een goeie tip voor je als je nog een keer een urinetest krijgt en je kiest ervoor om drugs te gebruiken ervoor zorg dan dat je minimaal 3 of 4 dagen van te voren voor de urinetest voor het laatst gebruikt en het liefst niet teveel lukt dat niet zorg dan dat je de aankomende paar dagen voordat je weer een urinetest moet doen veel Salie thee drinkt (dat reinigt je lever en alle gifstoffen uit je lichaam) en wat nog beter werkt is als je er veel citroensap bij drinkt (citroen werkt ongeveer hetzelfde het reinigt alle stoffen die niet in je lichaam thuis horen "de drugs" er heel snel uit drink een flesje per dag and you are good to go! Ik heb wat fotos bijgevoegd zodat je weet wat je kan halen indien nodig Succes!!! Klik om te vergroten... De TS is inmiddels al een paar dagen geband dus echt tegen hem reageren heeft niet zoveel nut meer 🙈"