Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24dec. PRSPCT XL 8 waterfront rotterdam

24dec. PRSPCT XL 8 waterfront rotterdam

31 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#1
wie gaat nog meer ?? en wat ga je nemen als je wat neemt:P ik ga enkel bier+jonko tot mij nemen want ik moet bij kerstontbijt zijn 25dec hehe :xtc: :P
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Grote zaal:
Counterstrike (PRSPCT, Algorythm) SA
The Panacea (Position Chrome, Freak) DE
The Sect (Freak, Offkey) UK
Current Value (Freak, Offkey) DE
Limewax (PRSPCT, Freak, L/B) NL
Cern (Syndrome, Revolution) NZ
Eye-D Hidden (PRSPCT, Evol intent) NL
Thrasher (PRSPCT) NL
Benino Syndrome (Syndrome) NL

Mc's Dart & Entro MC (usa)

In de kleine zaal komt een hardcore / breakcore line up waar je letterlijk UUUU tegen zegt!

Kleine zaal:
The DJ Producer (Deathchant, Rebbel scum) UK
DJ Promo (The third movement) NL
The Outside Agency (Genosha) NL
Ophidian (Enzyme, Genosha) NL
Bryan Fury (Pacemaker, Deathchant) Live, UK
Bong Ra (Planet mu, Clash) Live, NL
Element Destruction (Smackdown) NL
Dissolvement (010 Electronics) NL

Feest duurt van 22.00 tot 08.00!!!!

Alvast tot de 24ste!!!!

aanvang : 22.00 / €15,- / beide zalen
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
wooop feest :hearteyes: :rock: ticket is al binnen :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier ga ik zeker aanwezig zijn. Het snoepje dat ik daar wil gebruiken ligt ook al maanden klaar, Getest op 160mg. Dat gaat een feestje worden bij bong-ra. :grin: Mmmm ik moet m'n kaartje nog bestellen dat ga ik nu gelijk maar eens doen. :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo ik heb m'n kaartje. :grin:
Nu nog 11 dagen wachten. :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
JAJA!!! dit is echt de crème de la crème jongens!! :hearteyes: :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tja ik ga denk ik 2 bommetjes van 100mg dex meenemen en een xtc pil met 160mg mdma erin. Lange tijd geleden dat ik voor de laatste keer xtc heb genomen, het zal denk ik behoorlijk knallen gaan worden. :P
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
joni43 zei:
welke zijn de betere coffeeshops in de buurt van het waterfront??
Klik om te vergroten...

Ik zou ff langs de oude binneweg gaan met de metro, daar zitten er zeker 6. Greenhouse/Pluto is imho wel goed.

Ik denk dat ik hier ook aanwezig ben btw :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
shokora zei:
joni43 zei:
welke zijn de betere coffeeshops in de buurt van het waterfront??
Klik om te vergroten...

Ik zou ff langs de oude binneweg gaan met de metro, daar zitten er zeker 6. Greenhouse/Pluto is imho wel goed.

Ik denk dat ik hier ook aanwezig ben btw :P
Klik om te vergroten...

Ik zou langs witte de with gaan das nog dichterbij ook, mijn favorite shop (ook al blow ik haast nooit). Amnesia Haze en Super Hia zijn m'n favorietjes daar. :P
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb er zin in :grin:
ik denk dat ik redelijk nuchter ga blijven, in iedergeval geen mdma. Als er toevallig 2c-b is wil ik dat wel, maar dat zal er toch niet zijn.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tuurlijk is het er, je moet gewoon goed zoeken :tongueout:

Ongelofelijke line up trouwens, helaas te arm :(
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vanavond!

Ik zal vanavond rond lopen met een zwart Nasum shirt aan, als je behoefte hebt om me aan te spreken feel free to do it. :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb er zin in!!! De hele avond knallen!!! :mrgreen: Ik neem alleen me hasj mee en en verder zuip ik me lam. Misschien dat ik na genoeg (lees teveel) bier alsnog daar rond ga lopen en scheven / strakken koppen aan ga spreken en vragen of ik misschien een cadeautjes van de kerstman zou kunnen krijgen. :beer:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#14
binnen 2uurtjes vertrek ik me de auto :grin: ben te herkennen aan gele smiley-achtige shirt :wave:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Was een vet feestje. :) Alleen erg jammer dat veel van m'n maten niet binnen konden komen omdat ze geen kaartje hadden.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fucking uitverkocht :( Ik wist dat ik kaartjes had moeten bestellen op internet. Ik had zelfs de pagina open maar bij gebrek aan werkende telefoon kon ik niets bestellen (ik was te lui om iemand even te vragen te helpen).

Mooi kut want ik wilde zo graag naar bong-ra, eye-d, counterstrike en panacea :(
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#17
was wel vet feestje :grin:
sja had je toch eerder moeten komen als je aan de deur kaartje wou halen..
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het was erg vet ja, vooral panacea :rock:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het hele feest was focking bruut! Ik ben alleen niemand van DF tegengekomen of misschien ook wel, maar ben ik straal langs je heen gelopen omdat ik geen flauw idee heb hoe je eruit ziet :beer:
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#20
ghehe idd Panacea was erg vet :tearsofjoy: die dude is echt leip :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."