Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"http://lmgtfy.com/?q=happy+hardcore+feesten+nederland"
"Als je het nog zeker 3 maanden gaat bewaren zou ik het inderdaad in de vriezer leggen."
"Uhh: LSD LSA Speed Truffels MDMA Lachgas THC"
"Venlaxafine I.c.m. Speed: http://www.drugsinfo.nl/index.cfm?act=esite.tonen&pagina=126 Na wat zoeken kwam ik op deze pagina terecht en hieruit blijkt dat het misschien toch niet zo handig is om speed te combineren met Venlaxafine(antidepressiva + speed). Venlaxafine valt in de groep SNRI's: wikipedia zei: De selectieve serotonine-en-noradrenaline-heropnameremmers (Engels: Selective Serotonin and Noradrenalin Reuptake Inhibitor, afgekort SNRI) zijn een subklasse in de groep van antidepressiva. Ze zijn nauw verwant aan de SSRI's, het verschil is dat naast de heropname van serotonine ook de heropname van noradrenaline fors wordt geremd. Daarom worden deze middelen ook wel duale reuptake remmers genoemd. Sommige van deze middelen remmen ook in mindere mate de heropname van dopamine. Klik om te vergroten... Ook verder te lezen op de drugsinfo.nl pagina: drugsinfo.nl zei: De combinatie van antidepressiva (met name SRI's en MAO-remmers) en XTC of speed kan leiden tot een te hoog serotoninepeil. Dit wordt het serotoninesyndroom genoemd. De gevolgen hiervan kunnen uiteenlopen van diarree en misselijkheid tot aan bewustzijnsstoornissen, hart- en herseninfarcten en hartstilstand. Klik om te vergroten... Hieruit concluderend lijkt het me zeer onverstandig om speed te nemen i.c.m. Venlaxafine. Probeer ook onderzoek te doen naar de neven-effecten van het gebruik want het is allemaal niet even prettig van wat ik heb gelezen. ~MisterJ Verdere bronnen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Venlafaxine http://nl.wikipedia.org/wiki/SNRI"
"Beste DF'ers, Ik ben sinds gisteren gestopt met het gebruik van wiet, dit om tolerantie tegen te gaan. Nu is vrij bekend dat bij mensen die dagelijks voor een langere periode geblowd hebben dat ze last krijgen van slapeloosheid hier val ik ook onder, is het verstandig om melatonine te gebruiken voor het tegen gaan van deze slapeloosheid? ~MisterJ"
"PepTalk zei: Wanneer je geblowt hebt voor een langere periode en nu stopt denk ik dat je ''verslaafd'' bent? Dan ben je zeker vatbaarder om een nieuwe verslaving te ontwikkelen. Klik om te vergroten... Ben niet verslaafd, ik stop voornamelijk vanwege tolerantie en even rust creëren. En mijn serotine pijl is vrij laag, waardoor er minder melatonine word gecreëerd. En slaap problemen na veelvuldig gebruik van wiet kan in vergelijking gebracht worden met als je elke ochtend koffie drinkt als je opstaat. Dan kan je op een gegeven moment niet meer goed wakker worden zonder koffie. Heb nu melatonine gehaald dus vanavond lekker slapen ~MisterJ"
"Mijn eerste keer 2CB, lees afgelopen vrijdag. Ben ik begonnen met 3 pillen van 5 mg 't stuk, ben ik goed hard op gegaan in 't begin toen het afnam, nog een pil van 5mg geslikt en toen nog ff lekker door getript tot in de ochtend."
"Ik weet niet of ik het hier goed interpreteer, maar in mijn ogen wat jij beschrijft lijk op perfecte harmonie/euforie, waar je op het punt in je trip eigenlijk niets anders kan doen dan vooruit staren en zitten/liggen en dan het enige wat je denkt is: "Dit is perfect!" ( bij mij i.i.g.)"
"Herbalisme, ga je laten onderzoeken! We moeten jouw speciale powers nuttigen om allen die drugstesten moeten ondergaan te redden! OT: Geen flauw idee hoe dit kan. Een wilde gok is dat de cannabis zich niet in je vet opslaat maar bijna volledig na gebruik/effect door je lichaam uitgescheden wordt."
"Vrij dikke super silver haze joint. En als alles volgens plan loopt is dat de laatste voor de komende maand!"