Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aardig report! Ik zie verschillende dosissen van de nijntjes rondgaan. Kan er misschien ook aangeraken en testen is voor mij niet zo evident (België). Waren die van jouw ook getest of heeft je dealer verteld hoeveel er in zat?"
"Altijd leuk om het uit een ander perspectief mee te maken . @Dernael, heb hier al veel gelezen over het maken van truffelthee maar hetgene me is bijgebleven is dat je er minder hard/lang van gaat. In welke mate is dat waar en hoef ik dan gewoon een grotere portie naar binnen te werken en evt bij te nemen na +-1u? Ben momenteel zelf van plan ze gewoon op te eten in stukjes en ervoor te zorgen dat ik er genoeg heb voor moest ik het eerste deel weer niet binnen kan houden (zal wel een keer iets binnenhouden zeker ). Overigens heb ik ook gelezen dat blowen voor het begin van de trip helpt, en dit was (voor zover ik me herinner) de eerste keer dat er geen wiet aanwezig was bij de trip. Misschien heeft dat er ook mee te maken? Het was voor mij ook de 5de keer truffels en de eerste keer dat ik ze niet binnen kon houden (krijg ze zelfs makkelijker naar binnen dan KeiKop, die er meestal meer moeite mee heeft), hoop dat het ook de laatste keer was ! Grtz 'de sitter'"
"mandragora zei: Snap niet dat jullie het zo moeilijk kunnen wegkrijgen. Ok het is geen delicatesse maar het is nou toch niet zo slecht Klik om te vergroten... Ik deel die mening , het was pas achteraf (na een goed half uur denk ik) dat mijn maag raar begon te doen dus zijn we wat beginnen stappen (zodat ik me wat minder op mijn maag moest concentreren) maar het mocht blijkbaar niet baten ."
"Wel al een tijdje geleden Dour festival : blauw vraagteken (halfje), groene android (kwartje) en een witte mitsubishi (halve, redelijk laat nog gekregen). Redelijk wazig gelopen die nacht, wat ik ook wel kon appreciëren :P. Pukkelpop : Paarse granaat (halfje en kwart bijgenomen) en een zeer goede nacht gehad"
"Nog niet zo lang geleden ontdekt maar ben er vrij zeker van dat dit een feestplaat is [youtube]BCX6-4AfOdg[/youtube] my nu leng - scatter boyz noize - trooper (phon.o remix) phon.o - schn33"
"Ooit eens in 'licht beschonken' toestand thuisgekomen en een van de katten binnengelaten, eten gegeven en ondertussen mijn kleren afgedaan. Ondertussen was die kat nog niet klaar met eten en wou ik geduldig wachten tot die klaar was zodat ik ze achteraf weer buiten kon laten en rustig kon gaan slapen. Werd ik plots wakker op de grond in de gang met mijn beide ouders die me stonden aan te staren , moet me blijkbaar even neergelegd hebben omdat het te lang duurde . Ben opgestaan, heb mijn ouders begroet en ben naar mijn kamer gegaan... Heb het nog lang mogen horen"
"Ligt er aan hoeveel je bij hebt. Ben op carnaval dit jaar ook tegengehouden geweest door de politie (eigen schuld, zat in het prieeltje in het park waar ik weet dat ze veel controleren. Was het zo koud niet geweest ...) en had +- 3g bij (net gekocht ). Had toen gevraagd aan de agenten wat er ging gebeuren en ze hebben me verteld dat ik er waarschijnlijk niets meer van zou horen aangezien het mijn eerste keer was. Verder blow ik nog regelmatig op straat/parken/... ik kijk gewoon wat beter uit nu . 20j en uit België btw"