#1
Ik schaam me eigenlijk kapot dat ik dit schrijf, maar doe het toch. Zit er nu wel mooi mee.
Ik heb 3 dagen lang aan de ghb gezeten en voel me nu zo ellendig als wat. Ik zie er ook niet uit en heb me ziek gemeld op mijn werk. Hoe zorg ik dat ik er weer wat beter uit ga zien? En ik ben dus doodsbang dat het voor lange termijn gevolgen heeft.
Moet ik nu bepaalde dingen eten en/of drinken? Ik hoop dat er mensen met antwoorden zijn, want het is killing me. Ja, ik slaap dus amper nu.
Ik heb 3 dagen lang aan de ghb gezeten en voel me nu zo ellendig als wat. Ik zie er ook niet uit en heb me ziek gemeld op mijn werk. Hoe zorg ik dat ik er weer wat beter uit ga zien? En ik ben dus doodsbang dat het voor lange termijn gevolgen heeft.
Moet ik nu bepaalde dingen eten en/of drinken? Ik hoop dat er mensen met antwoorden zijn, want het is killing me. Ja, ik slaap dus amper nu.
