#1
n je eentje heb je rustig de tijd voor jezelf, je eigen gedachten, belevingen, beelden en inzichten... met meerdere mensen zal dat anders zijn.
In je eentje bestaat het gevaar dat je gekke dingen doet en niemand je kan bschermen... bijvoorbeeld vallen of alleen de straat op gaan als dat niet verantwoord is
mijn eerste keer alleen was geweldig... de tweede keer toen mijn meegebruikers weg waren sloeg mijn trip om in een bd-trip.... achteraf hadden ze nooit moeten weggaan want ik had last van achtervolgingswaanzin
In je eentje bestaat het gevaar dat je gekke dingen doet en niemand je kan bschermen... bijvoorbeeld vallen of alleen de straat op gaan als dat niet verantwoord is
mijn eerste keer alleen was geweldig... de tweede keer toen mijn meegebruikers weg waren sloeg mijn trip om in een bd-trip.... achteraf hadden ze nooit moeten weggaan want ik had last van achtervolgingswaanzin
