Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNumber one

Number one

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk net dat die pil jou niet aan kon, Sonic. :grin:
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#2
een number 1 is misgien wel de kutste pil die ik heb gehad moet je er minimaal 4 van eten om beetje hard te gaan nee je kan er dus makkelijk een hele van gooien
s
sonic_girlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Twee maand geleden heb ik half N*1 genomen, het was uitstekend, beter gevoel ooit. Drie week geleden ging ik naar een feest, ik heb een half genomen, en het was zeer slecht, ik voelde van extreme warm naar extreme koud, misselijk en ik moest van de feestje weg gaan. Volgende week ga ik nog een keer naar een feestje, en ik wil half N*1 gebruiken.... Een vriend zegt mij dat ik moet langer wachten, dat de N*1 is te sterk, maar ik neem alleen de half. Wat moet ik doen? :confused: Moet ik langer wachten? is het pill zo sterkte?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
MisterD zei:
een number 1 is misgien wel de kutste pil die ik heb gehad moet je er minimaal 4 van eten om beetje hard te gaan nee je kan er dus makkelijk een hele van gooien
Klik om te vergroten...

Kan sterk verschillen dan, heb vroeger hard gegaan op een number1 pilletje.
Vond het net 1 van de betere.
Zoals je maar ziet de naam zegt niets, ik ben ervan overtuigd dat er veel mdma in me pilletje zat in tegenstelling tot mister D.

Dus als je zekerheid wil is er maar 1 oplossing...TESTEN.

Grts!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."