Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vannacht kon ik niet slapen en besloot naar vrienden te gaan waarvan ik wist dat ze in de shop zaten. Even gebeld, en een uur later zaten we in het huis van een vriend (ik wordt woensdag pas 16 dus mag de shop nog niet in ) Eerst 2 jointjes gerookt, en toen vroeg een vriend of ik wel eens cocaine gebruikt had. Ik had het nog nooit gebruikt maar wilde het wel heel graag eens proberen! Hij was ervaren dus maakte ik me geen zorgen en was alleen maar nieuwschierig hoe het zou voelen Eerst had ik 1 lijntje gesnoven ( niet zo heel veel), en ik voelde het meteen! Het voelde alsof alle zorgen weg waren en ik was heerlijk relaxed Na ong. 20 minuten was het gevoel alweer weg, toen nog een jointje gerookt. Daarna nog een lijntje, en na 10 minuten begon ik helemaal te shaken en had ik hartkloppingen. Toen meteen naar de wc gerent om over te geven, dat was wat minder :] Maar zodra ik overgegeven had voelde ik me meteen weer goed Een andere vriend zette een film op, en daar zaten we dan, lekker te genieten met nog een jointje De film kon ik helemaal niet volgen, iedereen was veel te druk met praten over de meest onzinnige dingen, maar op dat moment was alles best Ik wil het zeker nog eens proberen! Gr. Naomi"
"Jaa ik kijk zeker uit.. Het probleem is dat ik nogal impulsief ben en niet eerst goed nadenk wat ik doe Het probleem is dat ik niet echt mensen ken die andere soorten drugs hebben behalve cocaine en gwn wiet/hasj"
"Nu een shaggie, DE drugs van 2010!! Neej ehm, grapje Gisteravond nootmuskaat gerookt, gesnoven en in een warm glas melk gedaan en opgedronken. Het was fies, moest bijna kosten natuurlijk. En nu de volgende dag voel ik helemaal niks, alleen een beetje suf. Dus nootmuskaat is bullshit"
"Geef je gelijk, maar geld is op, en wilde het gwn eens uitproberen :P"
"Ik heb geen ouders meer sinds dit jaar.. Maar ik kijk zeker wel uit, misschien moet ik ff jullie advies volgens en het houden bij wiet"
"Toen ik dacht dat mijn handen in de fik stonden, en ze uit ging blazen"
"hebben jullie ook zon last van je oor als jullie ritalin snuiven? of ligt dat aan mij en of is dat gefaarlijk? groetjes jasmin"
"zeker linke combinatie.. uit ervaring weet ik dat het erg gevaarlijk is om dxm te combineren met andere zooi"
"Ik weet niet of het een ego-death is geweest maar ik heb wel een keer iets heel vaags meegemaakt. Ik had veel te veel in combinatie geslikt met alchohol erbij. Toen ben ik naar mijn kamer gegaan en daar op mijn bed gaan liggen, spacend muziek geluisterd Toen werd ik opeens heel erg bang en had het gevoel dat ik dood zou gaan. Lopen lukte eigenlijk niet meer, alles bewoog en sommig voorwerpen werden groter dan ze waren of juist kleiner (dat zag ik dan Ik heb toen een afscheidsbrief geschreven aan mijn ouders waarin ik sory zei dat ik dood ging, maar dat het allemaal goed zou komen. Toen ben ik 'out' gegaan en zag ik mezelf op mijn bed liggen. Het was zo eng! 2 stemmen waren aan het overleggen of ik zou mogen blijven leven of met hun mee moest gaan. Toen kwam ik weer bij, nog steeds zo wazig als het maar kon. Op de 1 of andere manier ben ik naar beneden gelopen en recht voor mijn moeder weer flauwgevallen. Toen opeens zag ik hoe ze mij naar de bank droeg, terwijl ik mezelf gewoon zag! Later kwam de ambulance, maargoed, ik heb het overleeft. En heel wat van geleerd! Die avond zal ik nooit meer vergeten"
"Droomde vannacht dat ik vet veel wiet hadxD (heb een week helemaal niks gebruikt) En ik d8 echt dat ik stoned was in mijn droom haha En ja, toen werd ik weer wakker,i k d8, war is mijn wiet nou weer heen?! Verdorie.."