Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey iedereen, Ik werd net gebeld door een vriend, hij heeft wat wiet gekocht en vraagt of ik mee kom roken. Nu begint woensdag mijn toetsweek die erg belangrijk voor mij is. Kan ik zondag maandag en dinsdag goed leren als ik vanavond ga blowen? Heb t nu denk ik 5x gedaan ofzo. En nog niet echt ervaring met belangrijke toetsen leren terwijl ik paar dagen geleden heb geblowd."
"ik ga t lekker doen heb er zin in!! danku iedereen"
"Was lachen, lig nu lekker nog lekker halfstoned in bed :P"
"Hallo iedereen Ik was zo van plan wiet melk te maken. dus had zo melk opgewarmd, wiet erbij gegooid (ong 1 gram en ong 2 koppen melk). Toen 40min laten pruttelen en niet laten koken. Nu net uit het pannetje gehaald en er is echt nog maar een kwart over. Alles is verdampt denk ik... Waardoor komt dit? Heb geen deksel er op gedaan en t heeft ook niet gekookt. Wel kwamen er beetje velletjes in. Is alle thc nu ook weg verdampt of is t heel geconcentreerd en nog steeds bruikbaar? Hoop dat er snel iemand reageert heb echt t idee dat Mn wiet door de afzuigkap is verdwenen ben echt pissig ."
"Oja heb ook de hele tijd lopen roeren"
"Fool zei: Dat komt omdat je de melk 40 minuten lang verhitten, dat doen vloeistoffen als je ze verwarmt/kookt. :P Maargoed, waarschijnlijk zitten je cannabinoiden nog gewoon wat meer geconcentreerd in je wietmelk. 100% zekerheid durf ik je niet te geven, maar ik zou voorzichtig beginnen met doseren. :P Klik om te vergroten... Thx, je geeft me hoop dat dit plan niet compleet is mislukt"
"Psychedelibee zei: En? Nog effect gehad? Klik om te vergroten... Helemaal niets... Weet niet wat er nou zo fout is gegaan. We hadden we die 1g met z'n 4e verdeeld mr dat zou toch wel voor wat effect moeten zorgen. Naja, we hadden maar gewoon een joint gedraaid erna. Mislukt experiment"
"Fool zei: Had je geen vetarme melk? Klik om te vergroten... Nope had speciaal nog volle melk gehaald"
"Heeuy iedereen, Weet iemand waar ik goede ice o lator kan halen ergens in Amsterdam zuid? Houdoe"
"heey mensen ik vroeg me af of jullie wisten waar je de allergoedkoopste buitenwiet gruis van heel amsterdam kan kopen. Misschien weten jullie een shop?"