Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Peoples , Alles wel met jullie?? FF een Vraagje : Als je speed spuit, Op welke plaatsen kan ik het in mn lichaam spuiten!! Reageeer ff, Laterzz"
"Doe een Test!!! Je zou een drugstest kunnen doen. Maar bij Speed is het ook zo dat je humeur of gemoedstoestand een rol speelt!! Als je bij je zelf of met vrienden de gedachte hebt van: Strakjes RELAXED een lijntje snuiven. Dus je bent al relaxed of ontspannen. Dan als je Speed gebruikt, het effect ook minder, ket komt minder hard aan. Als je opgefokt bent en je heb vergelijkbare gedachten, dan zal het effect ook vele male harder en heftiger opkomen. Probeer dit maar eens."
"Hey Quotethemadraven, ja dank je wel. Als ik ietz zeg of beweer, is het altijd goed onderbouwd met serieuze feiten. Laterzzz"
"Pak nooit te veel in 1 keer!!!!!!!! Hey Flameon, Pak nooit te veel in 1 keer, je weet niet hoe je lichaam reageert. Pak kleine beetjes met de keer, bv een lijntje van een 0.2 gram(een gram in 5en delen) Manier van Innemen ligt aan wat je leuker/lekker vindt: * Snuiven * Bommetje(doormiddel van Voeitjes(Rizla Blauw) * Vermengen met Drank. * Spuiten in je bloedbaan * Zuigbommetje, ik maak een bommetje, die maak ik plat en die leg ik onder mn tong, naast de aanhechting van je tong. Aan welke kant maakt niet uit. Laat het net zolang onder je toch liggen totdat de pepsmaak je te goor vind, dan kun je het doorslikken met behulp van Drank. Je beleeft een hele andere reactie dan je gewent bent. Hoelang het duurt voordat je het voelt ligt aan je zelf, maar gemiddeld een kwartiertje"
"Als je speedbommetje onder je toch doet, word het op de zelfde manier opgenomen door het lichaam als je het spuit. Je tong heeft een groot opnameorgaan, En onder je tong(je mond) word speeksel gevormd. Die zorgt dat de Speed word opgenomen in het lichaam. Je moet wel goed je tanden poetsen als je dit hebt gedaan. Op welke manier je je Speed gebruikt, Poets goed je tanden en tong. Dit ter bescherming van je gebitje. Als je gaat spuiten, moet je je PEP "verzuiveren", dit doe je met aceton. Als het zuiver is(er zitten geen bindmiddelen en andere stoffen in ). Je pep goed spoelen in gedemiraliseerd water( Pep) zinkt naar de bodem van je lepel. Al wat drijft is Rotzooi. Na het spoelen een keer of 3, is wel genoeg omdat aceton een hele vluchtige stof is snel verdampt. Je moet geen aceton in je aderen spuiten. Je zuivere pep ongerveer 0.2/0.4 gram laat je oplossen in gedemiraliseerd water. Het ligt er aan wat er in je Spuit kan, maar ga van 2ml spuit uit die mag vol. In de meeste gevallen geld hoe meer vocht, hoe lekkerder. Je kan vooraf wat bloed vermengen met je Pep of als je eerst wat bloed in je pepmensel laat lopen en dan pas in je arm."
"FF EEN CORRECTIE: JE MOET JE ZELF NIET SPOELEN MET ACETON, MAAR JE PEP!!!!!!!!!! ANDERS KOMT HET NIET GOED!!"
"JA ben er weer, maar zal me gedragen!! Ik wil alleen weten waar ik overal in mn lichaam kan spuiten. Ik heb de volgende maat spuit/naald 2ml X 0,6 X 25 mm Wel serieuze reacties AUB."
"vervolg van Nat naar Droog!! Je kan Pep met diverse andere peoders versnijden, die ook een oppeppende werking hebben. Vaak worden suikers als mannitol en inositol gebruikt voor amfetamine en cocaine, maar ook voor heroïne, en cafeïne wordt ook vaak voor stimulerende middelen als cocaïne en amfetamine gebruikt omdat het zelf ook stimulerend is. Zorg wel dat het allemaal in verhouding is!!!! Meestal gebuik ik de verhouding 1:3 of 1:5"
"Van Nat naar Droog!! Je hebt ongeveer 20% verlies als je het laat drogen! Maar je kwaliteit gaat achteruit. Als je bv natte pep gebruikt krijg je een heel ander gevoelseffect dan bij droge pep. Als je pep DROOG is en je wilt hem vochtig hebben, in een zakje zo weing mogelijk zuurstof. Je legt het zakje in een bakje met een deksel zodat je hem kunt afsluiten, bv een blikken sigarendoosje ofzoiets (maakt niet zo heel veel uit), daarna in de vriezer ermee en je zult zie naa een aantal uren is je pep weer vochtig. Laterzz MrWitte"