Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acid + k ="
"10 - 1 = 0 keta"
"pak er eens zo'n wereldkaart bij in de atlas ik sta zeg maar net niet op die pagina paste er niet meer op, zeiden ze... nouja, om heel eerlijk te zijn reageerde de auteur niet eens op mijn emails maar ik ben wel van de kaart, dat dan weer wel"
"Ik heb best vaak getript op LSD en zo nu en dan zie ik wel eens negatieve visuals voorbij komen... een echte 'bad trip' heb ik nog niet gehad... en ben ik ook niet bang voor omdat ik ALTIJD vanaf begin tot eind met een big smile (of beter gezegd; grijns) op mn gezicht aan het trippen ben soms, terwijl ik trip, bedenk ik me wel eens bij mezelf om me juist te concentreren op de negatieve visuals... gewoon om eens uit te proberen wat je gaat zien... :P ik heb bijvoorbeeld wel eens gehad dat ik closed eye visuals had van allemaal ogen die me aankeken (kent iemand de anime hellsing? http://nl.youtube.com/watch?v=vykgCPi-fho) of tijdens een trip op een dark-psy feest waarbij dracula-achtige deuntjes voorbij kwamen dat ik vervolgens min of meer de vleermuizen voorbij zag vliegen :P (best wel vet was dit ) maar wat voor 'negatieve' visuals hebben jullie gezien? misschien handig om dit topic niet te lezen vlak voor je aan een nieuwe trip begint"
"zoals waarschijnlijk al wel duidelijk was.. LSD is niet 'leuk' om zomaar even te doen neem de drug serieus, want het is wel even heel iets anders dan een xtc pilletje... met LSD op zullen vele gedachtes door je hoofd heen spelen... vooral over jezelf en je leven (familie, vrienden, relaties, etc.)... hier zul je met een microscoop op 'inzoomen' terwijl je jezelf en deze mensen al jaaaaren zult kennen, zul je er op een hele andere manier naar gaan kijken, dingen waar je nog nooit aan had gedacht zullen naar boven komen (al lijkt bovenstaand lang niet op iedereen van toepassing te zijn) als je daar klaar voor bent kun je met LSD fantastische ervaringen beleven die je voor altijd bij zullen blijven (hmm... alweer veel te lang geleden dat ik heb getript, ghehe )"
"ik was een LSD trip van plan maar heb vandaag toegezegd morgen 12:30 te gaan werken... en moet s'avonds ook nog door naar een feest wil toch wat rust pakken en dus geen LSD maar ketamine :P wie weet zondag, of anders in de kerst break"
"net onder mijn tong geplaatst; 1 sterke lsd zegel"
"serieus waar... ik ging voor het eerst sinds tijden weer eens naar dit forum juist om een topic te posten over PRECIES dit onderwerp toeval? ik zelf kan hier echt heel erg van genieten... ook vet is het wanneer al die tekens samen veel grotere figuren volgen als je bijv vanaf een balkon uitzicht hebt over een straat+bos+flats+huizen+water... en je ziet een totaal-figuur met dergelijke tekens, verspreid over al deze dingen dit komt ook vaak heel laat in de trip ineens heel erg terug bij mij..."
"idd, lsd is wel anders dan paddo's, maar als je paddos al niks vind, dan zou ik je lsd ook niet aanraden met lsd is er ook zeker sprake van een mindfuck, best confronterend... en das idd niet voor iedereen weggelegd"
"2cb"