Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik rook eigenlijk alleen maar hasj. Met uitzondering haal ik een keer wiet, maar hasj geeft mij altijd een erg fijne high. Ook als ik combineer met drank, wat ik echt zelden doe, ga ik met wiet vaak bad en met hasj blijf ik altijd lekker gaan. En hasj werkt bij mij oom de een of andere manier sterker. Als ik een wiet joint rook ben ik meestal minder high dan van hasj."
"Rivalrie zei: Leuk rapport voelde je ook echt liefde of dat niet? Klik om te vergroten... Ergens wel, maar het is geen overheersende euforie zoals je die bij MDMA zou voelen. In tegenstelling is heel subtiel en natuurlijk. Het gevoel dat ik had zou ik meer kunnen omschrijven als compleet tot rust en enorm onder de indruk van mijn omgeving zijn (wat ook een soort liefde is). Het is moeilijk te omschrijven haha."
"Mooi report, jammer dat de lsd niet zijn volledige potentie liet zien. Ik schat dat je ongeveer 50-60ug had genomen, bij deze dosis ervaar je wel lichamelijke effecten maar blijft het visuele achterwegen. wat betreft de 2CB had ik nog een vraag. Mijn eerste keer 2CB (zelfde dosering als jij ongeveer) merkte ik dat ik heel snel geprikkeld was. Stemmen van vrienden gingen razend snel voor mijn gevoel en van muziek kon ik totaal niet genieten omdat het te chaotisch was voor mij. Hoe heb jij dat ervaren? Ben benieuwd naar je volgende report over de candyflip!"
"Jammer dat je het zo heb mogen ervaren. Ik heb zelf 1 keer 2c-b gebruikt en had daar ook een bad trip op. Ik had ongeveer 25 a 30mg genomen en de hele kamer was aan het ademen. Alles dat recht was stond krom en overal zag ik oogjes op de muur en in gezichten van mensen op tv. De gezichten van vrienden van mij waren dan wel nog helemaal normaal. Ik vraag me af of je het idee had eeuwig in de trip te zitten. Bij mij leek het alsof er al uren voorbij waren, maar in werkelijkheid waren het nog geen 2 minuten. Ook was ik heel erg opgefokt. Het gevoel overal chagrijnig van te worden. Vrienden van mij waren heel rustig aan het praten, maar voor mij leek het alsof ze overal een discussie van maakten en super snel aan het praten waren. Nu was mijn setting ook verre van optimaal. Ik zat in het pikkedonker bij die vriend van mij op zijn kamer waarvan 2 mensen nuchter waren en onverwacht waren gekomen."
"Ik heb twee maal gehallucineerd van mdma, waarvan de eerste keer levensechte hallucinaties waren en de tweede keer slechts cev’s. Wat mij opviel was dat er naast de “standaard” hallucinaties, zoals mensen op straat en zonnebrillen, ook vaak hallucinaties zijn die gebaseerd zijn op dingen die je diezelfde dag hebt gezien."
"KevinHenni zei: Nee zeker niet. Ik weet nog wel wat het normale effect is maar juist dat keihard spacen vind ik lekker. Op zich gebruik ik niet heel vaak ofzo. Ik snap dat 2 pillen veel is maar ik weet ook niet zeker of er wel zo veel mg in zit, dat weet je nooit als je het niet test. Houdt iedereen zich dan echt aan de 1 tot 1.5 mg per kilo? Mijn broer gebruikte vroeger 5 of 6 op een avond 🙄 dat is mij ook te gek maar ik heb het idee dat 2 nog wel kan Klik om te vergroten... De 1 a 1,5 mg/kg "regel" zie ik eigenlijk alleen op dit forum terugkomen. In mijn vriendengroep laten we de pillen testen en op basis daarvan nemen we een kwartje/halfje. Bijnemen gaat vaak gewoon op gevoel en de ene neemt meer bij dan de andere. Ikzelf moet mijn ideale dosering nog steeds vinden, maar denk dat ik (50kg) met een startdosis van 70-75 en een enkele redose van 25-30 wel aardig goed zit. Hiermee zit ik op 2mg per kg wat wel iets aan de hoge kant is, maar volgens andere bronnen mag je als man deze dosering ook aannemen. Dan zijn er ook nog theorieën die niet gebaseerd zijn op lichaamsgewicht maar enkel op dosering; { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Deze grafiek bevestigd mijn hiervoor genoemde dosering. Bij mij merk ik dat als ik boven de 120mg ga ik minder euforisch ben, meer strak ga staan en rond 140mg merk ik dat ik lichtjes ga hallucineren (zonnebrillen bij vrienden als je daar niet op let) en heb ik soms ook CEV's. Deze grafiek bevestigd dit ook. Wat je zegt over je broer die vroeger 5 a 6 pillen wegtikte zou kunnen, afhankelijk van welk jaar dit was. Vroeger bevatten pillen véél minder MDMA dan tegenwoordig. Ik dacht dat je vroeger vaak 50 a 60mg in een pil had zitten, en tegenwoordig gemiddeld 200mg. 5 pillen van 50mg komt op 250mg MDMA wat best aan de hoge kant is, maar niet levensbedreigend."
"Ganggang💯 zei: Dosering van XTC Er is geen veilige dosering van XTC. Ook bij lage doseringen loop je risico op ernstige gezondheidsproblemen. www.drugsenuitgaan.nl Hoe gebruikt men XTC of MDMA? | Jellinek XTC komt meestal op de markt in de vorm van pillen. Pillen worden geslikt. Het kan ook als poeder of kristallen op de markt komen. www.jellinek.nl MDMA - Seks & Drugs woordenboek - Spuiten en Slikken - BNNVARA Mdma of “M” is een van de populairste synthetische drugs. De scheikundige naam voor MDMA is 3,4 methyleendioxymethamfetamine. MDMA komt voor in pilvorm (XTC), poedervorm en kristalvorm.. www.bnnvara.nl De eerste 3 hits van Google als je zoekt op mdma dosering. Dus wat je zegt klopt niet, deze regel wordt algemeen toegepast door gebruikers die verantwoord met mdma omgaan. Klik om te vergroten... Sorry zo bedoelde ik het niet. Wat ik eigenlijk had moeten zeggen is dat ik het op het internet veel zie, maar in mijn vriendengroep niet zo veel."
"Ganggangđź’Ż zei: No harm done. Eigenlijk is jouw vriendengroep dus slecht geĂŻnformeerd. Misschien kan je ze wat informatie toesturen. In het mdma subforum staan een aantal hele sterke threads! Klik om te vergroten... Van de regel weten ze wel af, maar helaas doen ze er niets mee. KevinHenni zei: Ik vraag mij serieus af, niet om jouw statement in het niets te trekken, hoeveel mensen zich nou daadwerkelijk aan die 1 tot 1.5 mg per kilo houden. Volgens mij kun je bijna geen eens pillen van 90mg meer krijgen, maar alleen maar 160 tot tegenwoordig 360 geloof ik. Ik heb niet veel verhalen gehoord van mensen die maar een kwartje of halfje nemen. Ik snap de dosering etc maar vraag me dus echt af hoe dit in werkelijkheid is. En wat zou zijn dan zoal de gevaren in vergelijking met een "normale" dosering? Klik om te vergroten... Als je pillen hebt laten testen en je weet hoeveel er in zit kan je op basis daarvan kwartjes of halfjes nemen. Precieze doseringen zijn met pillen helaas niet mogelijk dus het blijft altijd gissen. Andere oplossing is totaalgewicht van de pil wegen, verpulveren en op basis daarvan een gewogen hoeveelheid nemen. Of, wat ik het meest praktisch vind, MDMA poeder kopen en laten testen op zuiverheid. Dan wegen en je gewenste dosering nemen."
"Wat je zou kunnen doen is volgende keer MDMA kristallen halen. Ik heb zelf nu 4x pillen gebruikt waarvan de laatste 3x steeds tegen vielen. Mijn laatste, 5e keer, had ik kristallen afgewogen op basis van mijn lichaamsgewicht en heb toen een ervaring gehad die beter beviel dan alle voorgaande keren. Daarnaast zou ik voorlopig niet gebruiken gezien je een aantal keer een flinke dosis hebt genomen."
"Klinkt echt te gek Eik! Ik overwoog om dit jaar ook naar Psy-Fi te gaan, maar helaas viel die net in mijn vakantie. Wie weet ga ik volgend jaar met een maat van me heen."