#1
Heeuy iedereen,
Weet iemand waar ik goede ice o lator kan halen ergens in Amsterdam zuid?
Houdoe
Weet iemand waar ik goede ice o lator kan halen ergens in Amsterdam zuid?
Houdoe
Ja hebben ze zeker, had ze nog niet eerder genoemd aangezien ze niet in Zuid zitten. Hun ice-o-later is ook erg goed, tegen hasj olie kwaliteit aan zelfs, alleen wel erg duur helaas.Tijdloos zei:Weet niet of ze bij "Boere Jongens' ook ice-o-later hebben maar zou het zeker eens vragen als ik jou was
Zitten in west volgens mij (bus 15 van Amsterdam zuid)
JackHerrer zei:Goeie ice-o-lator is helaas duur maar oh zo lekker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."