#1
Ik heb het ook een keer gedaan toen ik nog niet zo veel en vaak had geblowd, in mijn eindexamenperiode een jointje gerookt. Ik was stikzenuwachtig voor m'n examens en een beetje blowen haalde de scherpe kantjes eraf. En keurig geslaagd voor m'n vwo. Dus geniet ervan (mits met mate(n)
)
.
:P