Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"17 coke, daarna volgde de rest (speed, xtc, lsd)"
"Haha, ja ik kan me er soms zelf aan ergeren ookal ben ik zelf Belgisch"
"Ik heb nog al mensen gekend die zo iets gelijkaardigs aan de hand hadden. En volgens hun moest je dan gewoon gaan luisteren naar een preek die ze je geven over drugs. Dus als je geluk hebt kom je er zo makkelijk vanaf!"
"Ellen Alien & apparat- Rotary http://www.youtube.com/watch?v=W4jPYZDr56Y Ik krijg altijd zo'n zin om te feesten dan!"
""Waarschijnlijk enkel controle op drinken dat je niet mee naar binnen mag nemen" En ik denk niet dat de controle zo streng gaat zijn tenzij je er verdacht uitziet en ze je er tussen uit nemen. Op pukkelpop heb ik nog nooit controle gezien en op werchter (waar ik maar 1x ben geweest) ook niet. Have fun!"
"Zie je de combinatie? Mongool. Klik om te vergroten... Indd. Je brengt niet alleen jezelf in gevaar maar ook alle andere mensen op de weg. Als je zo dom wil zijn doe dat dat in je tuin maar niet in het openbaar."
"Hey iedereen, de eerste keer dat ik een pilletje nam was op een festival, ik wist op voorhand wat er ging gebeuren enzo en alles ging super goed.. dus dat festival heb ik er wel meer genomen. maar een paar weken erna ging ik uit en had ik 1 pil geslikt. ongeveer 15 min later sloeg die in als een bom, omdat de vorige pillen lang niet zo hard aankwamen was ik hier niet op voorbereid en ben ik dus super slecht gegaan. ik begon natuurlijk t knarsetanden gelijk ik nog nooit heb meegemaakt en heel mijn lijf voelde aan als messen, ook de hallucinaties bleven niet weg. het was zelfs zo erg dat ik de volgende dag nog het gevoel had van trippen. ik ben de hele dag ziek geweest en voelde die messen nog steeds op mijn lichaam. zelfs de 2e morgend erna voelde ik mij nog niet top en heb ik nog een paar keer moeten overgeven. heeft iemand enig idee hoe dit komt allemaal? was de pil gewoon te zwaar of was het gewoon een mix van vanalles? ik had de dag van de inname niet veel gegeten, waarschijnlijk heeft dat er wel iets mee te maken.. het was gewoon heel beangstigend en heb dit nog nooit meegemaakt met geen enkele drug die ik heb genomen."
"neen ik weet niet wat voor een pil het was, en dat is wss mijn grote fout geweest. en het laten testen gaat niet zo goed want ik woon in Belgie.. bedankt voor de reacties! en ik kijk voortaan beter uit denk ik.."