Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MR_CHIP zei: ik ga eerlijk met jullie zijn dit weekend ga ik gebruiken ik ga het niet te gek maken en zal af en toe updates hier plaatsten , omdat ik ergens denk dat dat me goed lijkt/doet reden elke dag dag in dag uit zelfmoordgedachtes hebben ik ga speed met mdphp (pas later eerst de speed om wat rustiger te worden in me hoofd en dan later mezelf laten gaan qua porno/gamen) gebruiken in kleine doseringen (er zijn 2 mede mensen bij me die me ook af en toe in de gaten houden ) Klik om te vergroten... Zo stel je executie uit maat. Ik weet dat mijn woorden niet gaan doordringen omdat een verslaving echt een bitch is, maar wees aub echt voorzichtig hiermee. Het is door een zure appel heen bijten en je komt hier uiteindelijk echt bovenop geloof mij."
"Doe aub iets met de adviezen van iedereen hier bro. Het is een tijdelijke dopamine shot die je weer 2x zo hard in een diepe dal gaat gooien. We geloven allemaal erin dat jij dit aankunt, want je hebt al bijna een maand bewezen dat je dit echt kunt volhouden🙏"
"FredKroket zei: Respect voor jou! Winnaarsmentaliteit pur sang. Klik om te vergroten... Love bro👊"
"KevinHenni zei: Hoi allemaal, Afgelopen zaterdag mijn eerste festival gehad. Was super vet en dus ook voor het eerst op een festival wat gebruikt. Rond 5 uur halve xtc pil ingenomen en rond 6 uur zat ik er lekker in. Uiteindelijk heeft mijn broer ook nog wat genomen en hebben we de avond van ons leven gehad.... Dat geluk gaat natuurlijk een keer op, en dat heb ik vandaag wel gemerkt. Ik heb veel ervaring met xtc maar dat was altijd thuis alleen of met 1 vriend samen. De volgende dag voel je je zeker verrot maar daarna gaat het gewoon weer. Nou, gisteren voelde ik me ook verrot ( vieze smaak, wangen kapot, geen eetlust, gewoon kater gevoel ). Lekker met mn vriendin heel de dag gerelaxed. Vandaag weer een paar uur gewerkt maar mn emoties schommelen op en neer vandaag. Mn vriendin moet tot laat in de avond werken en ik ben nu alleen thuis met ons lieve hondje. Heb al zeker een halve dag t gevoel elk moment in huilen te kunnen uitbarsten ( dat is ook ongewild gebeurd ). Mijn hondje kan me emo maken, het denken aan mn vriendin ook etc etc etc. Het gekste vind ik nog dat ik verdrietig wordt wanneer ik er aan denk dat het festival zo'n mooie indruk op me heeft gemaakt en dat het nu al voorbij is. ( Ik heb er zeker 4 maanden naar uit gekeken ). Ik heb nu een soort heimwee naar t geluk wat ik toen voelde samen met mn vriendin, broer met partner en onze beste vrienden. Ik heb nog nooit zo'n dinsdag dip gevoeld. Het gevoel van verdriet was er vanmiddag al, maar ben met mn stomme hoofd nog een paar biertjes gaan drinken en misschien dat daarom mn emoties helemaal wisselvallig zijn geworden, ik heb geen idee. Maar ik weet wel dat ik nog nooit zo'n dinsdag dip heb gehad en dat het de mooie ervaring misschien niet eens waard is, want wat voel ik me zwaar kloten zeg.... Weet niet of dit in het goeie topic staat maar ik moest het echt van me af schrijven... Klik om te vergroten... Ik had in mijn cocaïne verslaving periode 5 DHL busjes genomen van 300mg verspreid over de dag en mijn dip duurde bijna 2 weken. Nooit in mijn leven heb ik zoveel verlangd naar doodgaan. Ik werd wakker en barste in tranen uit aan de lopende band. Ik heb daarna een jaar later nog 1x XTC gebruikt. Dit was een pil met 230mg MDMA en tot mijn verbazing was ik de dag(en) erna topfit op een kleiiiiiinnnnn beetje emotioneler zijn na. Ik had dit keer wel een shake met havermout, proteine poeder, diepvries fruit, pindakaas etc. vooraf klaargemaakt om tijdens het spacen hier en daar een paar sipjes te nemen ervan. Ik merk dat ik alleen last krijg van dips en katers als ik niet genoeg heb gegeten of gedronken. Wellicht dat je de volgende keer een shakeje kunt voorbereiden met veel kcal en voedingsstoffen en dat dat misschien voorkomt dat je een zware kater krijgt."
"Hoi, nieuwe lid hier. Ik las al een tijdje mee op het forum maar had nooit echt de behoefte een account te maken, maar toen ik zag dat er trip reports worden gedaan vond ik het wel leuk om mijn verhaal kwijt te raken hier. Ik heb zelf ervaring met de middelen: cocaïne, XTC, truffels, wiet/hasj en 2-CB. Vrijdag 21 juli 2023: Ik was na het sporten even langs de smartshop geweest in Den Haag uit nieuwsgierigheid naar truffels. Na een kort babbeltje gehouden te hebben met de vrouw achter de balie werd mij de Golden Teacher aangeraden omdat het relatief mild en beginners vriendelijk is. Ik kwam thuis en ik had op een lege maag 8 gram genomen om het een beetje op safe te spelen en niet mijn kamer onder te kotsen. Na een kwartier begon ik te staren naar voorwerpen in mijn kamer in de hoop dat ik iets van het effect zou merken, maar dat was niet het geval. Ik was na een kleine maaltijd naar de douche gelopen en ja hoor, ik zie wazig, ik heb een lichamelijke high en kleuren worden feller en veranderen van tint. Ik heb zeker 50/60 minuten in de douche gezeten en als een debiel lachend om me heen gekeken alsof ik in de hemel ben beland. Na de hemelse trip in de douche ben ik naar mijn kamer gegaan en deed ik mijn koptelefoon op en luisterde ik naar nummers van mijn favoriete artiest op terwijl ik om me heen zat te kijken genietend van de kleurrijke en vrolijke omgeving waarin ik ben beland. Enorme rush van euforie constant mee zingen met de nummers. Dit effect hield ongeveer 2 uurtjes aan en toen werd ik weer scherp en waren de hallucinaties etc. volledig verdwenen, maar ik hield er wel een hele lekkere geestelijke en lichamelijke high aan over voor 5/6 uurtjes erna. Ik was helemaal terug, maar met veel meer motivatie om dingen te doen en ik was heel erg blij vooral (deed mij denken aan mijn eerste keer XTC, maar wat milder uiteraard). Na het kijken van memes op Instagram en om de domste dingen gelachen te hebben begon ik heel erg moe te worden en heb ik echt perfect geslapen. De dag erna merkte ik wel dat ik wat waziger en vermoeider was en het sporten ging ook heel moeizaam. De dag erna was ik weer helemaal fresh. Hierbij mijn eerste truffels ervaring p.s. dit verhaal is geschreven onder invloed van 10 gram Hollandia shrooms😂 Conclusie: Het was mijn beste trip ervaring ooit en ik sta echt versteld van hoe geweldig truffels zijn. Ik ga dit 100% veel vaker doen en ik zou het een keer in de natuur willen proberen. Helaas gaat dit wel alleen moeten gebeuren aangezien ik geen vrienden heb die mushrooms doen (vooral wiet, hasj, xtc en alcohol). Ik heb oprecht nooit zo lekker in mijn vel gezeten als die dag. Positieve effecten: -hallucinaties, kleuren feller en alles zat te bewegen. -hele sterke gevoel van euforie. -een rush van motivatie om dingen te doen waar ik normaal gesproken met tegenzin aan zou werken. -het gevoel dat je iedereen wilt knuffelen en complimenten wilt geven (vergelijkbaar aan de xtc). -uren erna een geweldige high waarin ik vooral stil wilde liggen en naar rustige muziek wilde luisteren. Negatieve effecten: -dag erna een klein beetje wazig en vermoeid."
"mandragora zei: Kort en makkelijk leesbaar reportje. Dank voor het delen. Verstandig van je om maar 8 gram te knabbelen voor een eerste truffelervaring. Verder lijkt dit tripje me een mooie milde eerste kennismaking voor je. Perfecte start van een nieuw psychedelisch avontuur Toch 2x moeten lezen... dat je dit geschreven hebt onder invloed van 10 gram Hollandia Klik om te vergroten... Het was me een klus om dit te typen zeg..😂 Heb 80% van de woorden moeten hertypen omdat ik niet recht kan tikken."
"Colekkr zei: Ja! Vooral met 4mmc en sos in mij geval… nog meer mensen waarbij dit nogal lust opwekkend werkt? Klik om te vergroten... Werkt sos bij jou lustopwekkend? Bij mij gebeurde precies het tegengestelde😂"
"Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik vandaag een bericht van een maat had ontvangen met “yo bro, je belde?” en ik wist oprecht niet dat ik hem gebeld had.. Ik zou hem blijkbaar gebeld hebben om 05:20 ‘s nachts. Kwam voor mij echt als een verrassing.."
"Bedankt voor de reacties allemaal❤️ Ik zal morgen even kijken of ik in staat ben om te sporten en als ik merk dat ik dat niet ben zal ik nog een dagje thuisblijven (of cardio doen alleen). Ik hoop echttttttt dat er geen rare rebound effect komt ofso waardoor ik fuckedup ben dit weekend. Als dat wel gebeurd eigen schuld dikke bult. Ik had die stomme kut pil nooit moeten bewaren..🤦♂️"
"dupont zei: Komt vast wel goed. Alcohol beter een paar dagen laten staan ook. Klik om te vergroten... Ik hoop het echt🙏 Ik gebruik zelf geen alcohol gelukkig."