Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPil Hele driekwart of halve voor het effect

Pil Hele driekwart of halve voor het effect

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MidlifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi Ik Midlife, ben een vijftiger , en volsslank,

Gebruik pilletje in thuiszetting en voor mij met de juiste randvoorwaarden

Echter, de laatste keren begon ik al met een hoog gedoseerde pil 240mg, en na plusminus 3,5 uur nog een halve erbij

Trip er best lekker op, maar het is wel eens heftiger geweest, in de goede zin
na effect eigenlijk maar weinig last

Toch ,na het weer lezen van enkele topic's ,rijst de vraag of het effect beter is met de max , mg 1,5 lichaamsgewicht of 1X of zelfs iets minder ?
hoe zit dat eigenlijk, hoog gedoseerd direct veel aanspraak op de serostine , correct gedoseerd meer geleidelijk waardoor het effect beter is ? (biertje of whiskey)
Als ik niet duidelijk genoeg ben ask me

Alvast bedankt voor de wijze woorden Grtz.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe de pil "valt" heeft met zoveel meer variabelen te maken dan alleen verhouding mg/gewicht. Geestelijke en fysieke gesteldheid, energie, voeding, omgeving, etc. etc.

Die 1.5mg/kg is een hele goede "veilige" leidraad. Afhankelijk van 1.000 andere factoren kan dit ook best iets meer of minder zijn.

Ik weet niet hoeveel je weegt maar die 360mg lijkt me teveel, tenzij je 180-240kg weegt. Op een gegeven moment zal je, naarmate je hoger doseert, alleen nog de negatieve bijwerkingen versterken ipv de positieve.

Wat betreft dosering, zou ik 2/3 of 3/4 van de totale (veilige) hoeveelheid als eerste dosis pakken en de rest 1,5-2 uur later. De eerste dosering is in mijn optiek de belangrijkste, dus die moet je in een keer goed pakken.

Alcohol icm XTC/MDMA raad ik af.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3

MDMA (XTC)

MDMA (de actieve stof in XTC) is een van de populairste drugs. Op veel feestjes en festivals wordt deze love-drug gebruikt. In dit forum kun je discussiëren over alles omtrent dit middel, zoals de 'Terrible Tuesday' dip en wat je daar mogelijk tegen kan doen.
drugsforum.nl drugsforum.nl

In dit subforum staan een aantal vastgepinde onderwerpen hoe veilig MDMA te gebruiken. Ik zou niet meer dan 2mg/per kg lichaamsgewicht nemen. Liever minder zelfs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."