Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, ik wil jullie graag mededelen dat ik vol spanning op mijn eerste truffeltrip aan het wachten ben. Ik heb net in Amsterdam 2 bakjes "Dragon's Dinamite" gehaald, wat de sterkste truffels waren die ze daar verkochten. Het is nu 7 over 12 en ik heb de truffels misschien 15 minuten geleden ingenomen.(1 jointje gedraaid en gerookt ka het innemen van de truffels) Ik ga gedurende nacht aan dit report werken, mijn ervaringen berschrijven en hopenlijk jullie vermaken met een grappige trip!! Het is nu ongeveer half 1 en zeker 20-40 minuten geleden sinds ik de truffels heb ingenomen, ik voel nog niet zoveel maar een vriend van me begint het al te voelen dus ik denk dat het van mij er ook wel aan zit te komen. Ik voel me wel al een beetje raar en anders op een leuke relaxede manier."
"Het is nu bijna half 3 en ik ben echt compleet de weg kwijt, hele mooie ervaring. Toen ik net naar m'n hand keek was het alsof ik een boom ofzo was, en ineens dacht ikdst ik in de achtertuin zat. Ik heb niet eens een achtertuin Heb net een gifantis pof van me jonko genomen en nog steeds niet uitgeblazen."
"Nu half 4 en ben wel door t meeste van mn trip heen, vind het echt een geweldige ervaring. Als ik het met iets zou vergelijkem heeft het wel iets weg van xtc en 2cb maar op een veel spiritueler level. Ik vind de gedachte dat het volledig plantaardig is ook geruststellend, nu ga ik slapen en nog even genieten van het zijn zoals het is. Welterusten, ik laat later nog wel iets weten over mijn nagedachtenis"
"Ik zie dat ik helemaal nooit mijn nagedachtenis heb laten weten.... naja momenteel weet ik weinig van wat ik daarover had willen zeggen maarja. Momenteel ben ik al een ervaren gebruiker en heb zeker een stuk of 8 keer truffels gedaan en 1 keer paddos. Ik doe het zo'n 2 keer per jaar af en toe geplant en af en toe gewoon omdat ik er ineens zin in heb. Eigenlijk net als nu, ik zou eigenlijk morgen met iemand in t bos gaan trippen maar diegene had afgezegd en dus heb ik t maar alvast ingenomen en nu ga ik dus proberen een boek te lezen in mijn trip, en ben benieuwd of het me helpt om alles duidelijker in te beelden, waar ik bij boeken toch al zeer goed in ben. Ik heb mezelf dit altijd afgevraagd maar ben eigenlijk altijd te vaag geweest om te lezen, heb nu een redelijk slordig truffeltheetje gezet en begin de effecten nu een beetje te voelen, ik ga lekker lezen en hou jullienop de hoogte"
"Ik heb dus gister een theetje gemaakt van bakje high hawaian truffels, de thee was minder sterk als ik gehoopt had maar dat kwam door mijn slechte voorbereiding, ik denk echter dat het de perfecte hoeveelheid was om gewoon te kunnen lezen. Ik merkte tijdens het lezen dat de beelden die ik zie wel wat intenser waren maar het verschil was niet bijzonder groot. Het was een zeer aangename ervaring maar ik weet bijna zeker dat met een echte trip niet mogenlijk is om normaal een boek te lezen, ik werd nu al vrij snel afgeleid door allemaal dingen die ik in mijn ooghoeken zag, ik draag ook een bril en altijd als ik trip dan ben ik me extreem veel bewust van het feit dat er iets rondom mijn ogen zit en dat wat ik zie veranderd soms nog eens van vorm door de truffels en dan lijkt het alsof ik er andere dingen in zie... wat heel afleidend kan zijn ๐๐"
"Ik lijk wel gek maar zit nu in een milde truffeltrip, Heb dus de mogelijkheid geheel toevallig om crystal meth te gebruiken... ik kan op internet nergens iets over die combinatie vinden en aan de ene kant lijkt het me niet slim maarja ik ben echt super nieuwsgierig dus in name of science ga ik het gewoon proberen"
"Mijn eerste keer XTC had ik op mn werk genomen. Ik werkte toen bij het vrijwillig landschapsbeheer, soort van groepje vrijwilligers en taakstraffers die dan overal in de stad gras maaien en bomen bijhouden. maar dus n collega van me vroeg aan me of ik een pilletje wou proberen want ik had wel ns gezegd dat ik dat wel ns zou willen doen, dus ik twijfelded eerst nog maarja wou het wel graag dus toch maar gedaan was wel lachen haha. had een aantal maanden ook op een woensdagavond met een vriend van me 2cb gebruikt, we hadden het allebei nog nooit gedaan dus was wel echt bijzonder. we waren ff een jointje aan het roken toen ik ineens vroeg of hij zin had om 2cb te doen want ik had toevallig een aantal pilletjes gekregen van een andere vriend die ze weer had gestolen... het leek hem wel n goed idee dus we namen eerst allebei een pilletje maar na n kwartier waren we al ongeduldig dus nog eentje er bij en later nog eentje tot we er uiteindelijk 4 in n uurtje hadden ofzo. zijn we dus de film "Angry Birds" gekeken was echt heel vaag want dat is n heel kleurrijke film zag er echt grappig uit allemaal, maar pas na de film sloeg ie hard in. heb nog wel meer te vertellen maar ben al we ff bezig dus laterrr"
"Ik zelf ben echt zo goed als niet verslavingsgevoelig, ik woon nu alleen samen met iemand en die is dat blijkbaar wel heel erg... een paar maanden terug kwam er iemand langs die meth gebruikte en toen hebben wij ook een beetje geprobeer, ik heb er zelf geen moeite mee maar mijn huisgenoot is momenteel helemaal verslaafd.... paar dagen terug hadden we nog best een hoop gehaald en opgerookt, toen zei die nog tegen me al voor de 10e keer ofzo "dit is echt de laatste keer ik stop er nu echt mee" vannacht rond een uur of 2 heeft ie gelijk weer wat gehaald nog voor dat hij betaald heeft gekregen, hij heeft vannacht meerdere malen gevraagd of ik ook wil maar ik moet er echt niet meer aan denken๐๐ de situatie begint wel een beetje uit de hand te lopen ben ik bang en ik zit te denken om professionele hulp voor hem te regelen. Geen idee wat de juiste keus is"
"Wow, Letterlijk het enige woord wat ik zou kunnen bedenken om dit te beschrijven. Als ik dit lees voel ik bijna de ervaring maar kan ik deze net zo goed begrijpen als dat ik het antwoord weet op de vraag wat er na de dood is. Ik vind het heel mooi vertelt en beschreven. Na dit gelezen te hebben zou ik het graag willen ervaren maar tegen beter weten doe ik dit niet, Vond het echt speciaal dit te kunnen lezen."
"Gister voor het eerst in jaren weer eens harddrugs gebruikt en mijn allereerste keer Crystal, heb denk in een paar uur tijd een half grammetje weggerookt maar ik vond het lang niet zo bijzonder als de verhalen die ik hoor... inderdaad een beetje sterker als speed maar voorderest vind ik het nou njet echt de "beste/sterkste" drugs die er is"