#1
Hoi Ik Midlife, ben een vijftiger , en volsslank,
Gebruik pilletje in thuiszetting en voor mij met de juiste randvoorwaarden
Echter, de laatste keren begon ik al met een hoog gedoseerde pil 240mg, en na plusminus 3,5 uur nog een halve erbij
Trip er best lekker op, maar het is wel eens heftiger geweest, in de goede zin
na effect eigenlijk maar weinig last
Toch ,na het weer lezen van enkele topic's ,rijst de vraag of het effect beter is met de max , mg 1,5 lichaamsgewicht of 1X of zelfs iets minder ?
hoe zit dat eigenlijk, hoog gedoseerd direct veel aanspraak op de serostine , correct gedoseerd meer geleidelijk waardoor het effect beter is ? (biertje of whiskey)
Als ik niet duidelijk genoeg ben ask me
Alvast bedankt voor de wijze woorden Grtz.
Gebruik pilletje in thuiszetting en voor mij met de juiste randvoorwaarden
Echter, de laatste keren begon ik al met een hoog gedoseerde pil 240mg, en na plusminus 3,5 uur nog een halve erbij
Trip er best lekker op, maar het is wel eens heftiger geweest, in de goede zin
na effect eigenlijk maar weinig last
Toch ,na het weer lezen van enkele topic's ,rijst de vraag of het effect beter is met de max , mg 1,5 lichaamsgewicht of 1X of zelfs iets minder ?
hoe zit dat eigenlijk, hoog gedoseerd direct veel aanspraak op de serostine , correct gedoseerd meer geleidelijk waardoor het effect beter is ? (biertje of whiskey)
Als ik niet duidelijk genoeg ben ask me
Alvast bedankt voor de wijze woorden Grtz.