Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Helemaal in je eentje trippen lijkt mij niet zo'n strak plan, want als er iets gebeurt maakt bijna niet uit wat je bent gewoon niet in de staat om normaal te handelen. Ik heb liever dan altijd een trip sitter in de buurt, niet perse' in de zelfde kamer maar wel in de buurt zodat die op zijn tijd ff kan checken hoe het met je gaat. Peace.."
"hahah je hebt zeker een hekel aan je buurman, hem 12.5 ml te geven binnen 3 kwartier het beste is om na + - 2 uur bij te doseren, maar het kan ook anders..."
"blowen kan geen kwaad je gaat er alleen maar harder op :P Alcohol moet je wel mee oppassen want als je bezopen bent kan je gemakkelijker in paniek raken vooral als je bad gaat.. ( bij het oplossen van de ego kan je met alcohol er nogwel eens flink ertegen verzeten ) GHB na een paddo trip hmm.. mijn ervaringen met GHB zijn dat ze je gevoel heel erg versterken, in de zin van: als je moe bent aka apenstoned en drinkt ghb dan moet je echt vechten om wakker te blijven, heb je energie en zin om uit te gaan dan kan je de hele avond dansen spacen. maar wat paddo's betreft, ik persoonlijk zelf voel me zeer uitgeput na een goede trip en ben nog maar half aan het besefen wat ik zojuist heb meegemaakt. ik zelf zou het achterwegen laten aangezien de ghb wel eens hard kan vallen. Kijk maar hoe je voelt na de trip, voel je goed vol en energie dan zou je het kunnen overwegen. maar be carefull"
"Je kan er ook thee van zetten dan heb je vrijwel geen last van misselijkheid, en kotsen hooguit wat water:P"