Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ah, gelukkig ook nog Dio. Mijn all time favorite. Hoewel deze jongens ook aardig in de buurt komen 😄"
"In 2020 kwam ik uit op 7x mdma, 5x ghb en zo'n 2x in de maand wiet"
"Frenk070 zei: De mannen komen in eerste instantie voor de seks. En de chems helpen om een lekkere sfeer te creëren. Behalve de seks zijn er ook momenten dat er met elkaar gepraat wordt. Meestal worden ervaringen uitgewisseld. Dat praten wordt vaak gecombineerd met knuffelen. En dat kan ook heel intiem zijn. Ik kan daar erg van genieten. Na verloop van tijd krijg ik weer zin in seks en ga je met een of meer mannen spelen. De sfeer is wat mij betreft geil, knus, relaxt en ieders genot lijkt gevoeld te worden. Meestal is er een die bij houdt wat iedereen gebruikt. Dat is vaak iemand die liever kijkt dan mee doet Ik ben iemand die gewoon lekker bezig gaat en er niet zoveel over te vertellen heeft. Want het lekkere chemseksen kan ik niet zo goed onder woorden brengen. Klik om te vergroten... Klinkt goed zeg 😊"
"Heb van alles gehad icm seks. Mdma/xtc, ghb, ketamine, speed, lachgas (alleen in combinatie) en wiet. Allemaal hun eigen toevoeging aan het spel en genot. Onlangs 1p-lsd geprobeerd. Voor mij de eerste keer.. wilde dit niet in mijn eentje doen en was benieuwd naar de uitwerking. Seks zou er sowieso wel in zitten, maar als dat niet het geval zou zijn, was het ook goed. Maar oh mijn god, wat had het een fijne uitwerking en wat was het lekker icm seks. Het had van de dingen die ik geprobeerd heb ongeveer alles wel een beetje. De dosis was niet te zwaar, 150mcg, met mijn 2 meter en ruim 100 kilo. Echt voor een herhaling vatbaar. Urenlang geilheid variërend van zacht en teder tot keihard in een hele lekkere flow"
"3fa genomen. Wilde van alles doen, maar dan ga je even met je telefoon op bed liggen en is de middag zo voorbij. Nu snel worden om de dingen nog te doen die ik wilde🙈"
"Dosis is denk ik afhankelijk van hoe hard je wil gaan. Ik heb niet zo heel veel nodig normaal gesproken. Mijn ervaring met slapen en 3fa is dat het best lang doorwerkt. Ongeveer 12 uur na inname moe genoeg om te kunnen slapen."
"Nuchteregebruiker zei: 12 uur?! Jezus. Hoeveel neem jij? Ik zit eraan te denken om aan het begin van de avond 2 sleutelpunten te nemen en het daarbij te laten. Feestje begint rond 22:00, meestal ben ik er om 03:00 wel klaar mee Klik om te vergroten... Heb max 150mg oraal genomen. Spulletje houdt mij goed wakker ofzo"
"Misschien ben ik geen echt ijkpunt hoor. Stimulerende middelen werken bij mij meestal echt lang"
"Inclusief"
"Mindless zei: Eens. En ik vind het oprecht jammer en tegelijk ook een faal dat mensen naderhand op DF moeten komen om hierover te leren. Wat doen ze aan drugsvoorlichting op school!? MDMA/XTC is een populaire drug. Waarom wordt jeugd niet geleerd wat veilige doseringen zijn? Ja, deze drugs zijn illegaal, maar we weten allemaal hoe het is om jong te zijn: als je iets wilt doen, dan doe je het toch wel. Beter dan goed geïnformeerd dan (blijkbaar) helemaal niet geïnformeerd. Oprecht teleurgesteld in de drugsvoorlichting die jeugd wordt gegeven. Al ben ik blij dat er dan tenminste nog zoiets als DF is, waar mensen alsnog kunnen leren over deze dingen. Jammer dat dat vaak eigenlijk wat te laat is. Dit soort dingen kunnen voorkomen worden met goede voorlichting. Klik om te vergroten... Ik geef zelf les op een vmbo, onder andere maatschappijleer. Naast vele onderwerpen over de maatschappij hebben we het ook over drugs. Ik wijs niet met een vingertje, maar heb een open houding over drugs. Dat resulteert er meestal in dat leerlingen ook open hierover zijn en dan kun je een gesprek met de aangaan. Ook over dosering en de gevaren die er bij komen kijken. Uiteindelijk wil je dat ze zelf nadenken over bepaalde zaken en er zo verantwoordelijk mogelijk mee omgaan. Dit is iets dat bij mij past, maar mijn naaste collega zie ik het zo niet doen. Die weet er echt niets van. Hoe geloofwaardig is het dan? Dan is het het zoveelste blaverhaal die door de puber aan de kant geschoven wordt. Een tabelletje met doseringen etc in een lesboek zal ook echt niet beklijven. De echte verantwoordelijkheid ligt mijns inziens toch echt bij de ouders. Als zij daar vragen over hebben, kan een school/docent eventueel ondersteunen, maar ook daar zijn weer genoeg andere instanties voor. Kortom. Ik heb het er zeker over/maak het bespreekbaar, maar zie dit niet ook nog als een rol van het onderwijs"