#1
wie gaat nog meer ?? en wat ga je nemen als je wat neemt:P ik ga enkel bier+jonko tot mij nemen want ik moet bij kerstontbijt zijn 25dec hehe
:P
:P
:P
ticket is al binnen joni43 zei:welke zijn de betere coffeeshops in de buurt van het waterfront??
shokora zei:joni43 zei:welke zijn de betere coffeeshops in de buurt van het waterfront??
Ik zou ff langs de oude binneweg gaan met de metro, daar zitten er zeker 6. Greenhouse/Pluto is imho wel goed.
Ik denk dat ik hier ook aanwezig ben btw :P
Ik neem alleen me hasj mee en en verder zuip ik me lam. Misschien dat ik na genoeg (lees teveel) bier alsnog daar rond ga lopen en scheven / strakken koppen aan ga spreken en vragen of ik misschien een cadeautjes van de kerstman zou kunnen krijgen. 



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."