Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laat ik het toch nog even zeggen. Misschien is het toch nog handig om je Speed te laten testen? Dan weet je 100% zeker of je geen grote ladingen cafeine heb en anders veel plezier gewenst."
"Vaak is het gewoon proberen wat je bevalt. Vind en dat kan je beter in kleine stapjes doen dan in 1x flink wat bommen, want als je eenmaal "te" gaat, dan is er geen snelle weg meer naar nuchterheid."
"Jij zegt het ik denk het"
"Ik mag toch hopen dat je een grapje maakt roy."
"Je wilt dus graag PB's met aanbod ofniet dan?"
"Het is gewoon zo klaar. Ik heb er btw nooit mee te maken gehad. Gelukkig niet"
"Als snuiven jou niet uitmaakt dan zou ik het snuiven. Dan kan je het namelijk steeds in stapjes opbouwen. Bij een bommetje moet je gewoon gokken en dan zie je wel waar het schip strand. Moet wel zeggen als je een bommetje doet dat het langer duurt voor dat je het merkt en dat het heel geleidelijk op komt"
"Wordt volgens mij niet verteld"
"Dat weet niemand. Kans is er als het echt beetje harde brokjes zijn dat er cafeine bij zit, maar dat weet dus niemand. -> test centrum brengen dus."
"Eigenlijk is het ook echt onzin om speed te doseren als je het mij vraagt. Tis niet zoals mdma o.i.d."