Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zet 'm ergens neer, waar ie dagelijks wat indirect daglicht te zien krijgt, het warm genoeg is maar niet door het OP iets warm(er)s te zetten en bespuit de binnenkant van de zak met een plantenspuit (let erop NIET direct in de box te spuiten, mbt tot besmettingsgevaar). Een andere mogelijkheid is een kopje lauw water in de zak te gieten, als de box eruit is weliswaar. Let op: n00b speaking!"
"Hellraiser_[NL] zei: ja dieren spel doem we hier ook aleen hebben we allemaal aparte jointj tot er dinosaurusrex word geneomt dan valt iedereen stil weet iemand nog die met een x ? Klik om te vergroten... 't Xylofoondiertje Heeft me al ettele malen gered :P Totdat m'n voorganger natuurlijk dan weer komt met de lynx, maargoed.."
"Half grammetje ketama van de Apotheker + .2 gram NL-X van dezelfde shop _______________________________________ = Heerlijke joint"
"cropp zei: als je lange vloeitjes binnen 3 dagen op zijn... Klik om te vergroten... Probeer 3 uur eens.. (me hele blowgroep had zowaar geld, en dus vanzelfsprekend ook meer dan zat aan smokeware... enige probleem was dat er geen vloeitjes aanwezig waren, naast die van mij :| Verder: Je smoked teveel als je je wekelijkse voedingsgeld ontvangt (van de plaatselijke GGz), en diezelfde avond hebt opgesmoked, alleen omdat je de rest van de week 'toch wel van droog brood en gemeentepils kan leven'. Je smoked teveel als je een zak van 5 gram kan uitspreiden over een periode van 2 dagen, waarvan ongeveer 4,9 gram de eerste dag (om 8 uur 's avonds gekocht) en een klein, mager topje, net genoeg voor voor een wake-up joint bij het aanbreken van de tweede dag. Je smoked teveel als je 's ochtends een goedgevuld puurpijpje (Afgaan) en een joint (.4 g Snowball) naast je bed hebt liggen, ze beide oprookt bij het wakkerworden en dan afvraagt of dat nou alles was? en daarom maar meteen een volgende joint bouwt. En nog een. En nog een. En nog een. En nog een. En nog een. En zo ga je door tot je besluit weer te slapen, omdat je de zon alweer opkomt."
"Mathijs zei: Je blowt teveel als je regelmatig met een joint in je hand wakker word midden in de nacht op de bank, en de joint oprookt en weer verder gaat slapen in bed Klik om te vergroten... M'n bed dient als bank, dus dat komt goed uit OT: jij en vele anderen blowen teveel als de woorden 'je ziet er beroerd uit' een synoniem is voor 'draaien. NU!' als er iemand teveel wiet heeft en zo nodig moet pronken :P"
"hehe, goeie smaak heavy rain staat misschien niet bovenaan m'n lijst, maar toch zeker wel in de top 10 welke nog gekocht moeten worden :P Anyway... dat zal een redelijk normale, doch lekkere mix van orange bud en northern light (beide van de grasshopper te eindhoven), met een matige hoeveelheid shag/shagvervanger (het was letterlijk opgebouwd uit de kleinste en laatste restjes van ALLES)"
"OnderDeEik zei: Afghaan jointje Sowieso rook ik dat echt verschrikkelijk vaak, lekker spul Klik om te vergroten... +1 'k Had nog geld en dacht eens gek te doen. Bleek zo'n gekke aankoop nog niet te zijn, te gek gewoon"
"Een dikke paap met: .3 gram Noorderlight, .2 gram White Widow 2 dunne rolletjes Afghaan .2 gram Maroc Pollum En zéér weinig, halfzware Pallmall shag"
"Een Afghaan-jointje, 3 dunne staafjes afghaan waar nog een extra beetje thc in werd gerold/geperst (afkomstig uit oude zakjes, vergeten grinders en een hoekje van m'n stoners-etui)"
"Bij m'n eerste keer truffelen (spaceshuttles) (hartje zomer vorig jaar) meende ik eindhoven in kerst-tijd te zien (gezelligheid, overal kerstlampjes, 'k zag/hallucineerde zelfs de sneeuw erbij, het voelde gewoon ultiem ^^ De tweede keer (wederom spaceshuttles) was het minder leuk, maar zeker niet zwakker of minder interessant; telkens als ik m'n ogen dichtdeed meende ik een compleet witte wereld te zien, met Moltres (pokemon....) daaromheen vliegend. Op 'n gegeven moment werd ik bang dat ik er niet meer uit ging komen (ik ging best wel hard, voor 15g) en begon nogal te panikeren. TOTdat ik me besefte dat alle trips me iets willen leren, en toen begon het feest Ik 'liep' de wereld 'in' en het genot van het daar zijn (terwijl vlak achter me in het echte leven station eindhoven was) door de vermeende rust die ik ervaarde. Ondertussen was m'n medetripper flink aan het kotsen, alleen omdat z'n maag de truffels niet 'accepteerden' leek het wel. Mede door die energie voelde ik me uiteindelijk ook niet echt goed meer, en zijn we beiden naar huis gegaan (het zijne, weliswaar) waar hij ging slapen, terwijl ik me nog ettele uurtjes zat te vermaken met zijn muur die naar me begon te lachen. De mond leek echter eerder een interdimensionale scheur met prachtige space-achtergrond... Sorry voor de lange post, maar die 2e keer truffelen was gewoon één en al legendarisch imho xD"