Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Allemaal,hartelijk dank voor de snelle en waardevolle reacties,zal zeker het advies opvolgen, dacht al lichamelijke en geestelijke vermoeidheid,dan aanbod van andere prikkels is een recept voor een ramp,top dat dit forum er is voor dit soort vragen. Ga dus op zoek naar alternatief ,of uitstel geduld heb ik dan weer wel Prettig weekend TNX."
"Harmless zei: Mag ik vragen wat de gelegenheid is? Feestje? Experiment in middle of nowhere? Kun je niet beter overnachten in de buurt van waar je moet zijn? Rijden is echt gekkenwerk en totaal onverantwoord!! Klik om te vergroten... mijn vraag komt voort uit nieuwsgierigheid, en onlangs is trance dance weer gehouden, kan toch niet zijn dat van de honderden auto's, er voor allemaal een bob is! en ook ik nooit wat verneem van een ongeluk na afloop ,waarvan de bestuurder onder invloed was. En ja het feestje is in the middle of nowhere ,tevens advies ook ter harte genomen, TNX"
"Goed te horen dat je het niet hebt gedaan, maar het zou eigenlijk geen vraag moeten zijn.. [/QUOTE] geen vraag moeten zijn? waarom een condoom , stel een vraag, en wordt een ervaring cq. kennis rijker TNX"
"Hoi Ik ben Fred oud 52 ,en een midlife crissis voorgeschiedenis truffels /paddo's en 4fmp weinig negatieve ervaring hiermee echter nu nieuwsgierig naar xtc, veel al gelezen maar nog ontwetend dus heb ik een aantal vragen en graag adviezen situatie wordt thuis gebruik bij lekkere muziek ga de pil nog laten testen, wat krijg ik te horen bij de uitslag? wat is daarvan belangrijk? is mij verteld dat de pil 200mg is Wil een kwart gebruiken, bij weinig effect, na een uur neem je hoeveel als extra? voorbereiding normaal eten ,zag vette vis, vitaminen zoals b6 en Q10 voor gebruik en wanneer na gebruik? mag alcohol (bier) of beter van die isotone dranken (sportdrank)tijdens gebruik (niet teveel) en ook wat eten zoals chips of .... eten? tijdens de trip tot slot wanneer moet je de dip verwachten en hoe deze te beperken bijv. zaterdagavond gebruik de dip slaat toe op...? verders alle tips adviezen welkom Thanks in advance"
"Hoi Allemaal, zojuist gebeld voor de test uitslag. Het is 183 mg en zuiver . vraag is : wat is nu een goede dosering voor een newbie? oeps Ik weeg 125 kg zie niet aan me af hoor dus dacht zelf aan halve pil (deze weegt 0,40 gr) of hoe bereken je het correct? 1,5 X per kg lichaamsgewicht , kom ik uit op een hele pil euh newbie? 1 X per kg dus halve Wat is dus wijsheid? Alvast bedankt"
"Jmths zei: Het ding is dat de eerste keer nieuwe substantie, in dit geval MDMA, meestal een pak harder inslaat dan normaal. Aangezien je pil getest is en je al ervaring hebt met 4-FA/4-FMP (wat vrij gelijkend is aan MDMA, ook qua potentie in gewicht) en rekening houdend met je fysiek zou ik met een halve pil (91,5mg) beginnen. Na zo'n 60min (hoogstens anderhalf uur) zul je de effecten als het goed is wel duidelijk moeten merken en kunnen inschatten, op dit moment kun je eventueel besluiten om een kwartje of halfje bij te nemen. Maar als je nerveus wordt van de gedachte met een halve pil te beginnen zou ik dit niet doen. Iedereen reageert anders en er zijn altijd uitzonderingen, ik kan je zogezegd natuurlijk niets garanderen, maar dit zou normaal gesproken wel recht moeten lopen. Misschien heb je iets aan dit stukje concretisering, veel plezier alvast. Klik om te vergroten... Hallo Jmths, niet dat ik nerveus ben,'maar als je lange tijd niks gebruikt hebt,het zij 4 fmp of paddo's ,weet ik dat als je iets weer gaat gebruiken het weer net iets steviger is,maar top bedankt voor je info"
"Tripreport, te beginnen met hier kan het aanliggen: in aanloop naar gebruik begonnen met vitamines b-6 /12 en Q10 (wel of niet voor gebruik doen),nu nog in gebruik, voor herstel. Op de dag zelf, na het middag uur, nog niks gegeten ,halfje genomen ,gevolgd door twee broodjes zalm, daarna huiskamer verduisterd ,sfeerverlichting aan, lekkere muziek gewoon relaxen wachten wat komen gaat. na half uurtje ,wordt wat licht in me hoofd, begin iets van het love gevoel te merken, echter dit zet niet door,blijf dus een beetje hangen aan het begin van een trip, ook het gevoel van volop energie duurt maar even(topsporter die twee weken volledige rust moet houden en niks mocht doen en nu een wedstrijd) dus na anderhalf uur nog een kwartje erbij genomen. ook daarmee komt de trip niet echt op gang, begin iets van misselijkheid te voelen, neem een isodrankje en ijsje loste dat op. toch wel twee uurtjes zeker, in meer en mindere mate iets gevoeld beleefd. sfeerverlichting led kleurlampen, had ik een storend gevoel bij, is mij ook bij gebruik van paddo's opgevallen Conclusie, wat ik verwachte viel tegen, zeker gezien mijn ervaring met 4 Fmp lichaamsgewicht stofwisseling medicijn gebruik dus ook geen dip of wat daar voor door moet gaan gehad Volgende keer: eerst eten, uurtje of twee wachten, daarna begin ik met driekwart pil, ander sfeerverlichting tips, vragen en commentaar van harte welkom"
"Hier een aanvulling op eerder, vandaag een vrij luie dag, dus lunch geskipped, besloot om het kwartje restant na boodschappen gedaan te hebben maar op te maken, lekker liggend op de bank niks verwachtend, wow , dat warme love gevoel kwam opzetten, dat is genieten, lekker in flow geraakt, vooral als ik in beweging kwam ook dat heerlijk gevoel van kippenvel over je hele lijf , had niks verwacht vanwege de lage dosering, dus misschien de vorige keer teveel op gebrand om iets te merken , nu gewoon laten gebeuren meer plezier gehad ook de setting was gewoon als alledag ,al met al een goede tweede ervaring"
"Hoi, maar weer eens een vraagje? tijd (herstel/pauze) tussen gebruik paddo's en xtc. Bij xtc houd ik een pauze van gemiddeld 3 maanden aan, nu wil ik weer eens paddos doen Wat is het beste ? 3 maanden wachten na gebruik van xtc dan paddo's (omgekeerd) of kan dit tussendoor? Alvast bedankt"
"Hoi Allemaal, bedankt voor de info, de "pauzes" daar houd ik mij zeker aan. Lijf heeft ook zijn herstel nodig. Eens per 3 maanden een tripje ,van wat dan ook werkt prima voor mij en ook voorkomen van tolerantie opbouw vooral bij paddo's of truffels. Maar weet nu dat een X paddo's of truffels tussendoor kan Top info bedankt stay safe enjoy life Grtz,Midlife"