Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriendin in voor chemsex... maar wil nog in realiteit zijn... SPEED?

Vriendin in voor chemsex... maar wil nog in realiteit zijn... SPEED?

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Meterof2Lid
01-01-2024, 00:00
Niet met een kind thuis. Natuurlijk om de voor de hand liggende redenen. Ook dat als je daar op het moment zelf niet over hoeft na te denken, je juist nog meer van de drugs en de heerlijke seks kunt genieten. De rem van dat er nog een kind boven ligt, heb je dan niet
O

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Orcaboyke
Lid
Hallo iedereen...

wij zouden graag wat experimenteren ivm wapsex... chems... maar wil wel allert blijven... moest er iets zijn in huis met zoontje ofzo...
dat ze nog doenbaar is bij problemen in te grijpen... mooie verantwoordelijkheid...

maar wat zouden jullie dan aanraden... wij denken aan speed... maar de kater dan????

graag terug jullie mening...

alvast THANKS
R
RainLid
GHB + SPEED.. Echte katers krijg je van grote hoeveelheden drank. Bij matige afgestemde dosis GHB en SPEED hoeft de kater helemaal niet erg te zijn, Wellicht zal je op natuurlijke wijze niet slapen. Punt is dat je met deze middelen toch steeds meer wil, en wat betreft GHB is dat erg lastig doseren...Weet wel dat er risico's aan Chemseks verbonden zitten, zoals: geen zin meer in seks zonder middelen en verslaving op de loer..
O
OrcaboykeLid
Rain zei:
GHB + SPEED.. Echte katers krijg je van grote hoeveelheden drank. Bij matige afgestemde dosis GHB en SPEED hoeft de kater helemaal niet erg te zijn, Wellicht zal je op natuurlijke wijze niet slapen. Punt is dat je met deze middelen toch steeds meer wil, en wat betreft GHB is dat erg lastig doseren...Weet wel dat er risico's aan Chemseks verbonden zitten, zoals: geen zin meer in seks zonder middelen en verslaving op de loer..
Klik om te vergroten...
Ok maar je zou het met GHB doen... waarom dit... en niet zuiver de speed...

en ik hoor van GHB super geil maar die verslaving is dik op de loer.... ik kan het me niet voorstellen dat mensen dan elke dag GHB gaan gebruiken... hoe kan ik dit zien??? groetjes
M
MeerdereOrgasmesFanLid
Regel een oppas
R
RainLid
Orcaboyke zei:
Ok maar je zou het met GHB doen... waarom dit... en niet zuiver de speed...

en ik hoor van GHB super geil maar die verslaving is dik op de loer.... ik kan het me niet voorstellen dat mensen dan elke dag GHB gaan gebruiken... hoe kan ik dit zien??? groetjes
Klik om te vergroten...
Speed zorgt ervoor dat je strak staat en die hyperfocus krijgt voor bijvoorbeeld seks. GHB maakt je ook lekker losjes waardoor het een fijne combinatie is. Mijn laatste keren waren meer dan 8 jaar geleden haha. Maar kon gerust 12 uur lang seksen... Met korte pauzes en af ten toe bijpakken. Drugs is nooit zonder risico, dus maak afspraken qua dosering en houd je verstand erbij...Je zou ook speed en drank kunnen proberen, met ook voor-en nadelen uiteraard..

Echter schijnt 3mmc ook goed te werken tussen de lakens!
O
OrcaboykeLid
Rain zei:
Speed zorgt ervoor dat je strak staat en die hyperfocus krijgt voor bijvoorbeeld seks. GHB maakt je ook lekker losjes waardoor het een fijne combinatie is. Mijn laatste keren waren meer dan 8 jaar geleden haha. Maar kon gerust 12 uur lang seksen... Met korte pauzes en af ten toe bijpakken. Drugs is nooit zonder risico, dus maak afspraken qua dosering en houd je verstand erbij...Je zou ook speed en drank kunnen proberen, met ook voor-en nadelen uiteraard..
Klik om te vergroten...
Mooi.... dus ik hoor wel veel upper en downers... dus upper die speed en die GHB downer.... misschien dan ook iets voor mij zelf... samen nemen??? want er zijn er ook die mdma aanraden met wiet.... ervaringen welkom
R
RainLid
Orcaboyke zei:
Mooi.... dus ik hoor wel veel upper en downers... dus upper die speed en die GHB downer.... misschien dan ook iets voor mij zelf... samen nemen??? want er zijn er ook die mdma aanraden met wiet.... ervaringen welkom
Klik om te vergroten...
Het verschilt natuurlijk per persoon.. MDMA maakt het wel super intens ja.. Ik denk ook dat het per individu verschilt wat werkt..
O
OrcaboykeLid
Rain zei:
Het verschilt natuurlijk per persoon.. MDMA maakt het wel super intens ja.. Ik denk ook dat het per individu verschilt wat werkt..
Klik om te vergroten...
Ik ben nog altijd iemand die graag de volledige setting gebruikt... en redelijk wild kan gaan... speeltjes en dergelijke... films... zelf filmke maken enz... dus we willen wel wat doorgaan... dus MDMA is misschien wat te softie....???? of zie ik dit verkeerd? grts
R
RainLid
Orcaboyke zei:
Ik ben nog altijd iemand die graag de volledige setting gebruikt... en redelijk wild kan gaan... speeltjes en dergelijke... films... zelf filmke maken enz... dus we willen wel wat doorgaan... dus MDMA is misschien wat te softie....???? of zie ik dit verkeerd? grts
Klik om te vergroten...
Ja als je lekker gaat op MDMA wordt dat wel lastig en space je wellicht te hard. Die zou ik dan skippen :grin:
O
OrcaboykeLid
Rain zei:
Ja als je lekker gaat op MDMA wordt dat wel lastig en space je wellicht te hard. Die zou ik dan skippen :grin:
Klik om te vergroten...
wat stel jij dan voor aub
R
RainLid
Orcaboyke zei:
wat stel jij dan voor aub
Klik om te vergroten...
Als jij lang van bil wil en ook scherp genoeg wil zijn om te hobbyisten, dan zou ik voor een pepmiddel gaan aka speed, 3mmc of coke (die laatste 2 minder mijn persoonlijke voorkeur En met verstandig doseren van GHB vervagen je grenzen toch een beetje, anders ben je wel erg strak aan het rampetampen!
S
SylLid
Regel een oppas en ga voor xtc...
Gegarandeerd hele avond/nachts feest.. 😄👌
M
MeerdereOrgasmesFanLid
Syl zei:
Regel een oppas en ga voor xtc...
Gegarandeerd hele avond/nachts feest.. 😄👌
Klik om te vergroten...
Heel weekend :wink:
D
De DunneLid
MeerdereOrgasmesFan zei:
Regel een oppas
Klik om te vergroten...

Syl zei:
Regel een oppas
Klik om te vergroten...
@Orcaboyke , niet met je kids thuis! Regel idd oppas of logeerplek. Zit jij net met je leuter er in keihard aan de speed en je kind word ziek of wat ook.
C
CuriousExplorerLid
Nou. Ik ga voor de ongezonde versie dan maar.
Speed en Kamagra 😄.

Best niet te vaak doen.
M
MeerdereOrgasmesFanLid
CuriousExplorer zei:
Nou. Ik ga voor de ongezonde versie dan maar.
Speed en Kamagra 😄.

Best niet te vaak doen.
Klik om te vergroten...
Heb dat soort pilletjes nooit gecombineerd met drugs klinkt niet echt veilig zoals je het omschrijft
C
CuriousExplorerLid
MeerdereOrgasmesFan zei:
Heb dat soort pilletjes nooit gecombineerd met drugs klinkt niet echt veilig zoals je het omschrijft
Klik om te vergroten...
Sowieso is seks met stims in je lichaam ongezonder dan zonder. Logisch toch.

Ik ga deze mee omdat seks met 3mmc op nogal teleurstellend kan uitpakken
(Zeker als man)
L
Lid 153446Lid
MeerdereOrgasmesFan zei:
Klik om te vergroten...
meestal (zoals ik het ken) is speed een poeder, dat je oftewel snuift, oftewel in een vloeitje doet en doorslikt (een 'bommetje').

en je moet inderdaad opletten met combineren, dar helemaal gelijk in.
Ik let daarin op, door de hoeveelheid beetje in toom te houden. dus geen bommetje nemen waarvan ik niet weet hoe het valt, maar beetje snuiven.
voel je volgens mij sneller wanneer je genoeg hebt.

en dan evt. halve kamagra er bij.
R
RivalrieLid
Poppers kunnen ook leuk zijn.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."