Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Ik gebruik af en toe drugs. Vaak op een feestje (3MMC en XTC). Mijn leeftijd is rond de 30. Nu heb ik ook last van ADD en kom ik moeilijk tot dingen afmaken (huis schoonmaken, administratie, je kent het wel). Ik heb daarom mijn dealer cocaïne gevraagd, maar het valt me wat tegen. Ik voel me mellow, een beetje chill. Beetje zoals bij XTC maar dan niet het euforische. Ik had verwacht dat ik als een razende klusjes ging oppakken en binnen no-time al mijn nog gedane klussen zou kunnen doen. Ook las ik dat de effecten slechts een uurtje aanhouden. Dit is mijn eigen schuld, hier had ik in eerste instantie zelf naar moeten kijken. Maar de gewone effecten die je leest, dat je helemaal 'aan' staat, en de wereld voor je gevoel aankan, ervaar ik helemaal niet. Ik heb zo'n 3 lijntjes weggesnoven. Ik had gewoon gehoopt dat ik zonder er bij na te denken keihard alles ging aanpakken. De XTC bij mijn dealer is wel goed. Weten jullie misschien andere drugs die hier wel voor zou kunnen helpen? Dus niet recreatief maar echt even gedachteloos je klauwen uit de mouwen steken? Ik ga hier absoluut geen gewoonte van maken maar zo nu en dan zou wel lekker zijn. Ik ben wel benieuwd of iemand hier ook ervaring mee heeft. Ik gebruik zelf verder helemaal geen medicatie, ook niet voor mijn ADD want daar kan ik niet tegen. Ik dank jullie alvast voor het belezen en het eventuele antwoorden. Een fijne dag gewenst!"
"OtherShore zei: Volgens mij gebruik je wel vaker dan af en toe drugs. In andere topics geef je aan de je verslaafd was aan 3-mmc en benzos. Je zegt ook last te hebben van epileptische aanvallen en psychoses. Ik vraag me dus af of het voor jou wel een goed idee is om te experimenteren met drugs. Klik om te vergroten... Klopt! Ik ben in 2020 gesopt met 3mmc. Mede door die psychoses en epileptisch aanvallen. Die epileptische aanvallen kwamen trouwens volgens mij meer door het abrupte stoppen van de slaappillen. Maar zo ver laat ik het niet meer komen"
"En of ik dus niets geleerd heb van mijn benzo avontuur: jazeker wel. Zoals ik hierboven schreef, was dat echt de hel om er vanaf te komen. Plus, ik ga het gewoonweg niet redden op mijn werk om iedere dag nog stoned van de avond ervoor aan te komen zetten (lukte een tijdje met 3mmc wel). Maar dat ga ik echt niet meer doen, daar heb ik mijn lesje wel in geleerd. Maar ik vind drugs gewoon leuk om zo eens te proberen"
"Dank voor jullie reacties allemaal! Het is bij die ene keer coke gebleven, en nog geen middel gevonden wat me een extra boost geeft om dingen op te pakken, behalve voldoende slapen en veel bewegen . Werkt toch het beste.. Drugs maar gewoon recreatief gebruiken ipv als middel om kutklusjes te gaan doen."
"theacidwizard zei: Ik heb ook ad(h)d, nog nooit coke gedaan though. Maar ik werd een schoonmaakmonster van ketamine. Werkt totaal niet als een verdovingsmiddel voor mij, eerder een energizer. 2 weken gebruikt, huis was nog nooit zo schoon. Toch maar mee gestopt omdat het zo leuk/fijn was. Klik om te vergroten... Oh ik lees dit nu.. Hmm. Misschien toch eens proberen."
"Piet Zahut zei: Maar net zeg je van niet.. als het andere lukt zou ik echt van de keta afblijven Klik om te vergroten... Ja maar ketamine ken ik nog niet!"
"Ik heb een hele tijd lang (ook tegen jullie adviezen in) benzo's gebruikt. Ik voelde me er even een tijdje lekker door. Sliep goed, overdag scherp. Maar eigenlijk ben je overdag nog steeds hartstikke onder invloed en heb je 's avonds die zooi weer nodig. Afijn, ik heb een aantal maanden geslikt tot ik ineens bloed begon op te hoesten. Het had een zeer slechte invloed op mijn maag. Ook ben ik in een supermarkt neergevallen met een epileptische aanval en krijg ik psychoten (ook door de 3MMC). De herstel hiervan was de hel. Bijkomen van epilepsie is al niet makkelijk en zwaar, maar herstellen van een benzo verslaving is de hel. Je voelt je de hele dag .. anders. Ik kon niet meer normaal communiceren met mensen. Ik zweette, ik kon me niet concentreren en het voelde alsof mijn lichaam in een shock zat. Moet je maar eens opzoeken, wat het betekent als je lichaam in shock zit. Zo voelde ik me dus. Ik had bijna de ambulance gebeld. Dit duurde zo'n 2 weken, tot ik me weer beter begon te voelen. En ook wist: dan maar slecht slapen, géén benzo's meer voor mij. Blijf er vanaf. Je maakt je lichaam kapot."
"Kordie zei: Feit. Dit zijn de harde waarschuwingen. Was je wel eerlijk tegen de arts dat en wat je gebruikte? Klik om te vergroten... ik nee? ik heb 1x temazepam gekregen en de rest online besteld."
"Ben me heel erg bewust van de risico’s en gebruik het alleen als ik écht moet slapen en maximaal 1x in de week. Ga gewoon wat bestellen en dan kijk ik wat het beste uitpakt. Ik gebruik het niet meerdere dagen achter elkaar."
"Ik negeer de antwoorden niet. Ik ben verslaafd geweest aan alcohol en aan 3MMC en daar vanaf gekomen. Ook een lange tijd benzo´s geslikt en afkicken was de grootste hel waar ik ooit doorheen ben gekomen. Dus ik zoek écht een Benzo´tje die ik 1x in de week kan gebruiken zodat ik in ieder geval één keer in de week goed slaap."