Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je teveel gehad hebt?

Wat als je teveel gehad hebt?

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
3
31PeterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik schaam me eigenlijk kapot dat ik dit schrijf, maar doe het toch. Zit er nu wel mooi mee.

Ik heb 3 dagen lang aan de ghb gezeten en voel me nu zo ellendig als wat. Ik zie er ook niet uit en heb me ziek gemeld op mijn werk. Hoe zorg ik dat ik er weer wat beter uit ga zien? En ik ben dus doodsbang dat het voor lange termijn gevolgen heeft.

Moet ik nu bepaalde dingen eten en/of drinken? Ik hoop dat er mensen met antwoorden zijn, want het is killing me. Ja, ik slaap dus amper nu.
3
31PeterLid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
Lekker ff een tijdje kappen met die handel lijkt me erg wijs. Enne, weer een tijdje lekker gezond gaan eten/drinken is ook altijd goed voor body&mind.
Klik om te vergroten...
Dat had ik al bedacht, dank je. Maar de nawerkingen verdwijnen wel weer? Heb nu echt doodvermoeide kop, maakt me zo onzeker als wat.

Ik zal flink aan de gezonde voer gaan (deed ik trouwens al).
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yep, het verdwijnt wel weer maar als je ff googled vindt je veel meer info.
b.v:
Bij te vaak, te lang en teveel GBL-gebruik, stellen de hersenen zich aanvankelijk helemaal in op deze dempende werking. Maar je hebt gemerkt dat op een gegeven moment GBL toch een kater blijkt te kunnen geven. De hersenen veren dan niet meer op tot normaal functioneren, maar raken na afloop ongecoordineerd actief. Zo komen er dan verschijnselen, die je van pepmiddelen zou verwachten. Hartkloppingen, paranoia, bloeddrukstijging, angst en prikkelbaarheid. Het herstelmechanisme is blijkbaar ontwricht en daarom moet je niet gek staan te kijken, dat dit fenomeen zich elke keer herhaalt, als je GBL gebruikt. Heel misschien zou, na een jaar of mogelijk langer, van totale onthouding van drugs dit herstelmechanisme weer goed kunnen functioneren.
Klik om te vergroten...
klikerdeklik
3
31PeterLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
Yep, het verdwijnt wel weer maar als je ff googled vindt je veel meer info.
Klik om te vergroten...
Ik heb net al even gekeken op google, maar vind niet specifiek iets over de nawerking van veelvuldig gebruik. Heb je een link?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
zie boven. :wave:
3
31PeterLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
zie boven. :wave:
Klik om te vergroten...
Dat gaat dus over GBL, dat is toch een stuk heftiger? Dat gebruik ik dus niet. Maar de nawerking zal wel in mindere mate hetzelfde zijn. Ik zal nog even verder surfen. Vind het al tof dat je reageert. :)
3
31PeterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou, lekkere vooruitzichten dan :cry:

Ik zal het dus niet meer aanraken, de gevolgen zijn het mij niet waard. Ik kan nu nog goed nee zeggen tegen ghb. Dit was ook voor het eerst dat ik 3 dagen non-stop gebruikt heb. Voor dan even leuk, maar de dagen erna....
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is in principe hetzelfde, alleen heb je er minder van nodig.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is zoals met alles: gebruik met mate.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neem een lijn.
3
31PeterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waar ik het meest van baal is dat ik amper slaap, heeft een mens toch hard nodig. Slaap je net paar uur, schiet je weer wakker en kun je vervolgens niet meer slapen. Slopend...

Laat dit een les zijn voor allen ja, met mate. Hier iemand die het gedaan heeft zoals het NIET moet.

Ik heb trouwens last van het volgende:
-binnenkant handen/voeten is rood, droge huid, enorme wallen bij ogen,
korstjes binnenkant neus, en een hele vieze nasmaak in mond. Ben er wel open over, maar wil graag weten of er meer mensen zijn die daar ervaring mee hebben.
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een flinke! :)
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#13
je moet je niet zo aanstellen, van een paar dagen weinig slaap, ga je echt niet dood, en wat zijn nu 3 dagen gebruiken. das toch niks
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#14
merk je later wel :wink:
knurft
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lekker ff een tijdje kappen met die handel lijkt me erg wijs. Enne, weer een tijdje lekker gezond gaan eten/drinken is ook altijd goed voor body&mind.

Maaruh, slaap je amper omdat je bang bent of slaap je amper van de GHB?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."