Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oxazepam wint toch van diazepam, bromazepam, alprozolam en nog een aantal andere soorten waar ik nu niet op kan komen, maar wie weet kom ik nog eens een betere tegen..."
"Voor ervaren Benzo-gebruikers kan t weinig kwaad weet ik uit ervaring... Na een avond doorhalen gooi ik er altijd wat benzo in voor t slapen gaan, nooit ergens last van! Een heel ander verhaal is de combo morfine/alcohol, das echt zwaar fout..."
"Als dat bij jullie allemaal zo lang duurt voor de werking begint, zou mijn tip zijn: pillen kauwen, vies smaken ze toch niet, neem aan dat de werking dan eerder begint..."
"Ik gebruik al een jaartje of 12 oxazepam, bij mij begint t na een klein uur te werken, na een kleine 2 uur werkt t maximaal en na 5a6 uur is t uitgewerkt! Dit is overigens vrij standaard voor dit middel! Wat vooral scheelt is of je t nog met andere middelen combineert, met alcohol is de demping natuurlijk veel groter om maar een voorbeeld te noemen... Ikzelf gebruik oxazepam elke dag na mijn laatste dosis ritalin, dan merk ik de oxa al na een half uurtje en werkt t bovendien veel langer en heftiger, geestelijk meer up dan down, maar lichamelijk heel ontspannen en relaxed! Oxazepam is veruit de meest relaxe benzo wat mij betreft! (ook handig: oxazepam wordt nauwelijks door de lever afgebroken en geeft zodoende veel minder interactie, met andere medicatie dan de meeste andere benzo's)"
"Dat waren er zoveel: witte playboytjes, roze duifjes, X-files, Dagobertjes enz, enz, enz. de sterkste waren fido-dido's van 180mg, wat ik eerst niet wist, dus stopte er 2 tegelijk in me snavel, toen had ik t wel een uurtje erg slecht, maar daarna geweldig doorgestuitert de hele nacht..."
"mellowWw zei: Misschien een beetje offtopic maar ik heb hier nog een pil Oxycontin liggen met 10 mg, is dit genoeg om voor 2 man een 'leuke' avond van te hebben als we deze verpoederen en er lijntjes van maken? Of is deze dosis als aan de hoge kant voor de eerste x (5mg ieders dan). En zijn er nog dingen die het alles extra lekker maken qua gevoel of bezigheid of blijft het bij bankhangen als belangrijkste tijdsbesteding op zo'n moment ? Alcohol en cannabis zijn not-done neem ik aan... (Niet dat ik er zo'n waarde aan hecht maar mijn kameraad heeft al snel zoiets van 'eentje kan toch wel'... Thnx M, die toch we'll wat voorzichtig met dit spul is... Klik om te vergroten... Mijn ervaring met Oxycontin (en al zeg ik t zelf, heb flink wat ervaring) is dat 10mg te weinig is voor 2 man! Maar als je tolerantie Zero is merk je er wellicht wat van... Ik zou de pil gewoon voor mezelf houden als ik jou was, en eerst de helft snuiven, als je na een kwartiertje weinig merkt kan de 2de 5mg er wel bij... NOOIT en te nimmer alcohol erbij gebruiken, dat gaat echt heel slecht vallen! Zoals hierboven al gezegd: het is inderdaad een soort synthetische vorm van Heroine, in de VS wordt t ook niet voor niks hillybillyheroine genoemd... Het werkt wel meer oppeppend dan heroine, je hebt wel de warme opiatenrush, maar bent wel vrij helder in je hoofd, en wordt niet zwaar suf zoals van veel opiaten... Ikzelf werdt er heel hyper, speedy en actief van, maar dat kan met me adhd te maken hebben..."
"Van voor naar achteren en van links naar rechts, gewoon net zo lang tot alles weg is.... Heb trouwens nog maar een keer gesnoven dit jaar, en wil dit voorlopig zo houwe..."
"Paddo's en XTC kunnen inmiddels uit mijn top 5, daarvoor in de plaats Ritalin en oxycontin... Die oxy was een half jaar lang zeer relaxed, zowel snuiven als bommetjes (van gecrushte pillen uiteraard) maar je hebt toch steeds meer en meer nodig van die opiaten, en de rush wordt ook minder naarmate je meer tolerantie opbouwt... Voor mij voorlopig geen opiaten meer, wordt alleen al misselijk van t idee... (afkikken viel trouwens mee, was er op eigen houtje met een dag of 10 vanaf, zonder al te veel erge verschijnselen..) Ritalin valt me ook flink tegen (veel bijwerkingen) dus zie t nog een weekje aan en dan maar aan de dextro voor me ADHD..."
"Champage of Bacardi, 1 van de 2, was ook met oudejaarsnacht, dus logisch dat ik t niet meer helemaal weet... Sta al 1,5 maand droog, nog ff 1,5 maand volhouwe..."
"ritalin, maar niet meer voor lang denk ik, vindt t namelijk behoorlijke teringzooi...(p.s. gebruik t niet voor de fun, maar i.v.m. ADHD )"