Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je gaat er ook niet beter/lekkerder uitzien, of je moet uitgehongerde mensen aantrekkelijk vinden"
"Weet je wijfifie, ik snap echt wat je schrijft over eetstoornis, en willen afvallen, en daardoor drastische dingen als speedgebruik overweegt,en snap zelfs wat je schrijft over het Insanity programma en je buren, heb het vorig jaar ook gedownload en er mee gekapt door het vele gehups en angst voor geluidsoverlast haha, maar ff weer to the point, google 's op the 30 day juice fast, is gewoon 30 dagen groene shakes drinken, dus je lichaam krijgt op zich alle groente en fruit binnen die het nodig heeft, en daardoor ook vitamines en mineralen etc, èn je valt ook nog 's af, èn je huid knapt er een heel stuk van op, serieus, plus, het is een aanzet om na die 30 dagen door te gaan met gezonder leven hoop echt dat je hier wat aan hebt groetjes, en hoop van je te horen erover"
"bendb4ubreakk zei: Wat je zegt mag dan bijna allemaal waar zijn, behalve dat gedeelte van dat je de kilo's 5x zo snel terug opneemt misschien. Dat is zeer persoonsgebonden. Maar het idee om af te vallen met speed is zo dom nog niet, het werd vroeger vaak als afvalkuurtje voorgeschreven. Ook na dat de gevaren en risico's van speed bekend waren. Is dit dan ook het 'domste wat je ooit gehoord hebt'? Als dokters en wetenschappers hier inderdaad een manier in zien/zagen om af te vallen waarom zou iemand anders dat dan niet mogen proberen? Toegegeven het is niet het beste idee ooit maar ik kan 100% begrijpen dat sommige mensen dit overwegen of willen uitproberen. Je laatste zin vond ik dan ook nogal kort door de bocht en uiterst onnodig, sorry Klik om te vergroten... Wat jij zegt klopt idd, dat het vroeger ( door doktoren) voor werd geschreven aan huisvrouwtjes om af te vallen, en mooi side-effect, ze poetsten en neukten er op los, haha, en het werd ook gegeven aan soldaten tijdens Vietnam, JUIST omdat de doktoren wisten wat het doet, maar al schrijft een dokter het voor, en al weten wetenschappers de gevaren, wil niet zeggen dat het niet dom is, het is m.i. aardig verslavend, en vind het dan ook knap dat als je die kilo's kwijt bent die je eraf wilde, je dan ook nog de speed kan laten staan, ieder zn ding hoor, maar slim lijkt me anders"
"bendb4ubreakk zei: Ja juist, en het werd trouwens ook al in tweede wereld oorlog gebruikt, ik heb zelfs documentaires gezien waarin ze beweren dat Hitler aan de speed zat . Blijkbaar doet het dan toch iets goed, als het het beste in vrouwen naar boven brengt! En ik zei ook dat ik het geen goed idee vind, ik zeg alleen maar dat ik het niet raar vind dat iemand dit zou overwegen... Sommige mensen die hier reageren lijken ver in shock omdat iemand het probeert. Ik geef van mezelf toe dat ik al (heel) veel domme dingen gedaan heb of heb willen doen, ik knal dan ook niet onmiddellijk iemand af die de intentie heeft van iets dom te doen of gewoon iets dom doet. Tenzij je naam met Sint-.... begint denk ik niet dat het nodig is iemand anders te beoordelen voor zo'n luttele dingen en kan je gewoon vriendelijk je mening uiten. Dat neemt niet weg dat het idd redelijk verslavend kan zijn en dat je er zeker mee moet oppassen, ik heb dan ook niet aangeraden om zeker zo verder te doen hé Klik om te vergroten... Denk dat à ls er al in shock werd gereageerd het meer was van 'nee wijffie, niet aan beginnen' en 'er zijn betere gezondere manieren om af te vallen' om haar ervoor te behoeden, dan in de trant van 'wat ben je toch een dom wijf' maar goed, ken zelf wat meiden die toen ze merkten dat ze ook nog afvielen ze er lekker mee doorgingen, ken een meid die vroeger naar de sportschool ging met spul op, tja, ieder zn ding, maar goed voor je lichaam is anders. En al zou je er niet mee sporten, maar alleen door de werking niet/nauwelijks eten waardoor je afvalt, je ziet er echt niet goed mee uit, maar idd, ik ben niet Sint Missyy Dus ze doet maar lekker wat ze wil, hoop dat het werkt voor d'r"
"leipebaviaan zei: Vooruit dan, we geloven je deze keer. Mijn zware verkoudheid is gelukkig wat weggetrokken, maar ik heb toch altijd het idee dat één neusgat vrijer dan het andere is. Als ik echter met otrivin in het weer ga zit alles zo los. Is het zo dat bij chronische verkoudheid door buitenproportioneel pep gebruik je neus alsnog functioneert na een neusspray? Klik om te vergroten... Neusspray kan imo wel werken, kende ooit iemand die met neusspray begon om die reden, neus vrij maken zodat er nog meer in kon, en om normaal te kunnen ademen, maar side effect was dat ie verslaafd aan neusspray werd, had er toen nog nooit van gehoord dat dat kon, maar blijkt best veel voor te komen :-/"
"ZERO- zei: Maar een apparaat om lijntjes of bommetjes mee te maken, kom maar hier! Want ik gooi altijd alles in het rond per ongeluk Klik om te vergroten... Zolang het maar je eigen spul is, haha, zou echt balen als ik iemand wat aanbied, en die laat het envelopje flikkeren ofzo, hahaha, maar sos is dan ook wel wat duurder dan pep, maar toch"
"ADD kan wel een subtype van ADHD zijn, maar vind het echt super verschillend Ik heb zelf ook ADD, en merk met coke gebruik dat ik nog meer en sneller in hyperfocus raak dan normaal, maar word er lichamelijk niet actiever van, eerder wat lomer :-/"
"Tis dan wel een grafiek vanuit de Jellinek kliniek, maar blijf 'm vreemd vinden, ligt misschien aan mn eigen kortzichtigheid/bekrompenheid/vooroordelen, maar cannabis heeft een hogere 'sociale schade bevolking' dan speed, terwijl cannabis in die grafiek verder lager 'scoort' dan speed, maar goed, snap wel meer dingen niet soms"
"Met het risico dat ik als een nitwit ga klinken, maar speed werkt toch ook tegenovergesteld als iemand ADHD/ADD heeft ?"
"leipebaviaan zei: ope, ik heb de speed niet meer nodig om verder af te vallen! Het spul heeft zijn werk prima gedaan. Lekker 15-18 kilo afgevallen. Hele omgeving zeer positief. En de kilo's vliegen er echt niet aan, gewoon blijven sporten en bewegen en wellicht af en toe eens een supermegagiga sport weekend met fietsen, zwemmen, liften enz. met een beetje hulp! Klik om te vergroten... Concluderend: iedereen die wil afvallen massaal aan de speed. Je geestelijke gezondheid, spieren, huid en weerstand gaan volledig naar de kanker, maar het is wel effectief. Klik om te vergroten... Ja, idd, ieder zn ding hoor, maar ik ben te verslavingsgevoelig, kan me niet voorstellen dat ik die kilo's dmv speed eraf krijg, en dan kap, en dan fanatiek ga sporten en speed links laat liggen, haha, maar goed, iedereen is anders natuurlijk"