Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi, ik (man 29) en mijn vriendin (vrouw 29) gaan dit weekend naar intents canping . Vaak merken we dat na xtc je een beetje energieloos wordt. Grounded zegmaar. Stilstaand dansen. Zouden we meer energie krijgen als we 3mmc na xtc gebruiken? ik zelf heb redelijk veel ervaring met xtc (tussen de 40-50 x gebruikt) mijn vriendin wat minder (keer of 5 - 10 3mmc zijn we wat nieuwer in. Dit hebben we beiden ongeveer 5-10 x gedaan Gemiddeld als we xtc gebruiken nemen we vaak eerst een halve pil, en daarna op gevoel kwartjes. Vaak houden we het wel bij 1 en een halve pil. De keren dat we 3mmc hebben gedaan gebruikte we ongeveer 1,5 gr met zn 2e op een avond. verder zijn wij niet zo van de sos of pep voor energie. graag hoor ik van jullie of xtc met 3mmc goed te combineren is en if je dus toch nog even die laatste 2 uurtjes door kan raven gr"
"Ik blow al 10 jaar en Ik gebruik al ong 5 jaar ketamine en heb Ik heb sinds 1-2 jaar Trichotillomania (hair pulling disorder). Het hebben van drang om haartje te pulken en uit te trekken. Bij mij is het vooral mijn wenkbrauwen en baard. het is soms so erg dat er ligt-kale plekjes onstaan. hierdoor ga ik me nog onzekerder voelen en wordt het nog meer getriggerd! ik had ergens al een vermoeden dat mijn drugsgebruik de trigger hiervoor is geweest maar na dit topic gelezen te hebben weet ik het bijna zeker"
"Nogmaals bedankt voor de reacties allemaal dat waardeer ik enorm. ik heb inderdaad al een vast contract werk er nu 7 jaar. Werk in de farmacy ICT We zitten al met personeel tekort en ik ben een redelijk onmisbare schakel geworden in ons team, en ook niet makkelijk te vervangen. eerlijk toegeven lijkt me persoonlijk ook niet zoβn goed idee nee en denk niet dat ik dat durf. Ookal worden er in de toekomst nog vragen gesteld Is het misschien een idee om gripzakjes met echte eiwit poeder te maken (dit keer wel echt heel goed weggestopt) en als er dan gevraagd wordt kan ik die eiwitpoeder laten zien alszeinde supplementen en zeggen dat dat vrijdag ook was π"
"Ik had overigens die zelfde vrijdag ochtend nog mijn jaarlijkse beoordelingsgesprek gehad bij mijn teamleider))))"
"LucidLucy zei: Eerlijk... Ik denk dat je je veel te druk maakt. Lees vooral de reactie van @Purplext nog eens door. Ik denk dat dat het meest realistisch is. Zeker nu je omschrijft dat je in de ict werkt een een onmisbare positie hebt. Denkt je teamleider ook zo over jou? Zijn ze tevreden met jou? Zeker dan hoef je je denk ik niet snel zorgen te maken. Dit is een incident, de teamleider twijfelt misschien zelfs wel aan zichzelf wat ie heeft gezien. Zolang het niet besproken is, heb je geen idee. Zelf ben ik verslaafd. Ik heb wel onder werktijd gebruikt, al ben ik nooit op heterdaad betrapt. Maar voor mij geld ook. Mijn leidinggevende is tevreden over mij en ze houden me graag. Ook al ben ik al langere tijd ziek en nog niet 100% gereintegreerd. Dat is ook omdat ik laat zien dat ik beter wil worden. Ik denk dat, zolang dit een incident blijft, je geen zorgen hoeft te maken. Ziet je chef een tweede keer een zakje poeder vallen. Dan zou ik me meer zorgen gaan maken. Maar om nou zakjes eiwitpoeder voor te gaan bereiden voor het geval ze het opbrengen π Ik denk zelfs als je eerlijk zou vertellen dat het ket is, maar dat het nooit meer zal gebeuren, dat je bij veel bedrijven niet direct ontslagen wordt. Zeker niet met een vast contract en als ze dik tevreden over je zijn. Al zou het wel kunnen natuurlijk. De meeste bedrijven schrijven inderdaad iets in hun arbeidsreglement over geen drugs op werk. Zien ze je liever gaan en proberen ze iets te vinden om je te kunnen ontslaan, dan is het een heel ander verhaal. Heb je een tijdelijk contract of werk je zzp, dan wordt het ook al een stuk riskanter denk ik. (Ohja en dan hebben we het nog niet gehad over de huidige krapte op de arbeidsmarkt π) Klik om te vergroten... Bedankt. Ik denk dat ik me inderdaad te veel druk maak. Is ook niet niks maar blijft toch in mβn gedachten rondspoken π ik denk/hoop dat het wel goed zit"
"Nou bijna 2 weken verder. Gelukkig niks meer van gehoord. denk dat ik het hoofdstuk hierbij wel kan afsluiten"
"Ik verpulver die Naaldjes altijd tot poeder door er met een deo bus of neusspray flesjes over heen te rollen. anders valt de helft uit mn neus π"
"Sonja Nakker zei: Zo hoort dat toch ook? π π Klik om te vergroten... Ja dacht ik ook maar vrienden van mij snuiven die Naaldjes/staafjes zo op π snap t ook niet. Ik heb het ze al vaak genoeg gezegd sonde want de helft valt uit je neus"
"Misschien beetje off-topic omdat het niet om trippen gaat, maar ik krijg soms als ik goed aan de ket zit (2-3gr verder) mβn gripzakje niet meer open en dan denk ik bij mezelf dit is het moment dat de drugs zegt wacht maar ff π Edit: uiteindelijk krijg ik βm toch wel open hoor π"
"Hallo, ik zit ergens mee. Om het vanaf het begin voor iedereen duidelijk te maken: ik heb nog nooit drugs gebruikt tijdens werktijd! Om het niet al te lang te maken in het kort wat er is gebeurd: Ik moest afgelopen vrijdag werken van 1 tot 7 samen met mijn teamleider. Ik ben van te voren langs mijn dealer gegaan on 1gr keta te halen omdat mijn dealer savonds niet kon, en ik savond een feestje had. Aan het einde van onze dienst rond kwart voor 7 gingen we onze spullen bij elkaar pakken en opruimen en toen zei mijn teamleider dat ie nog ff naar de wc ging, en terwijl hij dat zegt valt dat zakje keta uit mijn tas op de grondβ¦π€¦ββοΈ Ik weet zeker dat mijn teamleider het heeft gezien. Hij keek een beetje verward/verbaasd en liep toen naar de wc. Ik zat op dat moment helemaal in spanning . Toen hij terug kwam van de wc liet hij niets merken en wenste hij me een goed weekend zoals altijd. We stonden al op punt van weggaan toen hij naar de wc ging Maar ik zit nu al heel het weekend in mn hoofd wat er kan gebeuren. Ik heb echt niks tijdens werktijd gebruikt en dat zou ik ook nooit doen!"