Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB, MDMA (en waarschijnlijk Snelle) Combi

2CB, MDMA (en waarschijnlijk Snelle) Combi

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
trippen doe je op de lsd ...

:mrgreen:
P
PhyxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste luitjes,

Vanmiddag beginnen we aan 2CB en hebben we maar 1 pil per persoon. We willen MDMA gebruiken om langer (en harder) te trippen.

Zijn hier mensen die deze combinatie wel eens doen?
Is het verstandig om met 2CB te beginnen?

Groetjes,
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
2cb en mdma word wel gedaan door mensen hier op 't forum.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, fijne combo.
Afhankelijk van je voorkeur, ervaring,... kan je ofwel eerst de 2C-B doen en op de piek daarvan pas de MDMA nemen, of juist omgekeerd: eerst de MDMA nemen en tijdens de coming down de 2C-B.
Ik heb voorkeur voor het eerste scenario. Het beste uit beide werelden.

Laat maar weten hoe het afgelopen is...
P
PhyxLid
01-01-2024, 00:00
#5
We zijn begonnen met 2CB en zelfs met 2 pillen was het effect na 3 uur nog steeds echt minimaal. Daarna hebben we besloten om maar veel MDMA pakken en op avontuur te gaan. Toen de MDMA in kickte kreeg ik wel een vage space alsof ik te veel XTC pillen naar binnen had gewerkt. Overal hekken en takken die er niet waren en dingen die ik dacht te spacen maar er toch wel echt zijn. Kan ook gekomen zijn door de joint die we gerookt hadden.

Met zijn 3e op 2 brommers door de stad heen gereden en verboden terrein blijft altijd leuk om te betreden. Al met al vet gezellig, goede space maar echt geen idee of de 2CB zijn werking heeft gehad.

@ lysergine25; We know :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Phyx zei:
We zijn begonnen met 2CB en zelfs met 2 pillen was het effect na 3 uur nog steeds echt minimaal. Daarna hebben we besloten om maar veel MDMA pakken en op avontuur te gaan. Toen de MDMA in kickte kreeg ik wel een vage space alsof ik te veel XTC pillen naar binnen had gewerkt. Overal hekken en takken die er niet waren en dingen die ik dacht te spacen maar er toch wel echt zijn. Kan ook gekomen zijn door de joint die we gerookt hadden.

Met zijn 3e op 2 brommers door de stad heen gereden en verboden terrein blijft altijd leuk om te betreden. Al met al vet gezellig, goede space maar echt geen idee of de 2CB zijn werking heeft gehad.

@ lysergine25; We know :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zie je de combinatie?
Mongool.

Door ventjes als jou betaal ik een veel te hoge prijs voor een verzekering van m'n 2wieler.
M
MouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zie je de combinatie?
Mongool.
Klik om te vergroten...

Indd. Je brengt niet alleen jezelf in gevaar maar ook alle andere mensen op de weg.
Als je zo dom wil zijn doe dat dat in je tuin maar niet in het openbaar.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Zie je de combinatie?
Mongool.

Door ventjes als jou betaal ik een veel te hoge prijs voor een verzekering van m'n 2wieler.
Klik om te vergroten...

Precies,

Daarbij - meer voor jezelf als voor iemand anders - door verboden terrein te betreden geef je mensen reden om politie te bellen, zodat ze JOU komen halen, en met 2cb en veel MDMA op een scooter, met politie zou zomaar eens kunnen eindigen in kom maar uitnuchteren in de cel - en dat wil je toch ook niet ?
P
PhyxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mja ik we hebben misschien 2k/m gereden op een weg waar niemand komt. wooptifckindoo. Alsof jij weet wat mijn staat is na wat drugs. Er zijn zat andere "mongolen" die zijn auto in de prak rijden omdat ze dronken achter het stuur gaan. Als jij denkt dat wij niet 2 keer denken over het feit dat we van de kaart op een tomos stappen betekend alleen maar dat je kortzichtig bent.

Bah-

Daarnaast wtf, ik ben oud genoeg om zelf te bepalen wat voor risico's er aan verboden terrein zitten. Als of veel drugs op een feest wel verantwoord is?

Wie ben jij om mij een mongool te noemen. Go FCK yourself!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."