#1
Hallo @Midlife,
Leuk dat je je plezier er in hebt kunnen vinden en heel goed van je dat je er minimaal 2 maanden tussen wacht.
Ik hou zelf niet echt van xtc bijnemen maar als je het doet dan kan je het beste 1,5-2u (ongv na 2u nadat je eerst dosering zit je op je piek maar dat kan voor iedereen verschillend zijn) een beetje bijnemen. Dit zal er voor zorgen dat het effect wat langer aanhoud maar ze zullen echter niet hetzelfde blijven. Je zal er wel meer energiek van worden maar je zal waarschijnlijk ook een stuk vager worden. Het 'love'-gevoel gaat er niet meer op worden.
Probeer als je bij neemt maar 1x bij te nemen om je hersenen te sparen.
Ik kan je niet zeggen maar wel advies geven over je dosering voor het bijnemen. Ik heb vernomen dat je wel stevig bent en denk wel dat je 30/40 mg bij zou kunnen nemen. maar je moet alleen bij nemen als je je daar goed bij voelt. Dus niet als je niet lekker in je vel zit want dan worden de negatieve effecten alleen maar versterkt en verlengt.
Ik hoop je hiermee een beetje oké antwoord te geven. Ik ben nieuw op het forum en dit is het eerste advies wat ik op het forum geef. Als er iets is laat maar weten.
Mvg Banaan![:heavycheckmark:]()
Leuk dat je je plezier er in hebt kunnen vinden en heel goed van je dat je er minimaal 2 maanden tussen wacht.
Ik hou zelf niet echt van xtc bijnemen maar als je het doet dan kan je het beste 1,5-2u (ongv na 2u nadat je eerst dosering zit je op je piek maar dat kan voor iedereen verschillend zijn) een beetje bijnemen. Dit zal er voor zorgen dat het effect wat langer aanhoud maar ze zullen echter niet hetzelfde blijven. Je zal er wel meer energiek van worden maar je zal waarschijnlijk ook een stuk vager worden. Het 'love'-gevoel gaat er niet meer op worden.
Probeer als je bij neemt maar 1x bij te nemen om je hersenen te sparen.
Ik kan je niet zeggen maar wel advies geven over je dosering voor het bijnemen. Ik heb vernomen dat je wel stevig bent en denk wel dat je 30/40 mg bij zou kunnen nemen. maar je moet alleen bij nemen als je je daar goed bij voelt. Dus niet als je niet lekker in je vel zit want dan worden de negatieve effecten alleen maar versterkt en verlengt.
Xtc is geen trip maar ik weet ook even niet hoe ik het dan zou noemen.om de trip te verlengen?
Ik hoop je hiermee een beetje oké antwoord te geven. Ik ben nieuw op het forum en dit is het eerste advies wat ik op het forum geef. Als er iets is laat maar weten.
Mvg Banaan