Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Van vrijdag op zaterdag: véél te véél champagne en cava op een receptie (lang geleden dat ik nog eens zo zat was). Van zaterdag op zondag: decadent geweest op een feestje (Goa4Life): in't begin van de avond een dikke lijn speed gekregen van een gast in een vrijgevige bui, later een ballon lachgas gekocht, en nog later een tripje gekocht en gedropt. 't was te merken dat het 5 maanden geleden was dat ik nog LSD had genomen; toen ik weg ging zat ik nog zwaar te trippen, alsook op de bus, op de (redelijk volle) trein en thuis. De combinatie zat naar huis wandelen terwijl het flink sneeuwt, de dag erna een nachtje slaap overslaan en bezweet van het dansen en zwaar trippend door de vrieskou wandelen heeft er wel voor gezorgd dat ik nu vrij grieperig ben (en nee, 't is geen kater, ik ken het verschil). Ach ja, straks naar de dokter en daarna wat legale, voorgeschreven medicatie nemen. Ik mag dan wel koorts hebben, een zware kop, een pijnlijke keel, een neus die vast zit en het om beurten te warm en te koud hebben (met het nodige zweten erbij), het was het waard, beestig weekend gehad . 't Was evenwel het laatste druggebruik van 2010 (op misschien wat alcohol na)."
"Een soeplepeltje ketamine, Whiskey, en een zoete, doch niet gearomatiseerde Engelse pijptabak"
"Een Golden Power { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Een glas rode porto"
"Flameon zei: MrEko zei: Een glas rode porto Klik om te vergroten... Blehhh port is dat nu te zuipen? Ben daar ooit gruwelijk ziek van geweest, en het leek wel of ik bloed braakte Klik om te vergroten... Ik ben niet zo'n wijnfan, porto is het enige alcoholische druivensap dat ik wel lust Ik drink liever echte sterke drank, zoals een whisky (zoals eerder in dit topic bekend gemaakt is)"
"Exceptional Insight zei: Sublimo zei: Goldstrike Klik om te vergroten... Brr. Eén keer strontlazerus van geweest. Nooit meer. Klik om te vergroten... Grappig, dat heb ik met oudjaar ook gedronken, tijdens een spelletje "ik heb nog nooit...""
"Armagnac Duc De Maravat"
"KoxBox zei: Nee! De mijne! Klik om te vergroten... Zelf heb ik reeds een fuckbuddy, maar (zoals ik eerder al wel eens vermeld heb ) een triootje met W.F.L. en KoxBox sla ik niet af Dat ik een friend with benefits heb betekent thans niet dat ik niet gefrustreerd ben omdat ik geen relatie heb."
"Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen. Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk). Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans?"
"T-Shorty zei: en heb je het ook als je buiten gaat staan of heb je alleen op feestjes en in discotheken gebruikt? het kan zijn dat je diep vanbinnen stress ontwikkelt waardoor je meer zuurstof nodig hebt en of een feestje hangt er 60%rook 40% zuurstof Klik om te vergroten... 40% zuurstof zou wat pijnlijk geweest zijn voor je longen, vrees ik. In gewone lucht zit maar 20%"