Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Onder welke omstandigheden heb jij deze bevindingen gedaan? Want er zijn natuurlijk ontzettend veel factoren waar jij je vast ook wel bewust van bent. Set en setting, tussenpauzes tussen slikken, je eigen gemoedstand op dat moment, voeding. En ga zo maar door. Ook heb je met pillen geen id hoeveel mg MDMA ze bevatten tenzij je ze laat testen. Kan het zijn dat je met pillen meer gaat doseren? Dat je sneller een x aantal schijven achterover gooit. En dat je met kristallen wat huiveriger bent omdat je dit zelf moet doseren? Dat je daarom met kristallen minder mg MDMA binnen krijgt? Ik denk hoe meer MDMA je binnen krijgt hoe erger je katers worden omdat je je serotonine volledig uitput. Daarnaast speelt voeding ook een grote rol. Gezond eten zorgt ervoor dat je serotonine weer sneller op peil komt. Daar was je je wel van bewust denk ik. Mijn ervaring met pillen en kristallen is dat je je van kristallen meer spacy kunt voelen. En met pillen juist veel actiever. Dit zou eigenlijk niks uit maken want MDMA blijft MDMA. Mijn theorie daarover is dat omdat je het in poedervorm binnen krijgt het sneller en makkelijker opgenomen word. En dat het effect daardoor veel aangenamer opkomt waardoor je gemakkelijker in chill mode kunt gaan en daardoor een veel relaxtere ervaring zult krijgen. Met pillen heb ik het id dat omdat het een pil is hij eerst in je maag uit 1 moet vallen en dan pas opgenomen kan worden. Ook kan het zijn dat je sneller gaat bij pakken omdat het dus langer duurt voor dat ie werkt. "kut pillen ik voel helemaal niks' terwijl hij nog niet eens helemaal verwerkt is in je maag. (hangt er trouwens ook nog vanaf of je een volle maag hebt of niet) En dat je op die manier dus wellicht meer mg MDMA binnen krijgt. Met een grotere kater als gevolg. Probeer voor de grap eens een pil fijn te stampen en deze door je drinken te gooien. Je zult merken dat hij veel sneller zal gaan werken en dat het veel relaxter gaat allemaal. Meer een kristal ervaring dus. Althans dat is mijn eigen bevinding. Ik denk dat als je je opgefockt voelt als hij inslaat je ervaring veel actiever en fysieker word omdat MDMA je gevoelens ontzettend versterkt. Ben je daarintegen heel relaxt en onspannen dan word dat versterkt en ga je in ultra chill mode als je snapt wat ik bedoel. Cheers"
"dzN zei: vanaf het nieuwe jaar Klik om te vergroten... Om maar ff te spreken van goede voornemens. Mijn 1e keer was 2 februari dit jaar. Waren kristallen, echt te lekker gewoon."
"Haha Worstenjongen zei: Eens lekker knuffelen met familie Klik om te vergroten... Haha me opa en oma zien me al aan komen.... Ik reageer nogal heftig op dat spul, kheb ongecontroleerde spiersamentrekkingen. Loop als een idioot met me hoofd heen en weer te zwaaien alsof ik in TE fel licht kijk en dus weg draai. Ik zit echt de hele avond 'nee' te schudden en met me neus te snuiven. Tot grote lol van mijn vrienden. Maar het voelt geniaal dat moment. Wat wij altijd doen is zorgen dat we ontzettend veel apparte voorwerpen tot onze beschikking hebben. Waar je lekker mee kunt prutsen. En Idd lichtgevend spul. Powerball met ledjes erin bijvoorbeeld. Heb er een keer een hele avond mee gespeeld. Alleen al om dat ding draaiende te houden voelt ontzettend ontspannend voor mij. Ben er ook wel eens een hele avond zoet mee geweest. 1 van mijn favorieten is de laser pen, zo'n groene waar je ook echt de beam van kunt zien. Die schijn ik altijd op me voorhoofd zodat ik bijna tegen de beam inkijk. Die is zo mooi groen en helder, bijna TE fel maar toch net niet. Dat is zo chill! je moet alleen wel uitkijken dat je niet in je ogen schijnt want dat is slecht voor je ogen. 125mw kun je ballonnen mee knappen. Dus dat het is wel ff iets om voor op te passen. Mij Is het nog niet overkomen, zelfs niet als ik met me hoofd schud. Dan laat ik het knopje gewoon los zodat ik ff weer 'me ding' kan doen. Ben er constant bewust van wat ik doe en dat ik ermee op moet passen. Dat is ook iets wat ik zo fijn aan MDMA vind. Dat ik super helder in me hoofd ben en weet wat goed is en wat slecht is. Maar tegelijk ben ik ook zo 'ver' heen. Belangrijkste vind ik dat me vrienden er zijn dat vind ik toch nog het allerleukste. Ik heb altijd een behoorlijke praat kick en heb veel behoefte aan contact."
"-spaceman- zei: Mr-X zei: 1 van mijn favorieten is de laser pen, zo'n groene waar je ook echt de beam van kunt zien. Die schijn ik altijd op me voorhoofd zodat ik bijna tegen de beam inkijk. Die is zo mooi groen en helder, bijna TE fel maar toch net niet. Dat is zo chill! je moet alleen wel uitkijken dat je niet in je ogen schijnt want dat is slecht voor je ogen. 125mw kun je ballonnen mee knappen. Dus dat het is wel ff iets om voor op te passen. Mij Is het nog niet overkomen, zelfs niet als ik met me hoofd schud. Dan laat ik het knopje gewoon los zodat ik ff weer 'me ding' kan doen. Ben er constant bewust van wat ik doe en dat ik ermee op moet passen. Klik om te vergroten... tja... slecht voor de ogen... je kan er gewoon blind van worden... pas op, dit is geen space speelgoed... Klik om te vergroten... Als je hem minuten lang op je oog houd ja. Mocht ie er 'toevallig' ff langs komen ben je niet meteen blind ofzo. Daar is wel ff wat meer watt voor nodig. Het is alleen wel een aandachts puntje. En dat geef ik ook aan. Vind jou reactie wel zwaar overdreven. Met de juiste zorg kan het wel degelijk space speelgoed zijn vind ik. Net als dat mensen ook verantwoord drugs kunnen gebruiken. Dus het kan prima.. als je maar weet wat je doet is er niks aan de hand. Ik roep toch niet dat mensen lasers IN hun ogen moeten gaan zitte schijnen."
"Bscw zei: gNuxx zei: Bscw zei: XTC =nog altijd MDMA + Amfetamine(Speed). Je hebt bijna nooit XTC waar alleen MDMA in zit, maar ook wel wat amfetamine. Dus daarom zeg ik Xtc = Mdma + Amp. En dat is mijn mening(en eigenlijk ook feit). Respecteer dat. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Feit is dat MDMA ergens in de jaren 70 omgedoopt is tot 'XTC' simpel weg omdat het beter zou verkopen. Dus gewoon een marketings trucje. Want zeg nou zelf 'Ecstasy' klinkt toch beter als de wetenschappelijke afkorting MDMA. Dus wat jij allemaal zegt klopt gewoon niet. En over het strak staan, dat word gewoon veroorzaakt door de MDMA. MDMA behoort ook tot de amfetaminefamilie. En ja daar ga je nou eenmaal strak van staan. Tuurlijk zijn er pillen in omloop met speed erin. Maar het is verkeerd om dit XTC te noemen simpelweg omdat dit gewoon niet waar is. Dat jij het wel zo wil zien respecteer zeer zeker. Maar door te roepen dat het een feit is leg je een beetje je wil op aan andere mensen. Dus daarom reageer ik ff. @ Jackthetripper, have fun dude. Gaat een top weekendje voor jou worden. Is het al gelukt met die GHB? En wat is nou precies het fijne van die combinatie? Heb zelf nog geen ervaring met GHB. Heb er wel veel over gelezen. Dus heb wel ergens een idee wat het zou doen natuurlijk. En om ff helemaal ontopic te komen, ik vind ook niet dat je verslaafd bent. Zoals anderen ook al aangeven was je gewoon ontzettend teleurgesteld. En dat is begrijpelijk. Hopen dat je nog wat GHB kan vinden en dan kan julie weekend helemaal niet meer stuk. Cheers mate! Ik ben nog aan het bijkomen van een heerlijke avond met me vrienden gister. Voor het eerst dat de kater ontzettend mee valt. Mede dankzij dit forum heb ik er eens goed aandacht aan besteed en me goed voorbereid. En ik wil het ook zeker niet meer zonder die sportdrankjes stellen. Voorheen zoop ik alleen water maar daar kreeg ik zo'n drooge keel van met als gevolg dat ik de volgende dag niet kan eten. Maar nu had ik daar amper last van en heb vandaag de hele dag al weer flink kunnen eten. En voel me nu lichamelijk goed. Nu de komende dagen nog even afwachten op geestelijk vlak. Daarom ook maar eens besloten om lid te worden hier. Lees hier al een tijdje mee. Vind het echt ontzettend interessant onderwerp. En ontzettend leerzaam. En ik hoop dat ik ook nog lang van dat magische goedje mag genieten."