Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik snuif enkel langs rechts om dezelfde reden als zommes met links is het moeilijk om het buisje vast te houde..."
"heb besloten om de schade in men neus te verdelen, dus men linkerneusgat is nu aan de beurt en vreemd genoeg vind ik deze kant echt veel leuker om te snuive..."
"heb geen vast patroon in men speedgebruik gewoon als ik er zin in heb... meestal is die gram ineens op, maar ni altijd hoor ik heb alles goed onder controle, zo ben ik nu helemaal"
"flash kieke zei: Jelle Snel zei: ik denk caffeine gast...dit zelfde probleem had ik een paar maanden geleden toen ik were een lading had gehaald! Is ook erg hard zeker als je t wilt verdelen? Krast erg enz? Tja, kan natuurlijk ook 1000 andere dingen zijn maar dat wete je alleen als je t laat testen..................oooof, gewoon snoeven! Klik om te vergroten... Swel goede speed. Klik om te vergroten... groot gelijk"
"heb overlaats ook besloten men drugsgebruik wat binnen de perken te houden, want morgen begin ik te studeren en ik heb mij voorgenome omda goe te doen en als ik even veel als nu blijf gebruike gaat da ni echt lukke ik merk ook da drugs mij nimmer op de zelfde manier entertaint als in het begin er komt een soort sleur in en dan begint mij da te vervele...zo ben ik nu helemaal ik heb al een maand geen pille meer gepakt dus ik ben goe bezig en vanaf morgen is het gedaan me de rest"
"leuk idee, ben benieuwd of het werkt, wil het gerust uitprobere"
"Saivy zei: boels zei: gewoon terplekke zakske opene, buiske in steke en snuive Klik om te vergroten... Hoplaah en gaaaan!!! Klik om te vergroten... da zou ik dus nooit kunne... ik heb namelijk het vreemde trekje da ik het ni kan verdage als iemand zie da ik snuif als iemand da doe word ik helemaal zenuwachtig en dan gaat da ni...zit waarschijnlijk in men hoofd hoor maar ja wat doe je er aan"
"da vind ik er ook van"
"testen zou ik zo zegge..."
"ik vind speed echt altij leuk !! desondanks da ik wa afkick heb maar da neem ik er al te graag bij"