Maak er eerst freebase van voor je het rookt, anders is het zonde van je geld. (en er zijn betere manieren dan op aluminium folie)
#5
Ik ben tamelijk nieuw in coke.
Als ik cocaine rook van folie (zoals ik dat met Hero doe) heet dat dan basen? Is het anders dan crack ? of is coke roken gewoon een andere manier van coke nemen zoals je het ook kan snuiven?
Is het schadelijker om het te roken? wie kan mij wegwijs maken, zodat ik de adviezen uit dit forum ook beter kan begrijpen.
dank
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.